Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Karminadel

    Moja historia - zakup samochodu uzywanego :)

    Mało jest ofert od nie-handlarzy. Jak sprzedawałem swojego poprzedniego z przebiegiem niecałe 300 tys. km (i taki przebieg był w ogłoszeniu) to byłe zdziwiony, że byli chętni. Jak ich pytałem dlaczego? To wprost mówili, że te 300 tys. km to może i dużo i jakoś dziwnie wygląda - ale lepsze to niż jakikolwiek inny od handlarza, który i tak ma zapewne przekręcony licznik i nie wiadomo co jeszcze.
  3. Brzyk

    lewarek, podnośnik

    no i jak. Kupił kto co? Wg google QQ ma 180-190 mm prześwitu. Na A jest lewar co ma 500 mm. Ale wygląda jak mój stary co nie dożył 3 roku.( i tak długo ).
  4. cezzar1

    Kiedy wymienić filtr paliwa w silniku 1.6dci

    Płyn hamulcowy.
  5. Author53

    Jak poprawnie zamontować bagażnik dachowy w Qashqai+2

    Nie ma. Montując boks musisz się dopasować do rozstawu mocowania boksu. Wytrzymałość relingów jest taka sama w każdym miejscu.
  6. Witam, Przyszedł czas na pierwszą wymianę klocków z tyłu. Kupiłem nowe klocki tylko tutaj problem strasznie ciężko wchodziły w zaciski a jak już wyszły to jakby nie cofały się do końca w zacisku przez co całe koło nawet bez hamowania nagrzewa się podczas zwykłej jazdy. Tak myślę że to wina blaszek w które się wsadza klocki, bo cały zacisk wydaje się że chodzi ok. Tylko gdzie takie kupić ? Można je dostać osobno poza zaciskami ? Dodam że mam wersje DE z USA i to moja pierwsza wymiana więc nawet nie wiem czy zaciski mam standardowe ale wyglądają mniej więcej tak : zaciski pasujące klocki Dzięki.
  7. gregson

    Moja historia - zakup samochodu uzywanego :)

    Bardzo chetnie. Tylko, ze nie ma takich ofert.
  8. radion2

    Chcesz kupić Murano ? Pytaj tutaj !

    Byłem obejrzeć ten samochód. Udało się go odpalić i przejechać kilkadziesiąt minut (wstawiłem akumulator ze swojego auta). Generalnie żadnych problemów jezdnych. Silnik i skrzynia zachowywały się poprawnie tj. pracuje równo, przyspiesza itd. Nagle zaczął się dusić po czym wszystko zgasło. Zaglądam pod maskę - wypięła się klema, więc ją poprawiam i... auto po odpaleniu było bez mocy - mega muł, a więc zgaszenie silnika odczekanie kilkanaście sek. i ponowne odpalenie - znów pełna moc do dyspozycji. Czy brak mocy mógł być spowodowany tym, że komputer zapamiętał problem z akumulatorem? Co do alternatora - jest brak ładowania tzn. Sprawdziłem miernikiem napięcie przed całą zabawą i było wyższe niż po kilkudziesięciu minutach zabawy, a na sam koniec zapaliła się kontrolka akumulatora. Alternator był regenerowany kilka mc temu. Jak bardzo prawdopodobne jest, że to on padł po tak krótkim czasie a nie np. jakiś bezpiecznik /kabel ? Czy może to być jeszcze coś innego? Z góry dziękuję za podpowiedzi. Ps. Przebieg okazał się trochę niższy niż początkowo pisalem i wynosi 231 tys km.
  9. KonyDriver

    [P12] Wymiana filtra paliwa

    Panowie pomocy od niedawna mam P12 1.9diesel kupilem od razu padło turbo dostala nowe turbo ale teraz wariuje raz jedzie raz nie ... komputer pokazywał przeładowanie turbo i za durzę dawkę paliwa potem komputer nic nie pokazywał co zaobserwowałem : Gdy zatankuje jedzie potem przestaje dławi się itd im więcej paliwa w zbiorniku tym większe prawdopodobieństwo ze czasem jedzie normalnie Zaobserwowałem jeszcze bombelki powietrza w układzie paliwa na przewodzie doprowadzającym ropę do pomy pomocy ...
  10. witam , potrzebuje pomocy odnośnie przesłony dachowej nie chce się zaprogramować po wymianie akumulatora co zrobić możne bezpiecznik ?
  11. Witam, przeczytałem wszystkie problemy z odpaleniem ale mojego tu nie ma. Otórz przy zimnym silniku rozrusznik kręci dosyć długo z 10-15 sek. Potem odpala a z rury wylatuje wielka chmura spalin. Po tym wszystko chodzi jak marzenie, nawet nie prychnie. Kiedy silnik jest jeszcze ciepły pali bez problemu, po ostygnieciu problem wraca. Filtr paliwa wymieniany, pompa działa, świece ok, układ paliwowy plukany specyfiki em do czyszczenia wtryskow podpietym bezpośrednio. Nic nie pomaga. Mechanik rozkłada rece. Kto cos poradzi? Watpie jednak bo to 18 latek juz. Wdzięczny będę za sugestie. Check nie pokazuje błędów. Pozdrawiam kolegów, Marek
  12. scanik

    Jak poprawnie zamontować bagażnik dachowy w Qashqai+2

    Jutro Ci zrobie fotke jak ja mam. Ogólnie to najlepiej montować w pobliżu mocowania relingu z dachem Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Ok mam nawet dziś Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  13. Andrzej G

    czy to usterka akumulatora

    Zerknij w ten temat http://forum.nissanklub.pl/topic/103399-ładowanie-akumulatora/?page=29&tab=comments#comment-1190393, a się przekonasz, że nie jesteś pierwszy, ani zapewne ostatni. Tak jak wspomniał przedmówca - aku do wymiany
  14. Witajcie, nie mogę znaleźć wydawałoby się banalnej sprawy. Jak zamontować poprawnie bagażnik dachowy w Qashqai+2 ? W instrukcja bagażnika jest w sumie tylko informacja że belki maja być w odległości MIN. 70 cm od siebie. W którym jednak miejscu ma być przednia a w którym najlepiej tylna ? Czyli ile centymetrów od mocowania relingu z jednej i z drugiej strony ma być przymocowana belka bagażnika ? ;-) PS Proszę tylko bez zbędnych zaśmiecających komentarzy typu "jak se zrobisz tak będziesz miał, albo kto jak woli itp..." na pewno jest jakaś optymalny montaż pod względem choćby aerodynamicznym itd...
  15. PiotrXY

    Silnik 1.6 DIG-T opinie, serwis, uwagi

    A czy silnik 1.6 DIG-T MR16DDT jest od Reno
  16. Qashtan1.2

    czy to usterka akumulatora

    Na 100% aku do wymiany
  17. polonus

    Silnik 1.6 DIG-T opinie, serwis, uwagi

    Jak silnik od Reno to ma spełniać normy Reno, taka logika za tym stoi dlatego większość wali tego Elfa, który jest taki sobie nowoczesny za to w ASO ma cenę jak dobry syntetyk poza ale stosowną normę dla tce ma
  18. Daniel

    Bagażnik dachowy

    Witaj m@rcin sz-n A za ile byś odsprzedał? I czy na pewno będzie pasował do mojego modelu qashqai jak podałem w opisie? Jak kliknąłem w Twój link, to mi wyskoczyło coś o ' NISSAN QASHQAI +2 ' a tego nie ma w dowodzie rejestracyjnym. pozdrawiam Daniel
  19. Karmel

    Moja historia - zakup samochodu uzywanego :)

    a czy nie możecie odkupywać samochodów od ludzi którzy zakupili go jako nowy w salonie? Może mniej jest takich ofert ale mino wszystko są.
  20. Mati92

    Baza isofix

    Nie jest to jakiś ogromny luz . Ale mogę tą bazą ruszać na prawo i lewo .
  21. gregson

    Moja historia - zakup samochodu uzywanego :)

    Z ciekawosci sprawdzales go moze mienikiem lakieru dokladnie? Kazdy element? Dlatego tez mysle o wynajeciu firmy ktora go przed zakupem przeswietli na tyle na ile jest to mozliwe. A co do tej wypadkowosci to juz jak czytam kolejne ogloszenia to mi sie juz smiac chce. No tak naprawde to kazdy sprowadzany jest w mniejszym lub wiekszym stopniu bity. A jak jeszcze wlasciciel nie che mi wczesniej VIn'u uodstepnic zeby go dokladnie sprawdzci to juz od razu dyskawlofifikuje taki samochod. Wiecie co? Coraz bardziej juz sklaniam sie zeby kupic cos jednak nowego, moze nie Juka ale przynajmniej pewnego. Ale jeszcze troche poszukam, moze jednak cos znajde, ale trace juz powoli nadzieje.
  22. cedricco

    [P12] 1.8 Pb bez LPG HB 2002r. Czujnik położenia wałka!

    Kolego! ulisses Dziekuję serdecznie za pomoc i temat do zamknięcia Pozdrawiam.
  23. rafer_alston

    MURANO Z50 CVT - Zrób to sam - "Naprawiam skrzynię"

    W oczekiwaniu na klucze do rozebrania wałków można prześwietlić sterownik hydrauliczny oraz elektrozawory. Sam sterownik hydrauliczny rozbierałem jakiś czas temu i nic szczególnego nie znalazłem, niestety bez pompy próżniowej nie wiele można sprawdzić. Tłoczki w sterowniku chodzą ze sporym oporem, ale nie tak dużym jak zawór regulacyjny w pompie, którego praktycznie nie dało się wyjąć. Pozostało sprawdzić elektrozawory. Skromne stanowisko pomiarowe gotowe, pora sprawdzić czy wszystko klika jak należy. Elektrozawory klikają, ale elektrozawór który załącza sprzęgło w konwerterze leje. Podobnie miałem z elektrozaworem na listwie nadtlenku LPG Robi się ciekawie. Kolejny update po rozebraniu wałków, będzie wiadomo w jakim stanie są wpusty i kulki prowadzące stożkowe bieżnie.
  24. fonir

    Problemy z dmuchawą

    Po napisaniu postu wpadło mi do głowy w którą stronę kręci się silnik ??! Właśnie sprawdam - w prawo ! A chyba powinno być odwrotnie .? Jak przełożę kable w wtyczce zmienią się obroty ? Nie uszkodzę silnika ?
  25. fonir

    Problemy z dmuchawą

    Witam. Padł mi silnik nawiewu. Wyjęcie całej obudowy to było wyzwanie . Rozłączyłem wszystkie kable . Wymontowałem komputer. Bez odpowiedniego ściągacza silnika musiałem go wybić prętem - Kupiłem zamiennik i gumowym młotkiem wbiłem. Tak tam ciasno ,że pękła plastikowa obudowa - skleiłem. Po zamontowaniu w samochodzie silnik działa i reaguje na zmiany prędkości ale nie wieje przez kratki nawiewu . Nie mam pomysłu czemu ! Do tego po podłaczeniu wtyczki do tego sterownika od klapek nie reaguje na przełączenia - nogi / szyba / przód itd . Jakieś pomysły ? Może gdzieś jest bezpiecznik od tego . Pomocy bo już się poddaje ...
  26. rafer_alston

    MURANO Z50 CVT - Zrób to sam - "Naprawiam skrzynię"

    Skrzynia wstępnie rozebrana, pora na sprawdzenie poszczególnych elementów, które mogą powodować problemy ze skrzynią. Na pierwszy ogień wziąłbym konwerter, ale nie mam na tą chwilę możliwości rozcięcia korpusu. Konwerter był regenerowany w 2013r., więc pewnie pójdzie na złom i trzeba wykosztować się na nowy nieregenerowany. Tylko gdzie się kupuje nowe ?? Przy wykonywaniu pomiarów ciśnienia wartości jakie zmierzyłem były wielokrotnie niższe od referencyjnych, niezależnie czy było włączone P, R, D. Jedynie na N były wyższe wskazania, ale i tak za niskie. Takie wyniki wskazywałyby na problem w konwerterze lub pompie. W skrzyni RE0F09A (JF010E) zamontowana jest pompa zębata, która na stronie tłocznej ma zawór regulujący. W wyniku zatarcia tego zaworu ciśnienie które idzie w układ jest zbyt niskie. Sonnax dostarcza zestawy naprawcze, które mają pomóc w tym przypadku. https://www.sonnax.com/parts/1710-oversized-pump-flow-control-valve Rozkręcam pompę, wyjmuję zaworek i tu zonk. Nie chce wyjść. Dopiero po dłuższej walce udało się go wyciągnąć. Zaworek sam w sobie nie wygląda na zajechany jak to pokazują filmiki na youtube, ale może przez to że się zakleszczył były problemy. Natomiast bardzo ciekawie wygląda gniazdo w którym ten zaworek pracuje. Jeśli będę miał dostęp do pompki próżniowej to sprawdzę czy z tym zaworem jest wszystko OK. Co ciekawe, po dokładnym wyczyszczeniu gniazda, zawór chodził bez większych oporów. Następne w kolejności są wałki ze stożkowymi bieżniami. Tylko zorganizuję klucze i ściągacze na takie gabaryty
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
RockOil


×