Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

www.Autodoc.pl


TOP Posterów

  • DINOZdjęcie
    1. DINO

    15365 Postów

  • CoobcioZdjęcie
    2. Coobcio

    9975 Postów

  • TofuZdjęcie
    3. Tofu

    9073 Postów

  • JACKO29Zdjęcie
    4. JACKO29

    8776 Postów

  • lemmy69Zdjęcie
    5. lemmy69

    6661 Postów

  • StriderZdjęcie
    6. Strider

    5976 Postów

  • manixZdjęcie
    7. manix

    5354 Postów

  • Edek01Zdjęcie
    8. Edek01

    4915 Postów

  • rangerZdjęcie
    9. ranger

    4876 Postów

  • elseboZdjęcie
    10. elsebo

    4069 Postów


dhosting250.jpg


czesciauto24.pl
 Zdjęcie

200sx S13 "Sucz"

wczoraj, 23:14

Napisane przez MEFisto087 w Projekty i prezentacje
Spec 2016 SILNIK:CA18DETSeryjne korby i tłoki, nominalny wał, nowa pompa oliwy, nowa pompa wodypasek rozrządu Contitech, uszczelka głowicy ElringGruba chłodnica aluminiowa 50mm + 2 wiatraki od mondeoChłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ (leży i czeka na montaż)Przewody chłodnicy SamcoZbiorniczek wyrównawczy...

  20 Odsłon · 0 Odpowiedzi

 Zdjęcie

Nietypowy problem z Micra k12 - czy ktoś ma pomysł co rob...

14 lip 2016

Napisane przez michal85 w Elektryka i diagnostyka samochodowa
Witam ! Mam pytanie czy ktoś miał taką przypadłość lub ma może pomysł co robić: Mam Nissana Micre K12, 2007r, 1.2 benzyna. Wyjechałem z centrum handlowego, na następnych światłach w samochodzie poczułem nierówne wibracje, słyszałem nierówną pracę (nie wiem czego). Po przejechaniu ok 500 m samochód zgasł a spo...

  210 Odsłon · 3 Odpowiedzi ( Ostatnia odpowiedź przez Cbr600 )

 Zdjęcie

Inspekcja olejowa

22 wrz 2016

Napisane przez bhtom w Qashqai
Witam, Pytanie może banalne, a mianowicie, jakie będzie następstwo odliczenia kilometrów do zera inspekcji olejowej? Zapali się jakaś dodatkowa kontrolka, czy wyświetli się komunikat? Pozdrawiam.

  260 Odsłon · 6 Odpowiedzi ( Ostatnia odpowiedź przez Fergul11 )

 Zdjęcie

Błąd 0011

27 wrz 2016

Napisane przez Kalapan w X-Trail T30 [2001-2007]
Jak już pisałem w innym temacie kupiłem niedawno X-traila 2.0 benzynę z 2003 roku.Zaznaczam przy kupnie było wszystko ok, Zapewne sprzedający usunął błąd, a ten po przejechaniu przeze mnie ok. 35 km pokazał się na desce.Oczywiście słynna lampka check engine.Co ciekawe auto chodzi jak szwajcarski zegarek, kompletnie...

  97 Odsłon · 9 Odpowiedzi ( Ostatnia odpowiedź przez listomek2015 )

 Zdjęcie

Zmiana gangu silnika

23 wrz 2016

Napisane przez Troll w Patrol
Witam jestem tutaj nowy chcialem sie przywitac i spytac o mozliwosci zmiany gangu silnika. Ponoc istnieje jakis sposob z podkreceniem czegos w silniku aby dzwiek pracy silnika byl bardziej basowy taki jak na filmie?https://www.youtube....8&feature=share Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam Forum jest nieczynne?

  260 Odsłon · 7 Odpowiedzi ( Ostatnia odpowiedź przez matis_uaz )

 Zdjęcie

Obniżenie zawieszenia eibach x-trail t31 2.0dci

wczoraj, 15:39

Napisane przez Tippo w X-Trail T31 [2007-2014]
Moze komus sie przyda.Witam, jakby sie trafil kolejny oszolom co chce nieco obnizyc swojego x'a , to jednak sie da Choc kazdy sklep w PL mnie spuszczal na drzewo, czyste lenistwo. Oczywiscie niby w ofercie nie ma sprezyn obnizajacych do t31, ale zrobilem maly research i okazalo sie, ze idelanie pasuja od renault ko...

  86 Odsłon · 13 Odpowiedzi ( Ostatnia odpowiedź przez borge )

 Zdjęcie

[P12] Zestaw głośnomówiący - demontaż - jak?

wczoraj, 07:23

Napisane przez seitedo w P12
Witam. W mojej primierze jest fabryczny zestaw głośnomówiący, koło dźwigni hamulca ręcznego. Z powodu jego niewykozystania (chyba że jest jakaś przejściówka pod obecne telefony, a dokładniej to pod Huawei P8) chciałbym ją zdemontować. Jak się do tego zabrać? Nie widzę żadnych zatrzasków aby toto zdemontować. Próbowa...

  82 Odsłon · 2 Odpowiedzi ( Ostatnia odpowiedź przez seitedo )



Najnowsze posty

  • KucharoZdjęcie

    Moim zdaniem zawsze trzeba się przygotować na niekontrolowane wydatki zwłaszcza przy samochodzie sportowym i całkowicie zgadzam się z przedmówcami, że przy zakupie pewne rzeczy się po prostu przeoczy, dlatego ten zapas parę tysi jest niezbędny.

  • MEFisto087Zdjęcie
    200sx S13 "Sucz"

    MEFisto087 - wczoraj, 23:14

    Spec 2016 SILNIK:CA18DETSeryjne korby i tłoki, nominalny wał, nowa pompa oliwy, nowa pompa wodypasek rozrządu Contitech, uszczelka głowicy ElringGruba chłodnica aluminiowa 50mm + 2 wiatraki od mondeoChłodnica oleju z mazdy rx8 z termostatem 90’ (leży i...

  • Cbr600Zdjęcie

    Sprawdź główne przewody zasilające wychodzące od akumulatora czy żaden gdzieś nie ma przetarte izolacji i zwiera do masy i bezpieczniki przy plusowej klemie. Zanim zaczniesz wymieniać takie układy jak komp musisz by pewny czy masz wszystkie zasilania i...

  • TheManZdjęcie

    Kolega bardzo dobrze prawi, warto przeczytać :)  Ja także sprawdzałem przed zakupem furę w ASO, potem pojechałem do Coobcia - i od tak na pierdoły zebrało się z 10k :D 

  • Fergul11Zdjęcie
    Inspekcja olejowa

    Fergul11 - wczoraj, 22:52

    Cześć! u mnie jak skończyła się cierpliwość samochodu  pokazał się napis "SERVICE DUE NOW". U mnie też , ale ......po minucie zniknął , tzn. po minucie od odpalenia silnika i tak po każdym odpaleniu .Cierpliwości wystarczyło mi na 5 dni...

NISSAN News


Portal v1.4.0 by DevFuse | Based on IP.Board Portal by IPS