Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Akcja serwisowa Note


pejta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde mój notek też się załapał na dwie poduszki. I jak tu na urlop teraz gdzieś jechać :|

Dokładnie tak samo jak jeździłeś do tej pory :D

 

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co popadać w panikę. To akcje prewencyjna jak poprzednia. Poduszka MOŻE nie zadziałać właściwie. Stąd jej wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mi juz wymienili-poduszke kierowcy. Troche sie zdziwilem, ze nie obie bo pani z infolinii nissana mowila ze akcja obejmuje dwie poduchy, a gosc w serwisie twierdzil ze mu system wyswietla tylko jedna, a z wymiana poduchy pasazera jeszcze sie w nocie nie spotkal

 

Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Rado, jeśli jesteś bardzo zainteresowany to podaj VIN to sprawdzę czy 2 i 1 do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe. Mój VIN jest na liście, w miarę na początku. Ani się nikt nie odzywał z ASO (gdzie robiłem regularnie wszystkie przeglądy co 20 tys. km), ani jak się loguje na You+Nissan nie mam żadnego komunikatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akcja jest sprzed miesiąca, w sumie do czego służy You+Nissan jeśli nie do takich rzeczy?

Oczywiście zadzwonię do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na infolinii Nissana powiedzieli, że "jeszcze nie mają w systemie tej kampanii" i żeby czekać na list, który powinienem w ciągu 2 miesięcy otrzymać.

 

:o

 

W ASO to samo. "W systemie nie ma jeszcze takiej kampanii".

Edytowane przez xpert17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak Ci mówiłem :)

Nie przejmuj się, jak nikt się z tobą nie skontaktuje żadnym kanałem do pół roku to wtedy zadzwoń znowu.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny pomysł ! A do rzeczy, jaką masz alternatywę :( ? Nie panikował bym akcja dotyczy "uszkodzenie czynnika uruchamiającego urządzenia napełniania może w pewnych warunkach użycia prowadzić do nienormalnego otwarcia poduszki powietrznej pasażera"

 

pzdr !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam, wymieniają już te poduszki czy nie? nie dostałem jeszcze wezwania, a dziś zaczęła migać mi na czerwono kontrolka od poduszki. może by się naprawiło przy okazji wymiany poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie wymieniają. W odpowiedzi na moje namolne emaile, dostałem tylko taką wiadomość (pisownia oryginalna):

 

W nawiązaniu do pańskiej wiadomości elektronicznej dotyczącej kampanii serwisowej uprzejmie informuję, że pański samochód jest objęty jedną z nich tj. kamapnią serwisową dotycząca poduszki powietrznej pasażera.

Nissan skontaktuje się z klientami tak szybko, jak to możliwe, w porządku chronologicznym produkcji, w oparciu o dostępność nowych części od dostawcy.

Z poważaniem
Centrum Obsługi Klienta Nissan w Polsce


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

:) druga akcja zw.  z poduszką,  która obejmuje mój pojazd  i drugi raz Nissan ma to gdzieś, Te konto  u Nissana to fikcja. Ogólnie  to słabo z ich strony to wygląda jako całokształt. Klientem  to się jest tylko  do zakupu nowego samochodu.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolego Rambo jesteś pewien ,że obejmuje twój pojazd ? 

Jeśli jest akcja przywoławcza i dane właściciela pojazdu są prawidłowe to listy są rozsyłane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy rozsyłają również do kolejnych właścicieli, ja jestem drugim właścicielem i listu nie dostałem, a mój VIN widnieje na liście objętych akcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontaktuj się z ASO i jak jesteś to uzupełnią dane i dostaniesz termin.

Albo Przez stronę You+Nissan.......tam są dane auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój samochód jest na liście. Komunikat jest z 21 lipca 2017 r. (https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=13413).

Wczoraj pytałem Nissana czy coś już wiadomo, otrzymałem taką samą odpowiedź jak w sierpniu 2017 roku. A brzmi ona następująco:

 

Dziękuję za ponowny kontakt. Kampania nie jest jeszcze widoczna w naszym systemie jako do wykonania,

Z poważaniem,

Centrum Obsługi Klienta Nissan

 

I tyle właśnie jest warte dla Nissana życie mojej teściowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój samochód jest na liście. Komunikat jest z 21 lipca 2017 r. (https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=13413).

Wczoraj pytałem Nissana czy coś już wiadomo, otrzymałem taką samą odpowiedź jak w sierpniu 2017 roku. A brzmi ona następująco:

 

Dziękuję za ponowny kontakt. Kampania nie jest jeszcze widoczna w naszym systemie jako do wykonania,

Z poważaniem,

Centrum Obsługi Klienta Nissan

 

I tyle właśnie jest warte dla Nissana życie mojej teściowej.

Jak chcesz to podaj VIN to sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...