Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie pierścienie do QG18DE


angelheart6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem na forum jak i w internecie i niestety nie znalazłem żadnych konkretnych wskazówek (podpartych argumentami) na temat tego jakie konkretnie pierścienie najlepiej zamontować do QG18DE. Jestem niemal pewien że na forum jest ktoś kto robił remont więc proszę o konkretne wskazówki - jakie pierścienie warto zamontować lub jakich lepiej unikać. 

Znajomy w sklepie proponował mi NPRy i ku temu się skłaniam ale chętnie bym przeczytał opinie osób, które remont mają już za sobą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to znaczenia. I tak się zetrą bo w obiegu masz tylko 1.7l oleju.

Wychodząc z tego założenia lepiej nic nie robić. Potrzebuję konkretów a takie rady mi nie pomagają. 

 

A jak jesteś pewien to powiedz mi jak to możliwe że koło mnie mieszka gość, który ma wersję przedliftową, dość już leciwą z takim samym silnikiem i nie dolewa oleju (nawet nie wiem czy wymienia bo o auto najdelikatniej mówiąc nie dba)? Cuda panie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz rację, może czasem chińczyk odlewał pierścienie z czegos lepszego co wytrzymywało brak smarowania i przepracowany olej.

 

Znam 4 N16 od nowości i wszystkie się wysypały.

 

 

Skojarz dwie rzeczy: pojemność misy olejowej i trwałość tak malej ilości oleju a sam sobie odpowiesz czy nie każda z czasem zaczyna brać olej.

 

Czym innym jest jak raz do roku czy co 10000km wymieniasz 2l oleju w silniku 1.8 a np. 4l w silniku 1.2 tak jak to przeciętnie ma miejsce w innych markach.

 

 

Moim zdaniem remont QG w N16 nie ma sensu bez przerobienia misy olejowej, z drugiej strony zanim ktos zrobi po tym remoncie tymi samochodami kolejne 130000km to prawdopodobnie przestaną one juz istnieć w większości.

Przy okazji dobra rada, zdejmij tłumik drgań z krótkiej polosi, moze u sąsiada z ta dobrze wykonaną n16, i zobacz o ile juz przegniła. To tez jest czuły punkt wszystkich n16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buladag rozumiem że nie byłeś zadowolony z samochodu ale tym narzekaniem nikomu nie pomagasz. Znam twoje zdanie na temat Almery ale ja nie chcę nic innego w tym momencie bo nie widzę nic lepszego w tym przedziale cenowym. Chcę zrobić remont i tym jeździć, poza tym tak jak zauważyłeś kolejnego remontu ani ja ani to auto pewnie nie dożyje więc nie widzę problemu. 

 

Możesz rozwinąć swoją radę bo nie do końca rozumiem o czym piszesz? 

 

 

Noobilos dzięki za podpowiedź a ile zrobiłeś po remoncie i tak z ciekawości ile cię to mniej więcej wyszło? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jakby ktoś w przyszłości miał podobny problem to meches u mnie postanowił zamontować pierścienie firmy Goetze. Na ten moment po przejechaniu około tysiąca km po remoncie wszystko chodzi jak należy, nie zanotowałem na ten moment żadnego zużycia oleju. Co ciekawe barwa oleju po takim przebiegu jest prawie przezroczysta, wcześniej byłby już ciemno brązowy. Jeżdżę dość oszczędnie, zobaczymy co będzie jak zacznę pałować ale myślę że nie będzie ubywać. Przed remontem nawet przy emeryckiej jeździe weszłoby już ze 2 litry więc nie mam wątpliwości że operacja się udała. 

 

Koszt niecałe 1700 złotych za robotę, części, olej + filtr, nowy płyn w chłodnicy.

Do tej kwoty trzeba jeszcze doliczyć regeneracje głowicy bo tą wykonałem u znajomych. Myślę że z regeneracją wszystko by wyszło ~2 koła. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...