Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stukanie zacisku luz


karibox1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko jest, na co zwrócić uwagę i na co się można tu przygotować gdy na zacisku jest luz w tylnym kole. Jak się go na dolnej śrubie rusza to czuć luz i podczas lekkiego hamowania czuć cykliczne stukanie. Jak mocno to nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej nie. Może też być klocek luźny, no ale to zobaczysz jak rozbierzesz co tam puka i gdzie jest luz.

 

Ktoś na forum pisał już że prowadnice są zrobione z b. miękkiego materiału, więć może to to.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra ogarnąłem: winne są zarudziałe tarcze, klocki przepuszczają.

to sprawdź w takim razie tłoczki, pewnie są lekko zapieczone jak tarcza nierównomiernie starta.

 

 

Nie no Zeshky gratulacje za experta.

Dzięki! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawdź w takim razie tłoczki, pewnie są lekko zapieczone jak tarcza nierównomiernie starta.

 

Dzięki! ;)

No sprawdzę ale była rok temu regeneracja pełna z nowymi tłoczkami

Więc sprawa ma się tak, że tarcze okazały się zardzewiałe. Pół księżyca jest ok reszta rdza. Nie jest to rude ale wżarte i wstępnie wygląda ok. Ale nie jest. Klocek ślizga się na rdzy i nie łapie. Wtedy zacisk lata.

Naprawa: wymiana tarcz na miksuno czy jakieś takie razem z klockami 360 z robotą.

Efekt: wszystko chodzi jak nowe. Hamulce nie nurkują przodu. Dodatkowo podkręciłem ręczny bo łapał słabo.

Hint: przerdzewienie nastąpiło po roku od wymiany tarcz  na nówki bosch.

Hint2: te stare ale grube dałem to tokarza. Podobno ogarnie to za 50. I będę miał nowe na zaś.

post-58920-0-17065700-1445622392_thumb.jpg

post-58920-0-30106700-1445622402_thumb.jpg

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

no to albo prowadnice do wymiany albo prowadnice plus jażmo.

Witam.Czy ktoś orientuje się czy jarzmo hamulca tylnego w T30 jest takie same jak w T31

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie stuka zacisk tylny od kierowcy. Jak ruszam ręką to ma luz. Wymiana zacisku?

Druga sprawa to zacisk tylny od pasażera i szuranie związane z obracaniem koła przy hamowaniu autostradowym i tylko w końcowej fazie. Tarcza ma ślad (szlif klockiem chyba). Zacisk, klocek, prowadnica, pęknięta sprężyna (obejrzałem pobieżnie ale ok) ? I też pytam czy zacisk tył t31/qaszki pasuje do xa po lifcie?

 

Prośba o usunięcie tego samego posta z tutoriali.

Usunięte Kari.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde balans, jak pytasz czy taki sam w T31 i QQ, to chyba jeden ma się rozumieć.

Nie chce mi się szukać, porównaj hier->https://partsouq.com/en/catalog/genuine/locate?c=Nissan


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pamiętam jak kiedyś stukał przedni zacisk z głupiego powodu. Te gumki osłaniające sworznie pływające mają grubą końcówkę , która musi się wcisnąć w otwór prowadnicy i dopiero w to wciska się trzpień. jeśłi gumka wypadnie z otworu to trzpień ma luz i cały zacisk lata i stuka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...