Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Navara 2015


Daniel Bobcat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Silnik zmieniony na 2,3 DCi z Renault Master i Traffic. 160 i 190 KM ,biturbo ,  zawieszenie tył na sprężynach - niczego dobrego to nie wróży. W 2020 roku wstawia 1,5 DCi ze Scenica jak tak dalej pójdzie i zlikwidują ramę   :dribble:  Trzeba jakiś samochód z tego roku kupić na zapas :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jestem właśnie po jazdach  demówką. Samochód jest znacznie lepszy niż się spodziewałem . Jest to zupełnie nowy samochód jeśli chodzi o wnętrze. Zawieszenie wielowahaczowe z tyłu na sprężynach = na pusto trzyma się rewelacyjnie drogi. Z tyłu oparcie kanapy nie jest już prostopadłe do siedzenia- siedzi się bardziej komfortowo.Silnik 2,3DCI zbiera się dość dobrze pomimo wyparowania 200 cm3 , jednak powszechna tenedencja miniaturyzacji dobrze tej koncepcji nie służy.

Bardzo ciekawy jest podgląd otoczenia samochodu za pomocą kamer. Widać wszystkie szczegóły - nie trzeba wychodzić z samochodu , żeby zobaczyc czy jakas przeszkoda nie jest obok samochodu.

Gdyby ta nowa Navara miała silnik 3.0 to chyba już złozyłbym zamówienie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać szykują ją tylko do klientów z miasta na asfalt a jak zlikwidują kiedyś ramę to może wreszcie nie będzie rdzewiała :dribble: :dribble: :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Może ktoś z Was ma doświadczenia z eksploatacji nowej Toyoty Hiluxa ?

Toyota dalej sprzedaje modele  z silnikiem 3.0. Moc 171 KM . A cena zupełnie zbliżona do Nowej Navary NP300 z silnikiem małolitrażowym 2.3. 

Jakoś do mnie ten silnik 2.3 nie trafia. Na forach angielskich już dziwne przypadki opisują - typu "ogranicznik prędkości w nowym modelu". Nie ma co się dobrowolnie bawić w królika doświadczalnego i to za własną kasę.

Edytowane przez dzemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Powiem tak: zrobiłem od Sierpnia 6 tyś i jakoś nie mogę przestawić się no Nowj Navary. Jest miękka, silnik pracuje jak Clio na haju, porównując do D40 ach to było autko. 

Co bym chciał? znowu D40 ale z 2016 roku. 

Jak zobaczyłem po raz pierwszy D23 do handlowca z Nissana powiedziałem "Fajna aktówka"  po miesiącu eksploatacji potwierdzam.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jakoś nie łapię mam 2,3 biturbo 190 koni i 450 niutków moment do tego szybko łapie max moment obrotowy dzięki podwójnemu turbo. prędkość podróżna z 5 osobami na pokładzie i oponami Cooper discover 265 /70 /18 -190 na godzinę , spalanie jakie miałem po prawie 1000 km takiej jazdy (noga ma ciężką bardzo jest) poniżej 13 litrów - moim zdaniem bardzo dobra autko.

Po co mi silnik 2.5 skoro miał takie same parametry jak ten 2,3?

Totota z silnikiem 3,0 ma zaledwie 171 - to nie powala czym się zachwycać wszak Nissan daje 190 koni.

W srodku całkiem nieźle się siedzi - u mnie dosyć głośno jest bo oponki z bieżnikiem w teren robią masę hałasu ale wszak jest dobre radyjko więc można zawsze trochę głośniej muzyczkę puścić.

Ogólnie jak ktoś szuka cichego samochodu to musi sobie kupić coś innego - to jest samochód terenowy więc będzie głośno i czasami będzie skrzypiało :-). Moim zdaniem autko fajne. Przejechałem ponad 16 tyś km. A nie ukrywam miałem już 1 szy kłopot uszkodzenie czujnika sterującego pracą turbin - dzięki szybkiej reakcji serwisu w Koszalinie awaria usunięta i jak na razie jest OK :-).


Może ktoś z Was ma doświadczenia z eksploatacji nowej Toyoty Hiluxa ?

Toyota dalej sprzedaje modele  z silnikiem 3.0. Moc 171 KM . A cena zupełnie zbliżona do Nowej Navary NP300 z silnikiem małolitrażowym 2.3. 

Jakoś do mnie ten silnik 2.3 nie trafia. Na forach angielskich już dziwne przypadki opisują - typu "ogranicznik prędkości w nowym modelu". Nie ma co się dobrowolnie bawić w królika doświadczalnego i to za własną kasę.

Silnik 2,3 ale więcej koni niż ten od Toyoty bo 190 i 450 niutków więc naprawdę jest czym pojechać na tym silniku małolitrażowym.

 

A pytanie do posiadaczy NP 300 jest takie prozaiczne: macie termometr? Nie mogę zlokalizować albo moja bestyja nie posiada takowego.

Edytowane przez banderas40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dla użytkowników nowych Navar NP 300 .

 

Nissan nadal nie wyciągnął wniosków z rdzewiejących ram w D40.

Rama NP 300 dokładnie w tym samym miejscu zaczyna rdzewieć.!!!!

Zgłaszajcie od razu ten problem podczas przeglądów bo potem będzie jak zawsze.... usłyszycie" Rama nie jest objęta gwarancją producenta" pomimo robienia co roku przeglądu lakierniczego itp itd

 

74ad9b5d5792c9c4med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,ja przepraszam bardzo ale te narzekania na silnik sa mocno przesadzone.Przecież to jest silnik uzywany w Renault Traffic i chyba innych więc jest dobrze przetestowany.

2,3 L i 190 KM to na dzisiejsze czasy nie jest wyżyłowanie!!

Nowa Navara jest jak najbardziej ok wg mnie.Tej wielkości auta z AT,na ramie, w dobrej wersji wyposażenia nie kupi się-po prostu (NP 300 z 2017 w wersji Tecna z AT za ok 130 tys brutto)

 

Sorry na wszystko można nzrzekać ale gdzie jest realna alternatywa?

 

Gdyby nie to,że moja d40 wciąż dobrze sie spisuje nie zastanawiał bym się-tylko NP 300.Oczywiście mowa o pickupach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję w pogotowiu. Ambulanse robione na Trafiicach to jedna wielka porażka. Psują się na potęgę zaczynając od elektroniki a kończąc na silniku. Ostatnio chłopakom w trakcie jazdy wypadł silnik przez przednią belkę. Przyczyna: szlag trafił poduszkę. Auto na szczęście na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście dwóch producentów pickupów sprzedawanych w Europie zmądrzało - VW wywalił silnik małolitrażowy z Amaroka i teraz tylko 3 literki no i Ford Ranger z silnikiem 3,2 litra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...