Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Opony wyczynowe do Terrano


Antenes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kolego marcin316 to masz opony bieżnikowane? Nigdy nie byłem zwolennikiem opon bieżnikowanych i też nigdy na takich nie jeździłem ale widze że w terenówkach jest kolosalna różnica cenowa tylko moje pytanie czy przekłada sie to tez na kolosalną różnice pomiędzy oponą bieżnikowaną a zwykłą. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, mam opony "normalne" - Goodyear Wrangler Duratrac i to je polecam we wcześniejszym poście :)

 

Znam jednak osoby co jeżdżą na nalewkach i są zadowolone. Stosunek jakości do ceny nie jest gorszy niż w oponach nowych. Warunek - wybrać oponę przyzwoitej firmy bo nalewka nalewce nie równa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na 2 wypady w miesiacu brac takie oponki?chyba mija sie to troche z celem ja bym juz bardziej celowal wtedy w A/Tki

duratrack to cos posredniego miedzy A/T a M/T

 

sam jezdizlem na km2 ale z braku czasu na wypady w teren sprzedalem bo szkoda bylo ich scierac na czarnym i kupilem nalewki z globgumu RAGNGER A/T

i smialo moge powiedziec ze to nabardziej optymalna opona na rozne okazje.ale jak to sie mowi jak cos jest do wszystkiego to jest do.. nieczego. 

ale jesli ktos chce od czasu do czasu zrobic wypad do lasu to bym bral roznego rodzaju opony typu A/T 

byle nie byly to uzywki z 5mm bieznikiem..

Edytowane przez chudy__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie do Duratracków przekonują trakcja na mokrym i zachowanie zimą. W poprzedniej terenówce miałem praktycznie nowe BFG AT i Duratracki są moim zdaniem znacznie lepsze chociaż może zużywają się nieco szybciej... Dodam że nie są zbyt głośne, wzrost zużycia paliwa jest symboliczny a większy opór toczenia odczuwam głównie w postaci problemów z rozpędzaniem się powyżej 130km/h. Na typowych szosówkach pod tym względem było lepiej ;)


na 2 wypady w miesiacu brac takie oponki?

U mnie jest to średnio raz, dwa w roku, w dodatku czysto turystycznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podstawowe auto.

Na Duratrakach jeżdżę po mieście / do pracy / w teren / + 2 razy w roku na wyjazdy dalsze (na razie najdalej to Wyspy na zachód i Gruzja na wschód)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@simonc2 ja osobiście żadnej chyba - ja jestem zwolennikiem oryginałów - nalewki najczęściej są cięższe i cierpi wszystko a zaoszczędzisz niewiele, aczkolwiek znam ludzi co jeżdżą na globgumach i są zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm prawie 31" A/T jest lzejszy od 30" km2

kola wywazyly sie ladnie nie ma zadnych wibracji i halasow i jak nabardziej polecam nalewki ale tylko znanych producentow (gwarancja na 2lata jak dobrze pamietam, taka dostalem)

nalewki M/T sa duzo ciezsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dwa komplety zajeździłem z glob gumy niczego sobie aczkolwiek ciężar opony jej wyważenie mają wiele do życzenia.pytanie czy tylko do terenu czy na codzień będziesz ich potrzebował bo jak w błoto to bieżnik ok jak najbardziej jeśli to drugie to zainwestował bym w nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem na nalewkach globgum wzór bieżnika BFG AT i byłem bardzo zadowolony, łatwo się wyważyły i nie było żadnych wibracji. Teraz jeżdżę na bargum MT i z wyważeniem było ciężko ale na czarnym są w miarę ciche, a w błocie robią bardzo dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bargum to jedne z najgorszych nalewek jakie są, przynajmniej jeśli chodzi o płaskie, to najlepszą opcją nalewek jest Profil, Pieńsk i Gold-gum. Tylko nie wiem, czy terenowe też robią.

Coś tam jednak robią: http://www.gold-gum.pl/p94,opony-wielosezonowe-235-70-r16-4x4-at-galaxy-ranger.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jezdziłem w autach dostawczych na globgum przez 2lata, robiły bardzo dużo kilometrów, starczały na 1 sezon były głośne i dostawczak delikatnie pływał na nich ale ogólnie byłem zadowolony (oczywiscie tylko opony zimowe bo lato kupowałem oryginalene nie bieżnikowane) ale w ostatnim roku ich jakość bardzo sie pogorszyła i z reklamacją też zaczeły być problemy wiec zrezygnowałem. Ja moim terrano wiecej czasu spędzam na czarnym i cenie sobie komfort jazdy


koledzy jak założe takie opony na seryjnym zawieszeniu to bedą ocierac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie 31" (do tego na szerszych 8-calowych felach ;)   attachicon.gif063.JPG

 

góra w sumie nieważna, bo auto na innych springach teraz jest, no i po remoncie ramy(polibusze etc...

... boki zaczęły obcierać i musiał trochę nadkola podciąć

 

Lemmy - ładne te auta, masz może więcej opisu przeróbek i itp. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...