Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

Pulsar - pierwsze wrażenia i pytania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
146 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Piotr_S

Piotr_S

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Poznań
  • Flaga:
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 2h 42m 22s

Napisano 03 styczeń 2016, 00:37

Wersja: 1.2 DIG-T 115KM ACENTA, biały perłowy (dodatkowe pakiety: ACENTA+, IT).
Przebieg: 250 km
 
Pierwsze wrażenia i informacje, być może przydatne dla potencjalnych przyszłych użytkowników:
 
Najważniejsze informacje o mnie aby wziąść korektę na opinie poniżej:
 
- poprzednie auto: Punto Evo 1.4 77KM
- wzrost: 173cm, waga: 73kg
- preferencje: ukierunkowane bardziej na komfort niż sportowe wrażenia (80/20)
 
Porównywałem na jazdach testowych z:
 
- Peugeot 308 1.2THP 130KM
- Focus 1.0/125KM Ecoboost i 1.5/150KM Ecoboost
- Nowa Astra 1.0 SIDI 105KM
- Rapid/Golf 1.2TSI 110KM
 
1) Silnik/hałas:
 
Bardzo cichy, do 140km/h bajka (szybciej nie jechałem). Najcichszy ze wszystkich.
Generalna konkluzja, to wszystkie 3-cylindrowe były wyraźnie głośniejsze od 4-cylindrowych.
 
2) Silnik/dynamika:
 
Lepiej od wszystkich 1.0, porównywalnie z 1.2TSI, gorzej niż 1.2THP 130 KM i 1.5Ecoboost.
 
3) Silnik/spalanie:
 
Wszyscy producenci kłamią jak z nut. Wszystkie testowałem ok. 15 min na obwodnicy/autostradzie. Zimny silnik, reset licznika przy wjeździe na autostradę, odczyt przy zjeździe. Prędkość 90 km/h. Paliły ok 6l/100km (1.5Ecoboost 6,5l/100km, 1.2THP 5,5l/100km).
 
4) Skrzynia: Precyzyjna, nie haczy, raczej długi skok lewarka - tak jak lubię (raz nie wszedł wsteczny za pierwszym razem).
 
5) Zawieszenie: Komfortowe, ale w zakrętach wcale nie jest z tego powodu źle. Tylko Focus miał lepsze i tylko w tym jednym aspekcie - dynamicznego pokonywania zakrętów.
 
6) Ergonomia: Bardzo dobra, wszystko tak jak należy, czytelnie bez udziwnień. Przeciwieństwo 308 gdzie miałem duże problemy z zajęciem prawidłowej pozycji za kierownicą a przy operowaniu kierunkowskazem zahaczałem cały czas o jakąś dzwignię poniżej. Jedyna uwaga to podłokietnik. Wolałbym tak jak w Focusie, gdzie podczas operowaniem lewarkiem łokieć cały czas się na nim opiera. Tutaj tak się nie da nawet przy maksymalnym przesunięciu do przodu.
 
7) Jakość materiałów/spasowanie/komfort (ten punkt wymaga dłuższego komentarza):
 
Wiem, że to herezja ale mi się najbardziej podobało właśnie w Pulsarze.
 
Pełno jest w prasie artykułów o przeciętnej jakości użytych materiałów w Pulsarze - bzdura.
 
Jako jeden z z argumentów pada informacja o twardych plastikach i braku nagumowanych elementów. Nagumowana jest jak najbardziej - górna część deski, a że guma nie ugina się tak mocno jak w innych markach to co z tego ? Wszystkim jakoś umknął fakt po co te nagumowane elementy się pojawiły. A no po to aby ograniczyć hałas od silnika. Jest trend do zmniejszania masy pojazdu, to oszczędzamy na elementach wytłumiających. Rośnie przez to hałas, to zamieniamy kokpit plastikowy na gumowy, który lepiej pochłania fale akustyczne i nie rezonuje. Tylko co mnie to obchodzi ile jest tych nagumowanych elementów jeśli w kabinie Pulsara i tak jest najciszej ?
 
Kolejna "wada" to podobno fatalnie wyglądający fortepianowy tunel środkowy. Zapewniam, w realu wygląda rewelacyjnie. Fatalnie wygląda na prześwietlonych zdjęciach z otomoto robionych na trybie auto z lampą błyskową.
 
Jeśli chodzi o same plastiki to są dobre. Do tego nigdzie nie mam tak wygodnych i szerokich skórzanych podłokietników w drzwiach. Kolorowy wyświetlacz 5" pomiędzy zegarami bardzo czytelny, mega funkcjonalny, podobnie nawigacja. Elementy chromowane wnętrza (klamki, tunel centralny wokół lewarka) bardzo dobrze się komponują z resztą.
 
Spasowanie plastików idealne - nic nie trzeszczy.
 
W testach czasami pada argument, że za miękkie fotele. Ja nie zauważyłem, dla mnie, przy mojej wadze jest ok. Na super trzymaniu bocznym też mi nie zależy.
 
Tylko w Pulsarze czułem się jak w limuzynie wyższej klasy. Bardzo przyjemne dla oka wnętrze, przeciwieństwo 308 - prosektorium.
 
8) Przestrzeń/schowki/bagażnik: Z przodu dla mnie miejsca pod dostatkiem. Z tyłu rewelacja. Bagażnik jak na tę klasę standard. Jeśli chodzi o ustawność to gorzej. Dobrze, że przy tej objętości nie ma dzielonej przestrzeni - niepotrzebna strata miejsca. Ale przydał by się chociaż jeden/dwa otwierane schowki np. na apteczkę, akcesoria zimowe, itp. Lepiej jak w Focusie i Oplu ale gorzej niż w Golfie i 308.
 
I pytania:
-----------
 
1) Dźwięk ostrzegawczy w systemie Safety Shield da się regulować jego natężenie ?
2) Przy klimatyzacji manualnej leci mi ciepłe powietrze z kratki nawiewu przy szybie i kratki w tunelu centralnym. W trybie auto tylko z tych przy szybie - to prawidłowo ?
3) Są dwa podświetlane przyciski obiegu powietrza zewnętrzny i wewnętrzny. Ale co jeżeli nie pali się żaden z nich bierze powietrze z zewnątrz czy wewnątrz ?
4) Jadąc dziś ok godz. 15:00 - było jeszcze jasno zmienił mi podświetlenie nawigacji, żółtych diod panelu klimatyzacji, zegarów na tryb nocny. Bez sensu, bo te żółte diody ledwo co widziałem. Podobnie zegary za bardzo mi przyciemnił. Na jakiej podstawie to robi, czasów wschodów i zachodów słońca, tego czujnika co przełącza z świateł do jazdy dziennej na mijania ? Da się to jakoś ustawić inaczej.
5) Z jakiej odległości działa radarowy układ hamowania ? Bo mi ani razu się nie włączył nawet tryb ostrzegawczy gdy na próbę podjeżdżałem do pojazdów jadących przede mną ? Mam wątpliwości czy działa.
 
Pozdrawiam
Piotr S.

  • 0

#2 OFFLINE   equinoxe

equinoxe

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Płeć:
  • Skąd:świętokrzyskie
  • Flaga:
  • Model:Pulsar Acenta+
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 17d 4h 43m 53s

Napisano 03 styczeń 2016, 11:09

Gratuluję zakupu! 

 

Do tego Co napisałeś dodam jeszcze, że absolutnie każda z moich znajomych osób, której mówiłem na jakie auto się zdecydowałem to albo dziwnie patrzyła, albo wręcz pukała w czoło dlaczego nie jakiś VAG w tych pieniądzach albo nie Focus. Potem ci co oglądali mój samochód dziwili się ale już w drugą stronę: pod kątem właśnie dobrej jakości materiałów, przestronności, komfortu itp.

 

Co do pytań - nie odpowiem na te dotyczące pakietu IT bo w moim aucie mam jedynie Acenta+ ale z tego co kojarzę to system radarowy działa w zależności od prędkości, tzn przy określonych prędkościach - tak chyba podczas jazd testowych sprzedawca tłumaczył. Ja nie przywiązałem do tego zbytnio uwagi bo miałem zamawiać zwykłą wersję Acenta. Uczulę Cię tylko na jedną rzecz za którą mój znajomy dostał mandat - automatyczne światła. Jadąc normalnie na dziennych wjechał w obszar zamglony - auto nic nie przełączyło a miał pecha bo z przeciwka jechał radiowóz. Akurat rzecz dotyczy innego auta, ale jednak trzeba brać poprawkę na takie systemy.

 

Co do pozostałych pytań:

 

2) w trybie manualnym kierunek nawiewu ustawiasz przyciskiem MODE - jedna z opcji to nawiew tylko na szybę. Po prostu klikasz MODE i na wyswietlaczu pojawiaja sie odpowiednie ikonki gdzie leci aktualnie nadmuch. Siłę ustawiasz sobie wtedy przyciskami + ,- . Sprawdz jak masz to ustawione - u mnie na 100% przy ustawieniu na szybę leci tylko na szybę - zwracam na to uwagę bo jeżdżę często z dzieckiem. Inna sprawa - system nie pamięta jaki tryb manualny był poprzednio ustawiony. Tzn jeżeli przełączysz na AUTO i wrócisz do manualnego to nie ustawia tego co było poprzednio tylko jakiś domyslny tryb - zdaje się szyba i środek + średnią siłę nadmuchu. W trybie AUTO system sam dobiera gdzie ma dmuchać.

 

3) też mnie to zastanowiło, i miałem nawet zadać na forum takie pytanie. Ja dla pewności w trybie manualnym załączam sobie nawiew z zewnątrz. W AUTO nic nie robię - zdaję się na automat.

 

 

Przy okazji dwa pytania do Ciebie:

 

1) Schowek centralny w podłokietniku: masz jeden duży czy podwójny tzn z dodatkowym płaskim schowkiem górnym na drobiazgi? W instrukcji (str 2-40) jest właśnie opisany jako podwójny a u mnie jest tylko ten główny duży. Możesz sprawdzić u siebie?

 

2) Tankowałeś już drugi raz?  Ja ostatnio przed nowym rokiem byłem drugi raz zatankować i zastanowiła mnie jedna rzecz - po odkręceniu korka wlewu wystąpił jakby spory podmuch powietrza z otworu wlewu. Jakby nastąpiło gwałtowne zassanie powietrza z zewnątrz do zbiornika (a może w drugą strone?) Możesz na to zwrócić uwagę, albo sprawdzić odkręcając korek czy coś takiego w twoim aucie występuje?

 

Pzdr.


  • 0

#3 OFFLINE   colins

colins

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 4177 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Słubice
  • Flaga:
  • Model:Opel Astra V Sports Tourer
  • Silnik:1.4T 125 KM
  • Nr rejestracyjny:FSL
  • Time Online: 139d 14h 36m 23s

Napisano 03 styczeń 2016, 12:05

Odnośnie "zasysania" korka wlewu paliwa, to w QQ jest podobnie. 

Im mniej paliwa w zbiorniku, tym bardziej syczy.

Auto po prostu chce pić. :D


  • 0

#4 OFFLINE   equinoxe

equinoxe

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Płeć:
  • Skąd:świętokrzyskie
  • Flaga:
  • Model:Pulsar Acenta+
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 17d 4h 43m 53s

Napisano 03 styczeń 2016, 12:55

@colins - ale uścislając: masz na myśli "syczenie" przy uruchomionym silniku czy na wyłączonym? U mnie po prostu jak podjechałem na stację, wyłączyłem silnik, odkreciłem korek to było własnie słychać dość duży ciąg powietrza przez moment. Mam obawy żeby nie zassało zbiornika czy coś takiego. Zresztą chyba powinno być jakieś odpowietrzanie zbiornika  itp, eliminujace takie zjawiska?


Użytkownik equinoxe edytował ten post 03 styczeń 2016, 12:56

  • 0

#5 OFFLINE   Piotr_S

Piotr_S

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Poznań
  • Flaga:
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 2h 42m 22s

Napisano 03 styczeń 2016, 13:06

Witam,

 

1) Odnośnie schowka to rzeczywiście jest pojedynczy zupełnie inaczej niż w instrukcji

2) Jak zatankuję to sprawdzę. Ja bym z tego nie robił problemu. Pewnie jest to podciśnienie, które pojawia się na skutek różnicy temperatur.

 

Wracając do pytań:

 

1) Odnośnie tych automatycznych świateł to dziś specjalnie się przejechałem około 9:00 rano i znów mi to zrobił. Przejeżdżałem akurat pod wiaduktem być może wtedy wykrył, że jest gorsze oświetlenie. Przełączył ze świateł do jazdy dziennej na mijania i przyciemnił nawigację/zegary/panel klimatyzacji. Ale jak wyjechałem z powrotem, to nie wrócił do tego co było. Na postoju się bawiłem z rękawiczką aby na przemian przykrywać/odkrywać czujnik i wtedy jest wszystko ok. Nie wiem co o tym myśleć.

 

2) Na szczegółach karty SD mam dane:

 

Wydanie: sd2-CONNECT-NAV_2013_E_R7 v1

Wersja: 4008647325

 

Jak sprawdzić, czy mam aktualną mapę ? Wersja to ta literka E czy R7 ?

 

Kolejne spostrzeżenia:

 

1) Przedwczoraj zainstalowałem aplikację NissanConnect. Działa bezproblemowo. Włączyłem TripAdvisor i OnlineSearch od Google (Facebooka i Twittera wyłączyłem). To drugie działa rewelacyjnie. Jechałem jednego dnia na dwa tzw. "zadupia" i znalazł. Wczoraj z dzieciakiem do lekarza, później najbliżej czynnej apteki i po drodze Norauto. Wszędzie dał radę.

 

2) Dobrze pamiętać aby na koniec jazdy wyłączyć wycieraczki z trybu auto na off. Ja tego wczoraj nie zrobiłem i rano przejechał mi po oblodzonej szybie.

 

Pozdrawiam


  • 0

#6 OFFLINE   colins

colins

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 4177 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Słubice
  • Flaga:
  • Model:Opel Astra V Sports Tourer
  • Silnik:1.4T 125 KM
  • Nr rejestracyjny:FSL
  • Time Online: 139d 14h 36m 23s

Napisano 03 styczeń 2016, 13:31

@colins - ale uścislając: masz na myśli "syczenie" przy uruchomionym silniku czy na wyłączonym? U mnie po prostu jak podjechałem na stację, wyłączyłem silnik, odkreciłem korek to było własnie słychać dość duży ciąg powietrza przez moment. Mam obawy żeby nie zassało zbiornika czy coś takiego. Zresztą chyba powinno być jakieś odpowietrzanie zbiornika  itp, eliminujace takie zjawiska?

Mam tak jak Ty. Syczy przy odkręcaniu korka na wyłączonym silniku (czyli przy tankowaniu). Paliwo w zbiorniku ubywa, wytwarza się podciśnienie i potem taki efekt. Teoretycznie jest odpowietrzenie zbiornika, ale w praktyce jak widać z tym różnie. Nie ma co się tym przejmować. Niektóre typy tak po prostu mają. Trzeba tylko mocno trzymać gotówkę przeznaczoną na zatankowanie żeby nie wciągnęło jej do zbiornika. :D ;)


  • 0

#7 OFFLINE   manix

manix

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 5702 postów
  • Płeć:
  • Skąd:szczecin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:z Nysek jest k12/80KM były N15 i SC11X inne: jest H tucson
  • Silnik:1.6
  • Nr rejestracyjny:ZS
  • Time Online: 37d 8h 15m 38s

Napisano 03 styczeń 2016, 22:43

Co do pytania nr 3 , to jeśli oba przyciski się nie palą ,oznacza tryb "mieszany"


  • 0

#8 OFFLINE   Piotr_S

Piotr_S

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Poznań
  • Flaga:
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 2h 42m 22s

Napisano 05 styczeń 2016, 21:07

Odnośnie spalania:

 

Dystans: 31,7 km

 

Autostrada/ekspresowa: 25,4 km (80%)

Pozostałe w terenie zabudowanym: 6,3 km (20%)

 

- Niskie natężenie ruchu.

- Odpalenie silnika i od razu odjazd bez tracenia paliwa na rozgrzanie auta.

- Liczba osób w pojeździe: 1

- Temperatura zewnętrzna: -13 stC

- Paliwo: 98 z BP

 

Średnie spalanie: 6,8 l/100 km

Styl jazdy: ecodriving, na drogach ekspresowych tempomat 90 km/h

Opony: Michelin Alpine 5, indeks oporów toczenia: E

 

Prawie połowę dystansu straciłem na nagrzanie silnika do temperatury ustalonej. Zauważyłem, że dopiero wtedy pasek spalania oscyluje wokół 5 l / 100 km. Zaraz po starcie dużo wyżej.

Jak dla mnie ok.

 

Zakładam, że latem przy jeździe do pracy 95% autostrada/ekspresowa i oponach z indeksem oporów B uzyskam nie więcej jak 5,5 l/100 km

 

Pozdrawiam


  • 0

#9 OFFLINE   manix

manix

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 5702 postów
  • Płeć:
  • Skąd:szczecin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:z Nysek jest k12/80KM były N15 i SC11X inne: jest H tucson
  • Silnik:1.6
  • Nr rejestracyjny:ZS
  • Time Online: 37d 8h 15m 38s

Napisano 05 styczeń 2016, 22:44

To ile uzyskasz latem , zależy od wagi  Twojego "buta "  :drivingauto:


  • 0

#10 OFFLINE   Strider

Strider

    Turbo Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 7299 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Szczebrzeszyn
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:VW
  • Silnik:klekot
  • Time Online: 112d 7h 18m 48s

Napisano 06 styczeń 2016, 03:50

Odnośnie spalania:

 

Dystans: 31,7 km

 

Autostrada/ekspresowa: 25,4 km (80%)

Pozostałe w terenie zabudowanym: 6,3 km (20%)

 

- Niskie natężenie ruchu.

- Odpalenie silnika i od razu odjazd bez tracenia paliwa na rozgrzanie auta.

- Liczba osób w pojeździe: 1

- Temperatura zewnętrzna: -13 stC

- Paliwo: 98 z BP

 

Średnie spalanie: 6,8 l/100 km

Styl jazdy: ecodriving, na drogach ekspresowych tempomat 90 km/h

Opony: Michelin Alpine 5, indeks oporów toczenia: E

 

Prawie połowę dystansu straciłem na nagrzanie silnika do temperatury ustalonej. Zauważyłem, że dopiero wtedy pasek spalania oscyluje wokół 5 l / 100 km. Zaraz po starcie dużo wyżej.

Jak dla mnie ok.

 

Zakładam, że latem przy jeździe do pracy 95% autostrada/ekspresowa i oponach z indeksem oporów B uzyskam nie więcej jak 5,5 l/100 km

 

Pozdrawiam

 

Ty to masz cierpliwość... 90km/h na tempomacie i drodze ekspresowej? Nie jest zwolennikiem szybkiej jazdy, ale no bez przesady... :P


  • 0

#11 OFFLINE   BloodyBucket

BloodyBucket

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 27 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gniezno
  • Model:Pulsar
  • Nr rejestracyjny:PO
  • Time Online: 16h 30m 39s

Napisano 07 styczeń 2016, 22:22


 
4) Jadąc dziś ok godz. 15:00 - było jeszcze jasno zmienił mi podświetlenie nawigacji, żółtych diod panelu klimatyzacji, zegarów na tryb nocny. Bez sensu, bo te żółte diody ledwo co widziałem. Podobnie zegary za bardzo mi przyciemnił. Na jakiej podstawie to robi, czasów 

 

 

 
1) Odnośnie tych automatycznych świateł to dziś specjalnie się przejechałem około 9:00 rano i znów mi to zrobił. Przejeżdżałem akurat pod wiaduktem być może wtedy wykrył, że jest gorsze oświetlenie. Przełączył ze świateł do jazdy dziennej na mijania i przyciemnił nawigację/zegary/panel klimatyzacji. Ale jak wyjechałem z powrotem, to nie wrócił do tego co było. Na postoju się bawiłem z rękawiczką aby na przemian przykrywać/odkrywać czujnik i wtedy jest wszystko ok. Nie wiem co o tym myśleć.

 

 

 

U mnie tak samo się zachowuje i to wydaje się być normalna reakcja. Jeżeli przełącza na jazdę dzienną to zegary są jaśniejsze, jeżeli gorsze oświetlenia to przełącza na mijania i przyciemnia zegary. Przy takiej pogodzie jak dzisiaj to też u siebie zaobserwowałem, że przełącza się raz na jedne raz na drugie. 

 

Zakładam, że latem przy jeździe do pracy 95% autostrada/ekspresowa i oponach z indeksem oporów B uzyskam nie więcej jak 5,5 l/100 km

 

Na s5/autostradzie przy 140/160 km/h pali około 7-7,5 litrów (na pokładzie czterech chłopa średnio 90kg jeden) 

Zazwyczaj jak jadę starą 5 to pokazuje mi 5,5 na trasie Poznań - Gniezno.


  • 0

#12 OFFLINE   Piotr_S

Piotr_S

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Poznań
  • Flaga:
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 2h 42m 22s

Napisano 08 styczeń 2016, 22:10

 

2) Tankowałeś już drugi raz?  Ja ostatnio przed nowym rokiem byłem drugi raz zatankować i zastanowiła mnie jedna rzecz - po odkręceniu korka wlewu wystąpił jakby spory podmuch powietrza z otworu wlewu. Jakby nastąpiło gwałtowne zassanie powietrza z zewnątrz do zbiornika (a może w drugą strone?) Możesz na to zwrócić uwagę, albo sprawdzić odkręcając korek czy coś takiego w twoim aucie występuje?

 

Pzdr.

 

Ad 2) Zatankowałem - rzeczywiście zasysa i to nieźle !

 

Mam pytania:

 

1) Mój egzemplarz ma podwójny skok pedału gaz - to standard ?

2) Gdzie tam się odczytuje przebieg pojazdu ale ten niezerowalny, jest w ogóle ?

 

Pozdrawiam


  • 0

#13 OFFLINE   equinoxe

equinoxe

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Płeć:
  • Skąd:świętokrzyskie
  • Flaga:
  • Model:Pulsar Acenta+
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 17d 4h 43m 53s

Napisano 08 styczeń 2016, 23:15

No własnie zasysa - kilkanascie lat wstecz mialem auto gdzie włanie tak zasysało i zassało zbiornik aż silnik zgasł.

 

1) no ciekawe - sprawdzę jutro. chodzi o jakiś wyczuwalny opór po wcisnięciu pedalu?

2) na desce z prawej strony kierownicy masz przycisk " trip "- ma trzy tryby: trip A, trip B  i przebieg całkowity, Kliknij tyle razy, że pokaże przebieg całkowity.

 

Pzdr.


  • 0

#14 OFFLINE   Strider

Strider

    Turbo Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 7299 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Szczebrzeszyn
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:VW
  • Silnik:klekot
  • Time Online: 112d 7h 18m 48s

Napisano 09 styczeń 2016, 12:02

Każdy kto ma tempomat i limiter ma ten podwójny skok. Jak masz limiter ustawiony na 50km/h to po przejściu tego skoku i tak przyśpieszysz.
  • 0

#15 OFFLINE   arturs

arturs

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kielce
  • Flaga:
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:TK
  • Time Online: 9h 49m 5s

Napisano 20 styczeń 2016, 22:28

Witajcie..
jutro odbieram z salonu Pulsara - na coś mam zwrócić przy odbiorze szczególną uwagę?
to pierwszy nissan i nie wiem gdzie mogą być "zakręty"..
Pozdrawiam
Artur
  • 0

#16 OFFLINE   howser

howser

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Model:Pulsar 1.2 Dig-T
  • Time Online: 10h 55m 44s

Napisano 21 styczeń 2016, 09:24

Witajcie..
jutro odbieram z salonu Pulsara - na coś mam zwrócić przy odbiorze szczególną uwagę?
to pierwszy nissan i nie wiem gdzie mogą być "zakręty"..
Pozdrawiam
Artur

 

Hmm...ja miałem przed odbiorem montowane czujniki cofania i przy odbiorze nie zauważyłem, że mi podsufitkę i tkaninę na słupku A od strony kierowcy ufajdali :) A z takich poważnych rzeczy to nic do głowy nie przychodzi. W moim przypadku obyło się bez niespodzianek.


  • 0

#17 OFFLINE   equinoxe

equinoxe

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Płeć:
  • Skąd:świętokrzyskie
  • Flaga:
  • Model:Pulsar Acenta+
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 17d 4h 43m 53s

Napisano 21 styczeń 2016, 21:17

..ja miałem przed odbiorem montowane czujniki cofania..

Czesc, tak przy okazji:

 

-jaki kolor auta i czy malowali czujniki pod kolor nadwozia?

 

Ja mam dokładane, malowane na biało i "odlaził" z nich lakier. Jestem po wymianie na nowe i.. znów odłazi.


  • 0

#18 OFFLINE   howser

howser

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Model:Pulsar 1.2 Dig-T
  • Time Online: 10h 55m 44s

Napisano 21 styczeń 2016, 23:23

Czesc, tak przy okazji:

-jaki kolor auta i czy malowali czujniki pod kolor nadwozia?

Ja mam dokładane, malowane na biało i "odlaził" z nich lakier. Jestem po wymianie na nowe i.. znów odłazi.

Auto srebrne, czujniki w kolorze auta. Nic z nich nie złazi, nie mam pojęcia czy były malowane czy od razu montowane w takim kolorze.

Użytkownik howser edytował ten post 21 styczeń 2016, 23:31

  • 0

#19 OFFLINE   equinoxe

equinoxe

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 147 postów
  • Płeć:
  • Skąd:świętokrzyskie
  • Flaga:
  • Model:Pulsar Acenta+
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Time Online: 17d 4h 43m 53s

Napisano 22 styczeń 2016, 15:21

Auto srebrne, czujniki w kolorze auta.

Ale są one pomalowane tylko na srebrno jakby pod kolor czy dokładnie w identycznym odcieniu i z warstwą klaru?

Przepraszam za dociekliwość, ale jest to dla mnie ważne - u mnie niby w kolorze nadwozia ale jednak bez "klaru" i na dodatek odchodzi z nich lakier. Pzdr.


  • 0

#20 OFFLINE   arturs

arturs

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Kielce
  • Flaga:
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2
  • Nr rejestracyjny:TK
  • Time Online: 9h 49m 5s

Napisano 22 styczeń 2016, 17:05

Mam pytanie - jak działa wskaźnik jazdy ekonomicznej (1 i 2) i trip 1 i 2 (te z komputera nie te z przycisku po lewej)..
a pierwsze wrażenia całkiem pozytywne..
  • 0