Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy jesteście zadowoleni z klimatronika w J11?


elsebo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uuu,to tylko serwis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ano, serwis wymienił panel klimy. Przy okazji skorygowali temperaturę o kilka stopni w dół. Poprzednio przy "19 st" na AC/AUTO po kilku minutach rozpędzał sie wentylator na max, teraz przy "20" obroty niewiele się podnoszą - mniej hałaśliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak zachowuje się u Was nawiew przy większych prędkościach? Ja musiałem zamykać obieg, żeby powietrze nie waliło jak szalone. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zachowuje się u Was nawiew przy większych prędkościach? Ja musiałem zamykać obieg, żeby powietrze nie waliło jak szalone. 

Pawcio,ale jak masz otwarty obieg to w czasie jazdy jest normalne,że powietrze wciska się do środka.Im szybciej jedziesz tym więcej powinno go być.Ale może u Ciebie jakoś szczególnie jest ustawiony ten kombajn i przelot ma duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość nie ma zadnego wpływu na siłę nawiewu.

Tak powinno być ale jest inaczej....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę jeszcze raz doslownie za chwilę,ale nie zauważyłem jeszcze tego zjawiska,a już kilkanascie tysięcy km po autostradach zrobiłem.

Edit

Juz sprawdzone i nic takiego nie ma u mnie miejsca,zarowno na manualnym ustawieniu,jak i automatycznym.Sprawdzone do predkosci 150km/h .

Edytowane przez kiego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Ta klima w J11 to pomyłka. Juz 2 razy wymieniano mi na gwarancji panel klimatyzacji ( ostatnio w lutym 2017) ze względu na nieprawidłowe działanie ( raz działało- raz nie) wewnętrznej recyrkulacji powietrza, czyli. tzw. obieg wewnętrzny.  Teraz znów ta funkcja przestała działac. Od jutra będę kontaktował się z dealerem. Juz mam dość tych usterek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na razie mam wrażenie że jak dziś było 21 st a klima na 21 to już trochę za mocno schładzało.

Natomiast wygrzewanie z rana idzie dość mocno. tzn klima stara się mocno nagrzać wnętrze - także w kurtce się pocę.

 

Ale może jeszcze się nie przyzwyczaiłem z poprzedniego wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czy jest ktoś kto umie wejść w Menu serwisowe panela klimatyzacji? Chciałbym zmienić ustawienia początkowe które zawsze mam takie same po włączeniu zapłonu a mianowicie temperatura 22 stopnie tryb auto oraz DUAL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne - ja mam zawsze ustawienia takie jakie "zostawiłem" wyłączając silnik po poprzedniej jeździe.

Może wieczorem żona jeździ z kochankiem - a on po stronie pasażera zawsze woli inną temperaturę?....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano, serwis wymienił panel klimy. Przy okazji skorygowali temperaturę o kilka stopni w dół. Poprzednio przy "19 st" na AC/AUTO po kilku minutach rozpędzał sie wentylator na max, teraz przy "20" obroty niewiele się podnoszą - mniej hałaśliwie.

 

a mi w ASO powiedzieli że nie ma możliwości korekty wskazań temperatury na panelu climatronica, a odnoszę wrażenie że też za mocno grzeje, przy 20 stopniach jest bardzo gorąco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem dwa razy na korekcie temp nawiewu. Latem z klimą przy ustawionych 24-26 stopniach było zimno, zmienili tak że zimą przy ustawieniu na 16-17 stopni paliło twarz. Teraz po po ponownej kalibracji chyba jest tak jak powinno być czyli 20 stopni i jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanko -  czy miał ktoś problem z zamykaniem obiegu klimy w kabinie? Przycisk nie odpala tej funkcji, nie podświetla się dioda. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastały mrozy.

I mam wrażenie że nawiew - jego siła jest nastawiony na czas a nie na temperaturę.

Gdy rano zanim pootwieram i pozamykam bramy - mija 5 minut.

Temp  -12 - - 15 , a tu po minucie jazdy juz nawiew jest na 4-5 kresek - wali zimnem.

Przy obecnych temp wskazówka rusza dopiero po ponad 5 km - ( nie postoju ), ( w moim przypadku).

A wnętrze mimo że nieduże - ciężko się nagrzewa. ( no ale mrozy tęgie choc w garażu mam koło zera ).

Gdy nawiew jest na 5 kresce ( automat)  - silnik osiągnął temp dopiero po ok 10 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w trybie auto na początku nie działa dopiero jak silnik złapie trochę temp to wskakuje na wyższe biegi aby jak najszybciej osiągnąć zadana temperaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko -  czy miał ktoś problem z zamykaniem obiegu klimy w kabinie? Przycisk nie odpala tej funkcji, nie podświetla się dioda. 

A nie masz czasem nawiewów na szybę? Spróbuj zmienić ustawienia i sprawdź czy przycisk ożył ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam w ten sposób ustawienia, próbowałem, Manix... Co ciekawe jest z tym przyciskiem loteria -  tak na oko na 5 odpaleń auta, 4 razy działa, 1 raz nie działa. Czytałem w innym wątku, że to wina modułu sterującego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jestem na razie przekonany że klima ma swój ( hehe ) algorytm.Czasowy chyba.

-2 na dworze.

Wyjeżdżam z pracy - na stację  paliw - 1,5 km. Czas ok 5 minut - na stacji już 5 kreska nadmuchu. Silnik na pewno się nie zagrzał.

Dobra tankuje . kolejne 5 minut.

Ruszam - po 1 km  - wskazówka sie ruszyła - 2 km  - cały czas 1 kreska nadmuchu.

 

Dopiero po ok 5 km ciąglej jazdy  - wskoczył nadmuch na 5 kreskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zrobiło się trochę cieplej pojechałem trasę ok 40 km w jedną stronę i cały czas zwracałem uwagę na zachowanie klimy. U mnie zawsze jest ustawiona temperatura nawiew i kierunek a nie opcja auto. No i zawsze sądziłem że jak nastawie np 18 to leci 18 stopni skoro nie ma opcji auto. Tak to rozumiałem i w poprzednich autach chyba tak było. W QQ j11 temp nastawiona nie ma nic wspólnego z temp wylatujacego z nawiewu powietrza a jest to temp zadana w środku. Tzn ze samochód poprzez Twoje manualne ustawienia i tak dąży do jej wypracowania. Głupie trochę ale po wczorajszej jeździe wiem że napewno tak jest gdyż jadąc w jedną stronę (chłodno w kabinie) leciało gorące powietrze, jak wracałem i było ciepło od słońca leciało zimne choc ustawienia były dokładnie takie same. Dziwny tok myślenia ma Nissan ale tak właśnie jest w tym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...