Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

fozzie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

W moim Nissanie X-Trail przy przebiegu 135000 podczas jazdy na autostradzie  wyłączył się tempomat i nie chciał się ponownie włączyć auto straciło moc, pojawiła się kontrolka check engine. Po postoju na parkingu, "sprawdzeniu" czego się tylko da. Pojechałem dalej -  samochodem w trybie awaryjnym tj. rozpędzał się bardzo powoli. Z duszą na ramieniu przejechałem 200 kilometrów do domu. Mój mechanik podłączył go do komputera, który pokazywał rożne błędy: sonda lambda, przepływomierz oraz zawór EGR. Po wyczyszczeniu EGR oraz przepłukaniu przepływomierza i wykasowaniu błędów auto wydawało się naprawione. W trakcie następnej podróży również na autostradzie historia się powtórzyła. Po telefonie do mechanika odłączyłem akumulator na 15 minut aby wykasować błędy. Auto chodziło jak burza tj. normalnie przyspieszało. Po kolejnej wizycie u mojego mechanika udałem się do ASO gdzie znaleźli za 250 PLN różne błędy ale najważniejsze że znaleźli przyczynę przechodzenia silnika w tryb awaryjny. Okazało się że  uszkodzony jest intercooler (chyba kamień)

Przy okazji okazało się że do wymiany jest również rura od turbo (taka gruba) Wycena w serwisie 6800 PLN (intercooler+rura do turbo+robocizna) - ałć zabolało

Okazało się że należę do programu NISSANplus w związku z czym dadzą mi zniżkę na 4300 PLN

Naprawiłem to u mojego mechanika za 1000PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam serdecznie,

 

W moim Nissanie X-Trail przy przebiegu 135000 podczas jazdy na autostradzie  wyłączył się tempomat i nie chciał się ponownie włączyć auto straciło moc, pojawiła się kontrolka check engine. Po postoju na parkingu, "sprawdzeniu" czego się tylko da. Pojechałem dalej -  samochodem w trybie awaryjnym tj. rozpędzał się bardzo powoli. Z duszą na ramieniu przejechałem 200 kilometrów do domu. Mój mechanik podłączył go do komputera, który pokazywał rożne błędy: sonda lambda, przepływomierz oraz zawór EGR. Po wyczyszczeniu EGR oraz przepłukaniu przepływomierza i wykasowaniu błędów auto wydawało się naprawione. W trakcie następnej podróży również na autostradzie historia się powtórzyła. Po telefonie do mechanika odłączyłem akumulator na 15 minut aby wykasować błędy. Auto chodziło jak burza tj. normalnie przyspieszało. Po kolejnej wizycie u mojego mechanika udałem się do ASO gdzie znaleźli za 250 PLN różne błędy ale najważniejsze że znaleźli przyczynę przechodzenia silnika w tryb awaryjny. Okazało się że  uszkodzony jest intercooler (chyba kamień)

Przy okazji okazało się że do wymiany jest również rura od turbo (taka gruba) Wycena w serwisie 6800 PLN (intercooler+rura do turbo+robocizna) - ałć zabolało

Okazało się że należę do programu NISSANplus w związku z czym dadzą mi zniżkę na 4300 PLN

Naprawiłem to u mojego mechanika za 1000PLN

Napisałem w innym poście ale tu powtórzę - rurka ta gruba gumowa tutaj 

http://www.kolmot.com.pl/pl/p/Waz-turbo-przewod-intercoolera-rura-dolotowa-turbiny-zlacze-waz-gumowy-powietrza-OPEL-Vectra-C-Signum-SAAB-9-3-2.0-2.2-DTI-TID-24415009/2176 i pięć minut na wymianę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje do T31 ?

Bo nie wymienia się naszego Xa wśród zastosowań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...