Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Awaria systemu Start/Stop w 1,6 dig-t


Plachon

Rekomendowane odpowiedzi

Przejechane mam 400km a już dwa alarmy miałem na wyświetlaczu. Najpierw podczas jazdy awaria radaru awaryjnego hamowania, ale po ponownym uruchomieniu silnika na razie sie nie pojawiła. Teraz od wczoraj awaria systemu Stop/Start. Wczoraj po ponownym uruchomieniu silnika zgasła, dzisiaj już pali się pomarańczową kontrolką awarii silnika. Miał ktoś z forumowiczów już jakieś przejścia z tymi systemami w 1,6 benzyna. Serwis w Warszawie dopiero za tydzień znalazł termin, nie wiem czy można jeździć czy wezwać assistance i zholować dziada do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chmmm.Jeździ normalnie?Po prostu spróbuj go odłączyć przed uruchomieniem silnika.Jeżeli nie ma zmian w funkcjonowaniu pojazdu to ja bym jeździł dalej.Poszukaj na forum  (w wyszukiwarce) postów o SS było trochę tego,nabierzesz wiadomości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat awaria radaru to najprawdopodobniej zabrudzenie - śnieg, błoto pośniegowe. Jeśli chodzi o S&S to ja bym radził wyjąć akumulator i go porządnie naładować - kilka osób miało właśnie problemy z powodu permanentnego niedoładowania, a po przebiegu Kolegi wnioskuję, że dopiero co odebrał samochód, który zapewne stał kilka miesięcy nieodpalany na dworze, a ostatnio mamy dość mroźną pogodę. Może serwisowi się zapomniało doładować akumulator? Wyszli tylko z założenia, że odpalił to odpalił... :P

 

Dobry trop, ale tak od razu komunikat, że awaria systemu z powodu niedoładowania akumulatora, ehh zaczyna się widzę. I po co zmieniałem starego Qashqai, ani razu nie był w serwisie z powodu jakiejś kontrolki? ;)

 

A co do sprzedaży nowych aut, to jak odbierałem wcześniejszego QQ w salonie to paliwa tyle nalali, że zapalił i nie dojechał do końca salonu i zgasł :D Biegali po paliwo z karnisterkiem bo stacja jest 300m obok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę dzisiaj w NC jaka jest wartość napięcia bez ładowania. Czytałem w instrukcji, że po odłączeniu akumulatora trzeba kilka rzeczy kalibrować, żeby działały dobrze, np. podnośniki szyb. Na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę z systemów po podłączeniu akumulatora?


Naprawione. W ASO wymienili sondę lambda i jest gitara. 15 min roboty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jesteś pierwszy, który melduje o awarii sondy lambda niedługo po wyjechaniu z salonu.

Najwidoczniej montują jakieś drewniane albo producent zagalopował się nieco w celowym postarzaniu produktów. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem bardzo zaskoczony, że to sonda bo auto jeździło normalnie, oprócz choinki z lampek awarii. Spalanie normalne było i osiągi też. Przy okazji sprawdzili akumulator 12,9V.

 

Jestem zaskoczony spalaniem tego silnika. Jazda na trasie 110km + 60km ekspresówka, max 140km/h. Średnia prędkość 88km/h spalanie pokazał 5,9 finalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...