Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

demontaż konsoli środkowej QQ II J11


Qashtan1.2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar zdemontować konsolę środkową, chcę wymienić w swoim QQ boczki tej konsoli (osłony kolan), żeby wymienić je na takie same tylko podświetlane (moja Visia tego nie posiada). Mam już stosowne elementy, obawiam się tylko aby nie uszkodzić samej konsoli. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w demontażu tej konsoli i mógłby mi podpowiedzieć jakie czynności należy wykonać, albo gdzie znaleźć taką informację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem,czy przypadkiem nie będziesz musiał demontować,wszystko łącznie ze środkiem.Nikt jeszcze samodzielnie tego nie robił,więc tylko można snuć przypuszczenia.Na YOU TUB znajdziesz filmik obrazujący wymianę zestawu audio,od czego się zaczyna i jak się to robi.Może na tej podstawie dalej sam coś wymyślisz?


Pochwal się może co za elementy masz gotowe z podświetleniem??? I skąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja postanowiłem to zrobić, widzę że będę pierwszy. Niedługo będę w serwisie na przeglądzie to spróbuję tam podpytać. Mam już oryginalne boczki z podświetleniem, mam też zamiar dorobić instalację jakby takiej nie było w środku konsoli. Zrobię fotki w trakcie montażu z opisem, może komuś się przyda na przyszłość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oryginale, może zmieniać natężenie światła w ustawieniach komputera. Pewno będzie to trzeba aktywować.

Edytowane przez Marcin_1998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ustawień komputera...bez noża nie podchodź.Raczej nie chcą się bawić w wycieczki do komputera celem zmiany jakiejś funkcji.Nie wiem czym jest to podyktowane,ale zazwyczaj odpowiedź brzmi nie.Może jakby się dogadać z elektronikiem z serwisu to by coś pokombinował,ale sam serwis nie.Oni zawsze wystawiają faktury do centrali za wykonaną usługę,chyba tego się boją.Że centrala im odrzuci,albo co gorsza cofnie pełnomocnictwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy będzie "ogólnodostępny" ;) Pewno okazałoby się, że wiele funkcji można w prosty sposób aktywować. Klik i masz Teknę, klik i o k.... Acenta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim VW to tak gmerają w ustawieniach,jak kucharka w garnku.Da się,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zrobiło się cieplej, więc zabrałem się wreszcie do demontażu konsoli środkowej. Temperatura na zewnątrz trochę wyższa, więc nie było problemu z demontażem. Okazało się, że nie taki diabeł straszny :devil:. Nasze J11 jest bardzo wdzięczne do takich prac, wszystko odbyło się bez problemu praktycznie przy użyciu jednego płaskiego śrubokręta i to tylko na początku. Na wstępie po otwarciu schowka w tunelu środkowym należy nieco podważyć w górnej części plastik w kierunku dźwigni zm biegów. Po odskoczeniu plastiku mamy już dostęp do ramki lewarka, którą należy wyciągnąć do góry bez pomocy narzędzi. Po odciągnięciu ramki z mieszkiem do góry, mamy dostęp do osłon kolanowych. Osłony te od strony wgłębień na napoje należy odciągnąć delikatnie w stronę przedniego siedzenia stosownie po każdej stronie, od strony deski rozdzielczej osłony są przykręcone wkrętami na śrubokręt gwiazdkowy. Po wykręceniu śrubek, osłony te łatwo można wyjąć. Ja osłony te w swoim samochodzie wymieniłem na drugie z wersji Acenta z podświetleniem ledowym. Okazuje się, że w środku konsoli w tunelu przy lewarku są dwie wtyczki do podłączenia podświetlenia led właśnie tych osłon. Nie ma w nich prądu, ale prawdopodobnie jest to kwestia podłączenia do kompa i odblokowania. Ja wtyczki te odciąłem aby podłączyć do gniazd w osłonach, robiąc wcześniej odpowiednią instalację elektryczną, którą podłączyłem pod gniazdo zapalniczki w schowku. Aby to zrobić rozebrałem tył tunelu od strony tylnego siedzenia, bardzo łatwo się odpina pociągając górną część w stronę tyłu pojazdu. Dodatkowo okazało się, że są tam wtyczki do podłączenia przycisku od podgrzewania przednich foteli. Montaż wykonujemy w odwrotnej kolejności. Całość działa super tak jak chciałem. Efekt jak w wersji Acenta. Gdyby kogoś z Was to zainteresowało i miałby dodatkowe pytania, to chętnie na nie odpowiem. :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Kolego moze zdejmowales cala deske mam po dzwonie i musze wymienic

Niestety, nie zdejmowałem całej deski więc Ci nie pomogę w tym zakresie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Zrobiło się cieplej, więc zabrałem się wreszcie do demontażu konsoli środkowej. Temperatura na zewnątrz trochę wyższa, więc nie było problemu z demontażem. Okazało się, że nie taki diabeł straszny :devil:. Nasze J11 jest bardzo wdzięczne do takich prac, wszystko odbyło się bez problemu praktycznie przy użyciu jednego płaskiego śrubokręta i to tylko na początku. Na wstępie po otwarciu schowka w tunelu środkowym należy nieco podważyć w górnej części plastik w kierunku dźwigni zm biegów. Po odskoczeniu plastiku mamy już dostęp do ramki lewarka, którą należy wyciągnąć do góry bez pomocy narzędzi. Po odciągnięciu ramki z mieszkiem do góry, mamy dostęp do osłon kolanowych. Osłony te od strony wgłębień na napoje należy odciągnąć delikatnie w stronę przedniego siedzenia stosownie po każdej stronie, od strony deski rozdzielczej osłony są przykręcone wkrętami na śrubokręt gwiazdkowy. Po wykręceniu śrubek, osłony te łatwo można wyjąć. Ja osłony te w swoim samochodzie wymieniłem na drugie z wersji Acenta z podświetleniem ledowym. Okazuje się, że w środku konsoli w tunelu przy lewarku są dwie wtyczki do podłączenia podświetlenia led właśnie tych osłon. Nie ma w nich prądu, ale prawdopodobnie jest to kwestia podłączenia do kompa i odblokowania. Ja wtyczki te odciąłem aby podłączyć do gniazd w osłonach, robiąc wcześniej odpowiednią instalację elektryczną, którą podłączyłem pod gniazdo zapalniczki w schowku. Aby to zrobić rozebrałem tył tunelu od strony tylnego siedzenia, bardzo łatwo się odpina pociągając górną część w stronę tyłu pojazdu. Dodatkowo okazało się, że są tam wtyczki do podłączenia przycisku od podgrzewania przednich foteli. Montaż wykonujemy w odwrotnej kolejności. Całość działa super tak jak chciałem. Efekt jak w wersji Acenta. Gdyby kogoś z Was to zainteresowało i miałby dodatkowe pytania, to chętnie na nie odpowiem. :wave:

 

 

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy w j11 n-tec są wtyczki do podłączenia przycisków do podgrzewania foteli. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...