Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Demontaż plastików bagażnika


Kor12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dokucza mi hałas dobiegający z kół tylnych. Dokucza to w zasadzie mało powiedziane, noszę się już z zamiarem sprzedania mojego E12, tak bardzo brak nadkoli dał mi się we znaki. Zanim to jednak zrobię pomyślałem, że spróbuję wygłuszyć nadkola. W tym miejscu chciałem prosić Was o pomoc, czy wiecie jak zdemontować te wszystkie plastiki w bagażniku, nie chciałbym czegoś połamać. Będę wdzięczny za każdą sugestię. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/28091-decybele-z-pod-maski/?view=findpost&p=423623&hl=wyciszenie

W tym temacie na stronie 3 masz drobny opis jak to zrobić.

A poza tym,możesz przeczytać całość,bo dla chcącego coś wygłuszyć to jest dobre kompendium wiedzy.Zawsze jakieś wnioski wyciągniesz.

Mimo że masz K12 to mocowanie chyba się nie zmieniło,wszystko jest na klipsach ,z którymi trzeba ostrożnie,zwłaszcza teraz przy takiej zimnej pogodzie. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dokucza mi hałas dobiegający z kół tylnych. Dokucza to w zasadzie mało powiedziane, noszę się już z zamiarem sprzedania mojego E12, tak bardzo brak nadkoli dał mi się we znaki. Zanim to jednak zrobię pomyślałem, że spróbuję wygłuszyć nadkola. W tym miejscu chciałem prosić Was o pomoc, czy wiecie jak zdemontować te wszystkie plastiki w bagażniku, nie chciałbym czegoś połamać. Będę wdzięczny za każdą sugestię. Pozdrawiam

Nie dali nadkoli plastykowych?

W starym aucie stosowałem gumę w sprayu,zabezpiecza antykorozyjnie i trochę wygłusza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za info. Poczekam do wiosny, będzie cieplej. Pytałem w ASO o tego typu wygłuszenie ponieważ auto ma jeszcze rok gwarancji, zawołali 750 zł i pokazali mi zwykłą gąbkę jako materiał wygłuszający. Trochę mnie to przeraziło. Wcześniej jeździłem meganka, porównując notek wypada dużo gorzej. Hałas z nadkoli jest nie do zniesienia. Dosłownie nie mam przyjemności z jazdy autem. Nawet włączone radio mnie denerwuje, częstotliwości hałasu i włączonego radia pokrywają się chyba i robi się jeszcze większy szum. Porażka. Kilka razy w zastępstwie dostawałem qashqaia z 2015r. i stwierdzam, że tam ten problem również występuje ale przy dużo większej prędkości. U mnie zaczyna przy 65km/h i tam przy 130 km/h.


Porter59, właśnie w tym modelu nie występują, nie rozumiem tego. Podobno notek 2 jest lżejszy od 1 o 150 kg. Już wiem na czym oszczędzali. Biorąc pod uwagę że auto na gwarancji zleciłem ASO konserwację podwozia. Spryskali czarnym preparatem, kauczuk i coś tam, ale nie zauważyłem różnicy w hałasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli byś coś grzebał,to polecam płyty z gumy butylowej i na to piankę,która nie ciągnie wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...........

Porter59, właśnie w tym modelu nie występują, nie rozumiem tego. Podobno notek 2 jest lżejszy od 1 o 150 kg. Już wiem na czym oszczędzali. Biorąc pod uwagę że auto na gwarancji zleciłem ASO konserwację podwozia. Spryskali czarnym preparatem, kauczuk i coś tam, ale nie zauważyłem różnicy w hałasie.

Jak brałem swojego to w salonie stały dwa Note,jeden stary model,drugi już nowy i choć może ładniejszy,to w środku taki właśnie plastykowy,no i wybrałem stary. Ale po przesiadce z Nexii,to i tak jeżdżę jak z jajkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja decydując się na zakup swojego Notka też oglądałem I i II ....... I jeżdżę już drugi rok, a II odpadła za wykończenie i plastikowe wnętrze.

No i silnik 1.2 pracujący jak w maszynce do golenia jakoś mi nie pasował :)

1.6 to 1.6.......szkoda że nie ma Notków z 2.0 bo to była by 100% satysfakcja, ale daje radę i jestem bardzo zadowolony. Nawet mam go zarejestrowanego (i przerobionego) na brytyjskie przepisy :) bo szkoda by go było.

Pierwszy rok vehicle insurance mi słono policzyli ale teraz na drugi rok dali o ponad 50% mniej więc się opłaca. Tutaj sprawdza się wyśmienicie, mało pali i jest sprytny do jazdy miejskiej. A i na autostradzie nie jedzie pasem dla maruderów :D

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, jeżdżę już trochę z tym silnikiem, 160h to żaden problem dla niego ale sam warkot, nie mogę się przyzwyczaić xd, ciągle mam wrażenie, że nie pracuje jeden zawór


Jacko29 a jakie grubości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w moim e12 były takie same objawy zaraz po kupnie. Po wyważeniu kół problem znikł.

Jakby to nie pomogło to jeszcze jedno sobie przypomniałem, mianowicie bat anteny. Jak zmieniłem na 40 cm tworzyły się dziwne zawirowania które wytwarzały straszny szum w drugim rzędzie. Powrót do 24 cm pomógł i szum znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyty z gumy butylowej mają chyba grubość standard,a pianka może być 10mm

Dla tego polecam gumę bytylową,bo raz,że nie jest sztywna przy kładzeniu jak zwykłe -bitumiczne,a lepiej tłumi.

A dwa,że nie wymaga podgrzewania podczas obróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo. Żona coraz bardziej naciska na sprzedaż notka :)


Jacko29, znalazłem stronkę w miarę ciekawą z gumą, o której piszesz ale nie ma tam standardowej grubości. Jest przedział od 1 do 10mm w zależności od rodzaju,

link, gdyby ktoś szukał: http://www.mierzejewski.pl/pl/guma.html

Dopasuję dopiero po zdemontowaniu plastików

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wybrać.Jak dasz grubo maty z gumy ,dodatkowo obciążysz samochód.Jak dasz cienko(2-4mm) to na to piankę 10mm.Nie bedzie tak ciężko ,a będzie wyciszone.


http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5870120925&reco_id=27a99915-e316-11e5-b7c6-fa163efa8923&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Środkowa część osłony bagażnika............czy tutaj dochodzi klima czy raczej "odpowietrzenie" wnęki ?   bo jest to tzw mokra czy chłodna część bagażnika.
1352532ac6f6214f22e9cd9ea44ecef4.jpg

Edytowane przez zalko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odświeżam temat. Też muszę zdemontować wnętrze bagażnika, łącznie z osłoną tylnych bocznych okien. Może ktoś coś doradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynasz wyrywanie od środkowej osłony, tej na fotce powyżej. I potem rwiesz prawą lub lewą stronę. Wszystko na zatrzaskach. Nic skomplikowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, M@reS napisał:

Zaczynasz wyrywanie od środkowej osłony, tej na fotce powyżej. I potem rwiesz prawą lub lewą stronę. Wszystko na zatrzaskach. Nic skomplikowanego.

Można rwać swobodnie czy trzeba ostrożniej żeby czegoś nie połamać.

Osłony lewego progu też będę musiał zdemontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszą ostrożne i po odczepieniu zatrzasków do góry żeby wyhaczyć mocowanie. Reszta bez niespodzianek.

Boczki nadkoli wykręć śruby od haczyków do mocowania bagażu. Ale to na pewno zauważysz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, M@reS napisał:

Pierwszą ostrożne i po odczepieniu zatrzasków do góry żeby wyhaczyć mocowanie. Reszta bez niespodzianek.

Boczki nadkoli wykręć śruby od haczyków do mocowania bagażu. Ale to na pewno zauważysz. 

Zdemontowałem środkową osłonę, boczną i tę od tylnego bocznego okna. Zdemontowałem też osłony lewego progu. Zakładam hak i musiałem przeciągnąć wiązkę wzdłuż progu aż do akumulatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu wiązkę od haka ciągniesz aż do akumulatora? U siebie jak zakładałem to wystarczyło powpinać się do przewodów przy tylnych lampach.

...już wszystko jasne w innym wątku doczytałem dlaczego akurat tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, SQTER napisał:

A czemu wiązkę od haka ciągniesz aż do akumulatora? U siebie jak zakładałem to wystarczyło powpinać się do przewodów przy tylnych lampach.

...już wszystko jasne w innym wątku doczytałem dlaczego akurat tak...

 

W dniu 28.02.2016 o 13:02, Kor12 napisał:

Dzięki bardzo za info. Poczekam do wiosny, będzie cieplej. Pytałem w ASO o tego typu wygłuszenie ponieważ auto ma jeszcze rok gwarancji, zawołali 750 zł i pokazali mi zwykłą gąbkę jako materiał wygłuszający. Trochę mnie to przeraziło. Wcześniej jeździłem meganka, porównując notek wypada dużo gorzej. Hałas z nadkoli jest nie do zniesienia. Dosłownie nie mam przyjemności z jazdy autem. Nawet włączone radio mnie denerwuje, częstotliwości hałasu i włączonego radia pokrywają się chyba i robi się jeszcze większy szum. Porażka. Kilka razy w zastępstwie dostawałem qashqaia z 2015r. i stwierdzam, że tam ten problem również występuje ale przy dużo większej prędkości. U mnie zaczyna przy 65km/h i tam przy 130 km/h.

 

Porter59, właśnie w tym modelu nie występują, nie rozumiem tego. Podobno notek 2 jest lżejszy od 1 o 150 kg. Już wiem na czym oszczędzali. Biorąc pod uwagę że auto na gwarancji zleciłem ASO konserwację podwozia. Spryskali czarnym preparatem, kauczuk i coś tam, ale nie zauważyłem różnicy w hałasie.

 

W E12 pod bocznymi osłonami bagażnika są fabrycznie zamontowane maty wygłuszające. Nie są zamocowane do błotnika tylko właśnie do tych plastikowych osłon.

Czy to coś daje to nie wiem. Jak jeżdżę Terrano to w Note i tak jest ciszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...