Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ładowanie akumulatora


robi173
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie My! Tylko Ty!!!!

Bo tłumaczymy Ci jak Laize krowie na rozdrożu a do Ciebie nic nie dociera!Żyjesz tak jakby to były nadal lata 80-90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej G: mam taki sam jak ty, bez oczka :D

Akumulator bez oczka oznaczenie:

 

NISSAN GENUINE PARTS

Akumulator KE241-70E01-EF

12V 75Ah 720A (EN)

 

Tak mnie zafrapowałeś tą informacją o 75 Ah, że aż pofatygowałem się na spacer do garażu, by się upewnić ...

Mój nowy (bez oczka) ma oznaczenie:

NISSAN GENUINE PARTS

Battery

KE241-70E01-EF

12V 70Ah 720A (EN)

z prawej strony naklejki jest logo Nissana dokładnie tak, jak pokazałeś na tej fotce wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co Wy się tak denerwujecie? Ja już dawno Nexiarza dałem do "Ignorowani użytkownicy" i już nie natykam się na jego głupoty. Jedynie czasami, jak ktoś go zacytuje - taka wada systemu. Ale te pojedyncze przypadki jakoś daję radę i tylko widzę, że dalej mu w głowie tylko logo kapusty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji koloru nie mogę ignorować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co udało mi się dojrzeć naklejka wydaje się być podobna - widać na niej  Nissan Genuine Part - oczka także nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowość


Chyba będę atakował serwis...

Wczoraj zrobiłem 370 km na dwa razy ,jak wyjeżdżałem z domu oczko w aku było soczyście zielone,dzisiaj rano ledwo odpalił,z jękiem .Oczko soczyście czarne!Kwa! Gdzie jest ładowanie ja się pytam!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Dżak - ja miałem identyczną sytuację. Padał z dnia na dzień. Tydzień wcześniej byłem w ASO w innej sprawie i prosiłem, by mi przy okazji sprawdzili aku, bo moje pomiary wskazywały, że może paść i się nie podnieść. Wg. ASO był OK. Tydzień później po nocnym doładowaniu na max'a, sprawdziłem go w Centrze - facet  wiedział, że auto na gwarancji i na mnie nie zarobi, po prostu stwierdził, że aku ledwo zipie. Tak się wku--iłem, że od razu tel. do ASO - nikt nie odbiera, bo po południu (ok. 15-tej) to już się najwyraźniej szykowali do opuszczenia stanowisk. No to zrobiłem im niespodziankę. Podpięli aku pod jakąś wielką "machinę", sprawdzili tym razem rzetelnie, a kilka min. przed ich fajrantem, wyjechałem z nowym aku. Ten jak na razie sprawuje się nienagannie. Ładuje się do znacznie wyższego napięcia niż poprzednia padlina FIAMM i co najważniejsze - pomimo że auto stoi "nie ruszane" kilka dni (4) w garażu, pomiar napięcia wykazuje ponad 12,7 V, czyli nawet "wyżej", niż po pierwszym teście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten jest "nowy"! I co najgorsze to prostownik po 2h ładowania pokazał mi naładowany...a oczko na aku czarne! Lekko go ostukałem,bo czasami oko się zawiesi,ale gdzie tam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Mój FIAMM, też szybko się ładował ... i jeszcze szybciej tracił napięcie.

Tak na marginesie dodam, że wg. informacji uzyskanych w ASO, przedłużona powyżej 3 lat gwarancja nie obejmuje aku. Podobnie jak nie obejmuje elementów zawieszenia itp.

Wg. ich "zeznań", silnik, skrzynia ... i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest świetna informacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten jest "nowy"! I co najgorsze to prostownik po 2h ładowania pokazał mi naładowany...a oczko na aku czarne! Lekko go ostukałem,bo czasami oko się zawiesi,ale gdzie tam!

Coś mi się wydaje że ty to masz chyba kumulacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Coś mi się wydaje że ty to masz chyba kumulacje

Dżak ściąga na siebie całe nissanowskie zło, oddalając je od nas :rolleyes2:

... a może Nissan wciągnął Dżaka na listę testerów swoich niedoróbek i sprawdza ile człek może wytrzymać :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten jest "nowy"! I co najgorsze to prostownik po 2h ładowania pokazał mi naładowany...a oczko na aku czarne! Lekko go ostukałem,bo czasami oko się zawiesi,ale gdzie tam!

Jakie ma napięcie aktualnie, ew pod obciążeniem np światła bez opalania? On może być rozładowany, lub mieć zwarcie akurat w tej celi z oczkiem. Wtedy będzie odpalał słabiej, bo to już tylko 10V. Natomiast po dłuższej jeździe będzie gorący i będzie śmierdziało siarkowodorem.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowość

Chyba będę atakował serwis...

Wczoraj zrobiłem 370 km na dwa razy ,jak wyjeżdżałem z domu oczko w aku było soczyście zielone,dzisiaj rano ledwo odpalił,z jękiem .Oczko soczyście czarne!Kwa! Gdzie jest ładowanie ja się pytam!?

Aż wydaje mi się to niemożliwe.

Coś nie grzebałeś znowu przy aucie?

A ten prostownik to nie jakiś z marketu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie,nie grzebałem,prostownik sprawdzony i teraz i od lat,właśnie ładuję aku w quadzie.Byłem troszkę pojeździć dla pewności w stylu ECO i dalej czarno to widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakichś żarówek nie wymieniałes przypadkiem??

Lata temu w pastuchu B5 wymieniałem pozycje z tyłu, kupiłem kilka żarówek w motoryzacyjnym, a dwa dni później akumulator padł i tak było przez kilka dni, a później z nowym Aku to samo.

Miałem mechanika, który zajmował się tylko VW i pierwsze o co zapytał to żarówki. Okazało się, że oryginały wyglądają tak samo, tyle że piny na trzpieniu żarówki, są inaczej rozmieszczone i to powodowało rozładowywanie baterii. Ta wiedza kosztowała mnie nowy akumulator i 4x kilkanaście złotych za żarówki z ASO ( zwykle chyba były po złotówce ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już kilka postów wcześniej,że w moim wymienionym w styczniu akumulatorze oczko zrobiło się czarne,tak jak u Jacka.Auto jeżdżone codziennie,od wymiany aku zrobione 16 tys.Miałem go nie podładowywać tylko czekać do przeglądu,ale się "złamałem" i wczoraj go podłączyłem.Po 7,5 godz. oczko nadal czarne,prostownik pokazuje naładowanie 50%,dzisiaj kolejne 6 godz. i efekt ten sam a raczej jego brak ;).Kręcił do tej pory dobrze,ale napięcie ma za niskie.Po nocnym postoju 12,10, po dzisiejszym ładowaniu 12,75 ale już po 2 godzinnym postoju przy -3 spadło do 12,4.Z tego co wiem przy w pełni sprawnym aku nie powinno spaść poniżej 12,5V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

... .Kręcił do tej pory dobrze,ale napięcie ma za niskie.Po nocnym postoju 12,10, po dzisiejszym ładowaniu 12,75 ale już po 2 godzinnym postoju przy -3 spadło do 12,4.

Objawy masz identyczne jak mój były FIAMM. Jeżeli auto na gwarancji, to wal do ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Miałem mechanika, który zajmował się tylko VW i pierwsze o co zapytał to żarówki. Okazało się, że oryginały wyglądają tak samo, tyle że piny na trzpieniu żarówki, są inaczej rozmieszczone i to powodowało rozładowywanie baterii.

To niezły czarodziej z niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy masz identyczne jak mój były FIAMM. Jeżeli auto na gwarancji, to wal do ASO.

Poczekam do stycznia, do przeglądu.Auto oczywiście na gwarancji, już raz był wymieniany :) Edytowane przez tz1609
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wymieniony na nowy (z oczkiem) już ponad 2 lata temu. Na razie nic sie nie dzieje.

Oczko zielone, nigdyny nie widziałem aby było czarne (ale aż tak czesto nie zaglądam).

 

Nawet zainwestowałem w prostownik jak skończyła się gwarancja  i jak go ostatnio podłączyłem (tak profilaktycznie) z  prądem ładowania max. 2A to po około 40-50 minutach wskazywał że jest naładowany na full.

Ale co mnie zastanawaia to po naładowaniu do full napięcie wynosi 12,40V (mierzone multimetrem, praktycznie tyle samo pokazuje Menu Serwisowe).

W normalnej eksploatacji napięcie wynosi około 12,3V.

 

Ale Start/Stop działa (może niezbyt często ale jednak - w końcu jest zima) co dla mnie jest wyznacznikiem naładowania akumulatora (na starym Fiamm SS nie dział praktycznie wcale) więc za bardzo się nie przejmuję tym trochę niskim napięciem.

 

Czy akumulator podchodzi pod ewentualną wymianę na rozszerzonej gwarancji ? (pytam z ciekawości bo ja nie mam rozszerzonej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

... Czy akumulator podchodzi pod ewentualną wymianę na rozszerzonej gwarancji ? (pytam z ciekawości bo ja nie mam rozszerzonej)

Stronę wcześniej masz odpowiedź http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103399-%C5%82adowanie-akumulatora/?view=findpost&p=1191722

 

Tak na wszelki wypadek, gdyby ktoś się obudził z nogą w nocniku po upływie 3 letniej gwarancji

https://sklep.intercars.com.pl/produkty/384562-akumulator-exide-micro-hybrid-agm-ek700-70ah-760a-p?gclid=Cj0KCQiAgZTRBRDmARIsAJvVWAu6t8VTLnNMnLsQQ3KrgpRlNiOTJGkw6D1rrHxDsnVTRFhVHpLwdpUaAqr7EALw_wcB

 

wpx_a05106ff2f07920cce6edf01956f8311.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...