Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Opinie o instalacjach BRC


Mariusz-M
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę o instalacji którą posiadam w swoim aucie podkreślam raz jeszcze posiadam BRC .

 

Ty piszesz o reduktorach ,wtryskach innej marki...więc tak szczerze o czym ty pitolisz?

Edytowane przez BarracuDa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post w tym temacie, ostatnie zdanie tyczy się instalacji ogólnie BRC a Ty przestań się przypier%alać tylko przyjmij na klatę, że serwis BRC jest ~2-3 razy droższy niż np. polskich: Staga, LpgTecha, Kme czy Optimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna osoba która sie tu się przypierxxx to ty...

 

Podsumowując koszta reduktora i wtryskow które posiadam

 

Reduktor 350pln plus wtryski 800pln i masz spokój na kolejne 100kkm lub nawet więcej i raz jeszcze podkresle , że obecnie mam na tym zestawie zrobione 110kkm i nie wygląda na to że mam coś do wymiany.

Ty możesz robić sobie kryptoreklame nie interesuje mnie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie płacz jak ci głowica spłynie...bo mózg ci już dawno spłynął. Dla mnie EOT.

Edytowane przez ulisses
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że poziom dyskusji z tobą nie ma sensu bo albo rzucasz hasła typu "pisz na temat" albo ubliżasz komuś kto nie zgadza się z twoim rozumowaniem,mam prośbę abyś nie wprowadzał ludzi w błąd o tym ,że brc jest za drogie.

Pomijam kwestie tego,że moderator w żadnym przypadku nie interweniował więc rozumiem,że jest to tutaj zgodne z zasadami.

 

Zachowam się (tym razem ) jeszcze kulturalnie więc powiem Ci delikatnie tylko ,żebyś nie pajacował ,jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to wyjdz na dwór złap świeżego powietrza.

 

Wracając do dyskusji na temat.. brc nie jest złe nie jest też aż takie drogie,to bdb instalacja.. wszystko zależy od fachowca których do brc jest mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję aby ochłonąć i trzymać poziom dyskusji, obrażanie i wyzwiska do niczego nie prowadzą,

odnośnie cen za podzespoły to wystarczy zerknąć do jakiegokolwiek sklepu i stwierdzić naocznie czy np.: wtryskiwacz BRC za 240zł jest tańszy od Barakudy za 71zł BRC nie jest złą instalacją jeżdżą auta i tak będzie, że będą jeździć ważne jest jak to zamontowano ale to jest ważne w każdym przypadku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

proponuję aby ochłonąć i trzymać poziom dyskusji, obrażanie i wyzwiska do niczego nie prowadzą,

odnośnie cen za podzespoły to wystarczy zerknąć do jakiegokolwiek sklepu i stwierdzić naocznie czy np.: wtryskiwacz BRC za 240zł jest tańszy od Barakudy za 71zł BRC nie jest złą instalacją jeżdżą auta i tak będzie, że będą jeździć ważne jest jak to zamontowano ale to jest ważne w każdym przypadku. 

 

Zgadzam się z kolegą, najważniejszy jest gazownik i montaż. Nawet jak masz "najlepszą" instalację a zlecisz to byle komu i on tego nie wystroi to długo nie pojeździsz... Co do instalacji to kwestia gustu.. teraz i tak instalacje moim zdaniem są żywotniejsze i jak się należycie serwisuje to się pojeździ długo. Ja tak, jak pisałem nie narzekam na Brc, akurat gazownika miałem moim zdaniem dobrego. Nie dawno w drugim aucie zakładałem Zavoli i też się spisuje należycie, a gazowałem u tego samego gościa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DINO: 

1. słyszałem opinie że przewody zapłonowe powinny być wymieniane co max 100kkm a przy jeździe na lpg co max 50kkm

a jaka jest  twoja opinia na ten temat?

2. jeśli już je wymieniać to na jakie (oprócz ori z aso), chodzi mi konkretnie do primery P12 2,0 - jakiej firmy byłyby dobre?

Edytowane przez matador41
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w P12 przewodów zapłonowych, każdy cylinder ma swoją osobną cewkę.

 

wiadomo że są cewki ale taka nazwa odnośnie przewodów też jest używana

zobacz np. tutaj:

 

http://www.czesci.autotrader.pl/czesci-samochodowe-do-nissan-primera_p12-80-4833/czesci-przewody-zaplonowe-11009

http://allegro.pl/ngk-przewody-zaplonowe-nissan-primera-p12-1-6-i5557032324.html

http://www.sentech.pl/katalog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie są przewody zapłonowe. Do P12 taka część nie występuję a w tej aukcji jest błąd bo QG16DE też jest na cewkach (na innych stronach które podałeś też nic nie znajduje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie są przewody zapłonowe. Do P12 taka część nie występuję a w tej aukcji jest błąd bo QG16DE też jest na cewkach (na innych stronach które podałeś też nic nie znajduje).

 

 

Sprzedający i producenci często stosują takie nazewnictwo natomiast mnie chodzi o odpowiedź na pytanie główne:

wymieniać czy nie (nazwijmy je przewody wysokiego napięcia) a jeśli już wymieniać to max po ilu tys. km i na jakie najlepiej (oprócz ori z aso)?

i czy na lpg powinno się wymieniać je częściej (jeśli już)?

a Koledzy z forum jakie mają doświadczenia w tym zakresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody zapłonowe oryginalne są bdb jakości, jeśli nie ma uszkodzeń to spokojnie wytrzymują kilkaset tysięcy km (u mnie 350kkm na oryginałach), najważniejsze aby świece zmieniać częściej tak aby cewka/cewki nie miały ciężej.

Przewody do cewek nie występują jako część zamienna. Występują fajki do cewek, cewki i świece i nic więcej: http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2005_6/type_29/engine_electrical/ignition_system/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wymieniona jedną cewkę, przebieg auta 420 kkm, na gazie prawie od nowości

 

tą jedną cewkę to wymieniałeś na używkę nissan OEM czy na nowy zamiennik,a  jeśli zamiennik to jakiej firmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. najważniejsze aby świece zmieniać częściej tak aby cewka/cewki nie miały ciężej....

 

jeszcze odnośnie świec przy jeździe na lpg, są dwie szkoły: 1. nie zmieniać wielkości przerw na świecach, zakładać tak jak wypuścił producent dla danego modelu

2. zmieniać (zwiększać) pod lpg,   osobiście jestem zwolennikem 1.  bo słyszałem że zmiana przerw na inne niż przewidział producent powoduje też

że przewody zapłonowe (cewki) w przyp. 2.  znacznie bardziej dostają w d...    i skraca się ich żywotność, a Koledzy z forum co uważają?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już to zmniejszać przerwę na lpg a nie zwiększać. Ja swoje wymieniam co 10kkm (koszt 36zł z przesyłką) i nic z przerwami nie robię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

mam u siebie w almerze instalację BRC Sq24, zamontowana przy przebiegu ok 170tys. dziś na liczydle 230 i wszytko śmiga ok, żadnych problemów.
Ale podobno te silniki to na każdej instalacji chodzą jak należy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...