Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Maxima A34 Klekot pod kolektorem ssącym vq35de


ViceprezeS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od jakiegoś czasu przy uruchamianiu na zimno przez kilka/kilkanaście sekund słychać "kosiarkę", potem się uspokaja.

Nie jest to rozrząd, bo jak się rozgrzeje jest idealna cisza (potwierdzona przez kilku mechaniorów).

Dziś zabrałem się za zawór zmiennych faz - rozłożyłem, wyczyściłem i założyłem z powrotem - jest cichutki.

Dziwny klekot dochodzi jak mi się wydaje z pod kolektora - tam gdzie jest czujnik stukowy.

Błędów na silniku nie ma (oprócz katalizatora... ).

 

Help

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

na zagranicznych forach czytalem o napinaczach lancucha rozrzadu- ze to popuarne zrodlo klekotu.

np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądnąłem już cały Youtube i w większości są to domysły, bo autorzy tych filmów nie odpowiadają czy to było to.

W sierpniu jestem umówiony na wymianę napinacza więc wszystko się stanie jasne.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Siemka nie wiem czy joz ogarnoles temat z a34 ale ja u mnie miałem to samo do wymiany ślizg i napinacz koszt jakieś 5 do 7 stoe z wysyłka ze stanów.To wada fabryczna ten ślizg sie wyciera i opuszcza się na dol co powoduje ze napinacz napina sie na maxa i na zimnym łańcuch lest luz nawy.Mam fotki i zdjęcia z wymiany mogę podesłać jesli jeszcze masz ten problem.Wielu sprzedaje maximy poniżej wartości bo boja sie kosztów i nie wiedza co je boli.Ja zmieniłem napinacz i ślizg i śmiga aż milo. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Doszedłem już do tych stron ze zdjęciami i jest dokładnie to samo.

Ślizg łańcucha jest "przedliftowy" (pomarańczowy) i końcówka się odłamała co spowodowało jego ześlizgnięcie w dół i napinacz naciska w innym miejscu niż powinien.

Poprawiona wersja ślizgacza to 13091-ZK00A, który jest ciężko dostępny, a ślizg z silników z napędem na 4 koła/tył - 350Z/murano/espace jest niestety troszkę inny - łańcuch rozrządu mają inny.

Napinacz również jest inny w tych silnikach.

Jako, że czasu za bardzo nie mam, doszliśmy z mechaniorem do wniosku, że lepiej zregenerować ślizg, dając klej oraz skręcając go śrubami, żeby się już nie ześlizgnął.

Robota na sporo godzin, ale da się to zrobić bez wyciągania silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...