Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Zardzewiały element - prośba porady dla laika


Rezzeko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś na forum miał podobny problem do mojego czyli rdza   :devil: . Nie dawno obejrzałem dokładnie auto i przyuważyłem nad wydechem dziurę, element kompletnie zjedzony przez rdzę.  W załączniku zamieszczam zdjęcia, jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś doradzi - bo już mi mówią że odleci mi koło. Czy jest to do zrobienia i ile kosztowała by robocizna. Chciałbym wstępnie zaplanować wydatki i koszta więc sięgam tutaj po wiedzę. Pozdrawiam 

post-98963-0-22034900-1463337716_thumb.jpg

post-98963-0-44545200-1463337720_thumb.jpg

post-98963-0-05302100-1463337724_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to w ogóle przechodziło przegląd do tej pory to jest sprawa "niepojęta". Ciekawe kiedy ktoś w końcu się weźmie za te wszystkie niby SKP, bo niedługo będzie strach się do drogi zbliżać.

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to w ogóle przechodziło przegląd do tej pory to jest sprawa "niepojęta".

 

Pewnie w taki sposób jak wiele aut w naszym kraju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś na forum miał podobny problem do mojego czyli rdza   :devil: . Nie dawno obejrzałem dokładnie auto i przyuważyłem nad wydechem dziurę, element kompletnie zjedzony przez rdzę.  W załączniku zamieszczam zdjęcia, jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś doradzi - bo już mi mówią że odleci mi koło. Czy jest to do zrobienia i ile kosztowała by robocizna. Chciałbym wstępnie zaplanować wydatki i koszta więc sięgam tutaj po wiedzę. Pozdrawiam 

to robota dla blacharza samochodowego (bo sam raczej nie zrobisz), podjedź do jakiegoś w miarę przyzwoitego w twojej okolicy to obejrzy i powie co, jak i za ile

za samo zorientowanie cenowe się nie płaci a będziesz wiedział co i jak