Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] 1.5 PB 98KM dławi sie przy przyspieszaniu


glowa93
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przeszukalem na ten temat caly internet juz ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Samochod to Almera n16 polift 2003 1.5 98KM
Problem polega na tym ze jadac almera miedzy 2-3 tys ( najbardziej objawia sie to na 2-3 biegu) dlawi sie. Wciskam gaz w podloge a ona nawet nie reaguje. Po jakies dluzeszj chwili czasem 3 sekundach czasem 7 ruszy i znowu sie zdlawi. I tak w kolko. Jadac pod gorke jest masakra

Wymienilem do tej pory: świece, czyszczona i zaadoptowana przepustnica, czujnik polozenia walka rozrzadu, sprawdzilem rozrzad ( delikatnie naprawde delikatnie luzny), filtr powietrza
Jestem mechanikiem robie przy Beemkach ale z tym nissanem nie moge sie uporac

Wartosci jakie pokazuje komp:
Przeplywka : na wolnych obrotach 3 g/s - przy 3 tysiacach 5-6 g/s
Przepustnica: Bieg jalowy 0,8 stopnia otwarta - przy 3 tysiacach 9-10 stopni
Sonda przed katem : pracuje od 0,07V do 0,69V na wolnych a przy 3 tysiacach rosnie na okolo 0,9V

 

Sprawdzalem to wszystko podczas jazdy ale te parametry na komputerze tak wolno sie zmieniaja ze nie wiem co jest grane. Dodam ze na wolnych wkreca sie normlanie. Czytalem ze to moze byc przepustnica, przeplywka, czujnik abs z lewej strony lub czujniki od biegu neutralnego ( manualna skrzynia biegow ).

Jesli ktos z Was mial podobny problem lub wie co moge jeszcze sprawdzic to prosze napiszcie co i jak i dlaczego oraz np jesli to bedzie czujnik podac jakies parametry itp. Chyba ze jest ktos z okolic Gdyni kto chcialby pomoc i popodmieniac czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przeszukalem na ten temat caly internet juz ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Samochod to Almera n16 polift 2003 1.5 98KM