Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

elektryczna regulacja kierownicy


Grzegorz.wb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Po wyłączeniu silnika kierownica nie uniosła się do góry tylko zaczęła przesuwać się skokowo, słychać pracę silniczka ale nie ma jakby siły unieść kierownicy, do dołu idzie trochę lżej.

Wcześniej nie było żadnych oznak zacinania lub głośnej pracy. Na razie wyłączyłem system ułatwiający wsiadanie ale regulacja jest potrzebna, bo zona jest dużo niższa.

Czy ktoś spotkał się z podobną usterką? Według serwisówki, żeby dostać się do napędu trzeba zdjąć kierownicę i osłony, może jest inny sposób?

Czy w układzie jest jakieś sprzęgiełko?

 

wersja europejska, benzyna, 2009

 

pozdrawiam, Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle info mam, tanio nie jest , pracy sporo, prawdopodobnie to ten sam system co w innych nissanach i infiniti, tam problemem jest bubel jakim jest plastikowa zebatka. U Ciebie sie dowiesz jak rozbierzesz.

Poczytaj troche http://www.ifans.pl/showthread.php?4932-Regulacja-kierownicy-problem&highlight=Regulacja+kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

 

Dziękuję za podpowiedź.

W końcu zabrałem się za rozkręcanie, okazało się, że da się wyjąć silniczek z przekładnią bez zdejmowania kierownicy (do d... z serwisówką).

Faktycznie, pękła zębatka w przekładni. Czy ktoś z użytkowników Forum wie przypadkiem, gdzie można kupić lub dorobić taki element lub gdzie kupić używany ? (nie występuje jako część naprawcza, trzeba kupić komplet, nie jest tani). Sprawdzałem linki na Forum Infiniti ale nie działają. Od 2 dni szukam w Internecie i jakoś nie mogę nic znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze na 100% w Rosji kupisz i pisze to powaznie, i oni maja chyba juz metalowy zamiennik, szybko przesylaja, pare dni i masz, niestety musisz sam poszukac w necie tej firmy, ja pare razy sie natknalem, ale linkow nie zapisywalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze na 100% w Rosji kupisz i pisze to powaznie, i oni maja chyba juz metalowy zamiennik, szybko przesylaja, pare dni i masz, niestety musisz sam poszukac w necie tej firmy, ja pare razy sie natknalem, ale linkow nie zapisywalem

Dziękuję, na razie szukam, wszystkie linki, które znalazłem już nie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 rok później...

Też się dołączam do pytania jak rozwiązac ten problem i jakie koszty ? Też mi zębatka "skacze" a kierownica nie idzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Argor napisał:

Też się dołączam do pytania jak rozwiązac ten problem i jakie koszty ? Też mi zębatka "skacze" a kierownica nie idzie 

Gdzieś kiedyś wyczytałem, że w Rosji są zestawy naprawcze metalowe, które eliminują problem ale tanie nie są - coś koło 500zł za dwa kółka zębate.

Nadal to taniej niż w ASO za nowy silnik - w moim poprzedni właściciel wymieniał w ASO i wspominał coś o 3tyś zł.

Trzeba pamiętać, że są dwa silniki - jeden od wysunięcia a drugi od wysokości. 

Kupienie używanego to loteria - o ile jeszcze działa to nikt nie powie jak długo.

To znany problem w dużej gamie modeli Nissana i Infiniti - Murano nie jest żadnym wyjątkiem. 

Tak wygląda pękający trybik:

 

img_2220_855cff2f40375ebed125ac31ffe27dbaffc26070.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...