Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Migajaca kontrolka poduszek bezpieczenstwa


radomiak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

SERDECZNIE POZDRAWIAM WSZYSTKICH FORUMOWICZOW PROSZE O POMOC W ROZWIAZANIU PROBLEMU MIGAJACEJ KONTROLKI PODUSZEK BEZPIECZENSTWA W TIIDZIE. CZY ISTNIEJE METODA  ABY W GARAZOWYCH WARUNKACH NAPRAWIC TEN PROBLEM. Z  GORY DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI . RADOMIAK

Edytowane przez radomiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinna istnieć cos gdzieś zwiera przelć po przewodach lub moze to wina przekaznika AIR Bag u mnie trosze sie świeci po uruchomieniu i gasnie  wcześnie gasła od razu , ale póki co nie tykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@radomiak - tak na przyszłość , do Twej informacji - na forum nie piszemy z włączonym Caps lockiem (nie piszemy postów wielkimi literami)

+ używamy polskich znaków , to nie boli i nawet na fonie się da.

Proszę zapoznać się z regulaminem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skylimera jeden lepszy od drugiego.

A co do problemu to trzeba zacząć od zczytania błędu AirBag. Wtedy nie szuka się na ślepo!!!!.

CzarnyKonik1 jeślity masz AirBag na przekaźnikach no to gratuluje auta!!! A jak zmienił Ci się czas aktywacji poduszek,to też bym sprawdził czy czasem obejściówki nie ma?

(tak na marginesie troche złośliwie!- jak z radomia auto, to ciekawe czy w ogóle są poduszki.

Poza tym jest tyle na ten temat na for...

Pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz ja tylko sie domyślam ,ze tam w instalacji jest przekażnik , ale jak nie ma to i lepiej. Tyle tam elktroniki ,że hej.... Za swoją niewiedzę  przepraszam. Pozdrawiam.

ps.NEO .... po blechach widzę ,że blisko zamieszkujesz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

SERDECZNIE POZDRAWIAM WSZYSTKICH FORUMOWICZOW PROSZE O POMOC W ROZWIAZANIU PROBLEMU MIGAJACEJ KONTROLKI PODUSZEK BEZPIECZENSTWA W TIIDZIE. CZY ISTNIEJE METODA  ABY W GARAZOWYCH WARUNKACH NAPRAWIC TEN PROBLEM. Z  GORY DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI . RADOMIAK

A może Twój problem związany jest z akcją serwisową Nissana dot. wymiany modułu napełniającego poduszkę kierowcy - na taką wymianę na koszt serwisu zostałem zaproszony przy okazji umawiania się na inne usługi w ASO. Wyszło to dzisiaj w kontakcie z serwisem. Czy ktoś doświadczał już też takiego "prezentu"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Twój problem związany jest z akcją serwisową Nissana dot. wymiany modułu napełniającego poduszkę kierowcy - na taką wymianę na koszt serwisu zostałem zaproszony przy okazji umawiania się na inne usługi w ASO. Wyszło to dzisiaj w kontakcie z serwisem. Czy ktoś doświadczał już też takiego "prezentu"?

Dostałem zaproszenie do serwisu w związku z akcja serwisową. Będę się w najbliższym czasie umawiał.

Edytowane przez JacekJQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od którego to rocznika ta akcja ?????

Więcej na temat akcji serwisowej Nissana, która dotycz ponad 28oo aut Tiida znajdziecie w artykule opublikowanym na stronie UOKiK i tam też jest link do wykazu nr VIN aut podlegających wymianie modułu poduszki kierowcy : https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=12345

Edytowane przez Marjot
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, odnalazłem się na liście Schindlera  :)

Cyk pyk i jutro będzie wymieniony moduł ............... :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem zaproszenie do serwisu w związku z akcja serwisową. Będę się w najbliższym czasie umawiał.

Też dzisiaj dostałem list z Nissana i już się umówiłem na wymianę modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem info że wymiana trwa 45min  :(

Wg Nissana nawet mniej: "Naprawa będzie trwać co najwyżej 30 minut, jednak ze względu na sytuację warsztatu dealera czas ten może być nieco dłuższy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokumentacja zdjęciowa wadliwego i dobrego ładunku poduszki kierowcy  :D

Wadliwy ładunek ma żółtą naklejkę ,dobry nowy białą- kierownicę trzeba ściągać !!!

Jeden jaki drugi ładunek to Made in Japan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem. 25 pięć minut od wejścia do wyjścia z serwisu. Nie trzeba zdejmować kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry był ....widziałeś jak wymieniał ładunek ???

Ja zawszę stoję przy samochodzie na Sewisię to widziałem procedurę wymiany  i nie jest to tylko wykręcenie starego ładunku i przykręcenie nowego  :D

Tam jest jeszcze techniczny manualny Niuans którego mój przydzielony mechanik nie potrafił by zrobić na przykręconej kierownicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymontował tylko środkową część kierownicy, odpiął złącze i z poduszką poszedł do warsztatu, a ja za nim nie biegałem. Auto stało przed bramą wjazdową do warsztatu. Po około max10 minutach wrócił i wszystko złożył. Nie wystawiają żadnych zaświadczeń - wszystko jest opisane w historii samochodu w serwisie Nissana. Zdążył też, założyć pokrowiec na fotel i okleić (zabezpieczyć) koło kierownicy - mam jasną tapicerkę i obszytą kierownicę. Gdy pierwszy raz podszedł do samochodu miał wszystko co potrzebne już przy sobie!   - oczywiście umówiony byłem wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz a w moim serwisie ASO wyjął środek wymienił ładunki i odkręcił kierownicę aby na szkielecie kierownicy nakleić w koło najpierw czarny pasek jak plastelina i na to srebrną aluminiową taśmę sprawdził czy przewodzi i zaczął składać skręcać wszystko do kupy .

Ja im patrzę na ręce stojąc obok, lubię patrzeć jak ktoś grzebie przy mojej prywatnej własności!!!!!  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że wykonał coś więcej z jakiegoś powodu - np. naprawił niesprawne połączenie . Nie znam dokładnie zakresu czynności tej akcji serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne ASO jedne lepsze drugie gorsze. W ASO różni są też serwisanci jedni lepsi drudzy gorsi. Jedno jednak jest pewne: Edek jest jedyny w swoim rodzaju, wyjątkowy!

Pozdrawiam serdecznie :wave:

Edytowane przez JacekJQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Tino jak wymieniali/sprawdzali poduszkę pasażera, to nie da rady wejść na halę. 

Pozostaje tylko patrzenie przesz szklaną ścianę. Lub w telewizorze/monitorze, gdzie są kamerki przy stanowiskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek a kto ci broni porozmawiać z kierownikiem że chcesz stać przy samochodzie na serwisie  :P

Mnie tam nigdzie nie powiedzieli NIE a serwisów ASO było dużo w mym życiu  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczą się wszędzie przepisami BHP.

Dlatego instalują teraz kamery i monitory z podglądem dla klienta. W tym czasie dla klienta kawy gratis z exspresów. Ile wypijesz, tyle Twoich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...