Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

* * * * * 1 głosy

Funlady Z (350Z) by h8r with HR :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
120 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Batman

Batman

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 437 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 37d 17h 3m 10s

Napisano 16 lipiec 2016, 22:16

Przedstawiam Wam moją Fairlady Z :-)

 

Wypowiadam się czasem na forum to postanowiłem pochwalić się czym obecnie jeżdżę, czyli moją 350. Polowałem na coś innego, ale budżet mi się trochę rozszedł, a że trafiła się Zetka w kolorze i z silnikiem który chciałem, z pewną historią to nie myślałem za długo i dobrze. Zetkę mam od lipca 2015, czyli to już rok, jest z polskiego salonu, nie walona, choć oczywiście nie ze złota i trzeba było kilka rzeczy poprawić. Pomysł jest na auto do dające dużo radości, czyli napęd na tył, mocny piec i jakieś minimum wygody, nie zamierzam robić z niej torowego śmietnika, chce, żeby jak najdłużej była autem na ulicę, z klimą i audio... no i pazurem, a w weekendy tor, bez napinki na puchary, poduczę się trochę jeździć to pomyślę co dalej. Zetka jest serwisowana i modowana u Coobcia, męczę go próbując doprowadzić auto do mechanicznego ideału, a kilka rzeczy jeszcze jest do zrobienia, wizualnie zresztą też. :)

 

MODEL:
-Nissan 350z Z33, 2007, Magnetic Black, Wersja Europa, Premium Pack (bez fabrycznej nawigacji) 

SILNIK:
-VQ35HR 3.5l V6 - na tą chwilę seria

UKŁAD DOLOTOWY:
- seria z wkładkami K&N (nie był na nich hamowany :P

- carbonowe airducty

UKŁAD WYDECHOWY:
- Cat-back Invidia Gemini z "tytanowymi" końcówkami

- seryjne katalizatory i kolektory (LTH gdzieś na cle utknęły)

ELEKTRONIKA:
- To co w serii (irytujące ESP, Bose, elektryczne szyby i lusterka, klima) + autoalarm

UKŁAD NAPĘDOWY:
-Skrzynia seria
-Dyfer z 370Z na poliuretanach, bo moja szpera umarła

-Sprzegło Exedy z DE 

 

KOŁA:
-Felgi Enkei RPF1 18x9.5 + 18x10.5 (mega lekkie :P hehe) 

-Opony Michelin Pilot Super Sport 255/40 + 275/40
-Wąskie czarne stalowe nakrętki

-Kapselki z logo BATMANa :)

ZAWIESZENIE:
-Gwint HSD MonoPro

-Regulowane przednie wahacze od Coobcia

-Piszczące poliuretany w przednich wahaczach

-Tyle regulowane wahacze od Driftworksa 

UKŁAD HAMULCOWY:
-Seria, czyli cały układ hamulcowy Brembo.
-Przewody w stalowym oplocie

-Tył: klocki i tarcze Stoptecha 

-Przód: klocki Ferrodo DS i tarcze seria

BODY-KIT:
-Tylny spoiler klapy Blitz

-Niepodłączone ledy zamiast odblasków w przednim zderzaku

 

ŚRODEK:
-Gałka zmiany biegów 370z

-Oklejone folią carbon alu-nakładki na kierownicy, wokół skrzyni i uchwyt pasażera

-Pedał gazu 380RS

-Pomarańczowe ledy map-lighta

CAR-AUDIO:
-Seria Bose

MOC:
Powinno być: 313KM / 364NM 

Jest: 293KM / 350 NM

 

Będzie: DUŻO :) 

 

 

Zdjęcia pożyczyłem ze zlotu, mam nadzieje, że autorzy się nie obrażą :) Sam nie robię takich ładnych. 

 

QcLo7f9.jpg

LyEGJgw.jpg

v9eO9BK.jpg

QrLjV6I.jpg

Wykres: 

DL8KyLv.gif

 

Luźne pyrkanie po torze:


Użytkownik h8r edytował ten post 16 lipiec 2016, 22:51

  • 0

#2 OFFLINE   GodISmE

GodISmE

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 938 postów
  • Płeć:
  • Skąd:KrK
  • Model:350Z 2008
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 28d 7h 11m 19s

Napisano 17 lipiec 2016, 00:58

Rzeczywiscie wyglada calkiem ok na tych 255 / 275 40. Chyba tez takie zaloze.

 

Czy nie musiales rolowac blotnikow? Masz je zalozone bez dystansow? Jakie kąty?


  • 0

#3 OFFLINE   Batman

Batman

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 437 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 37d 17h 3m 10s

Napisano 17 lipiec 2016, 10:09

Tył rolowany i bez tego mogłyby obcierać, bez dystansów, tył niecałe -2, przód około -3 (trochę została obniżona po geometrii i dokładnie nie wiem).


  • 0

#4 OFFLINE   GodISmE

GodISmE

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 938 postów
  • Płeć:
  • Skąd:KrK
  • Model:350Z 2008
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 28d 7h 11m 19s

Napisano 17 lipiec 2016, 10:16

A czy tyl mozna tak ustawic seryjnie tylko po obnizeniu? Ja na razie nie planowalem zakladac gwintu jeszcze a nie mam z tylu wahaczy regulowanych.
  • 0

#5 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10469 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 39d 16h 4m 1s

Napisano 18 lipiec 2016, 10:09

po takim obniżeniu pewno minimum -2 będzie do ustawienia... na tor i na ulice będzie okey :)

Z pier**l to w skrzyni synchro 5tki bylo wymieniane i łożyska...
Fajnie by bylo katów się pozbyć a jeszcze bardziej jestem ciekaw ile zetka wypluje po zmianie kolektorów :D

 

Edit :

 

Pisz z polskimi znakami

 

Tofu


Użytkownik Tofu edytował ten post 27 wrzesień 2016, 23:10

  • 0

#6 OFFLINE   35zdawid1

35zdawid1

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 454 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Zambrów
  • Model:350z
  • Nr rejestracyjny:bza
  • Time Online: 38d 22h 52m 48s

Napisano 18 lipiec 2016, 21:32

Moc:
Będzie: dużo
Pozostań w N/A bo fajnie się lata na torze
Jakos turbozetka nie przemawia do mnie na trackdaya. Ja powoli składam swojego i mam nadzieję że jeszcze jakaś ekipa się zbierze w tym roku do upalania;)
  • 0

#7 OFFLINE   Batman

Batman

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 437 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 37d 17h 3m 10s

Napisano 19 lipiec 2016, 08:11

Zostanie wolnossąca :) uwielbiam kontrolować samochód gazem :) w tym roku jeszcze tylko kolektory chciałem zrobić i będzie musiało wystarczyć :)


  • 0

#8 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10469 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 39d 16h 4m 1s

Napisano 19 lipiec 2016, 08:13

a w przyszłym pojemność up to 3.7 jakieś walki i atak pod 400KM u Ciebie łatwiej jak u mnie :P

Użytkownik Tofu edytował ten post 27 wrzesień 2016, 23:12
Brak znaków polskich

  • 0

#9 OFFLINE   GodISmE

GodISmE

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 938 postów
  • Płeć:
  • Skąd:KrK
  • Model:350Z 2008
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 28d 7h 11m 19s

Napisano 19 lipiec 2016, 08:25

A jakie kolektory i decaty polecacie do HR? Ja też zapodam wkrótce. h8er, czy nie mówiłeś mi ostatnio że będziesz je z UK zamawiał albo nawet już zamówiłeś?


  • 0

#10 OFFLINE   Batman

Batman

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 437 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 37d 17h 3m 10s

Napisano 19 lipiec 2016, 08:38

a w przyszlym pojemność up to 3.7 jakies walki i atak pod 400KM u Ciebie latwiej jak u mnie :P

I 9000 obrotów, żeby Hondy zawstydzać :D 

 

kolektory zamawiałem OBX z USA, takie jak Kuba poleca, ale wiszą gdzieś na cle :(


  • 0

#11 OFFLINE   GodISmE

GodISmE

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 938 postów
  • Płeć:
  • Skąd:KrK
  • Model:350Z 2008
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 28d 7h 11m 19s

Napisano 19 lipiec 2016, 11:15

Zapodaj linka do zakupu. Jak sie porównuja do PPE?


  • 0

#12 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10469 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 39d 16h 4m 1s

Napisano 19 lipiec 2016, 11:18

OBX sprawdzone w rev upie + 30KM :)

Mowa o długich takich co sie pozbywa katów dzięki nim :D


  • 0

#13 OFFLINE   GodISmE

GodISmE

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 938 postów
  • Płeć:
  • Skąd:KrK
  • Model:350Z 2008
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 28d 7h 11m 19s

Napisano 30 lipiec 2016, 17:03

H8er jaki ty masz offset w tych Enkei? Masz tez 9,5 i 10,5 cala?
  • 0

#14 OFFLINE   TheMan

TheMan

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 371 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:Trzy Pięć Zero
  • Time Online: 11d 11h 4m 53s

Napisano 30 lipiec 2016, 21:49

OBX sprawdzone w rev upie + 30KM :)

Mowa o długich takich co sie pozbywa katów dzięki nim :D

do DE też podejdą ?


  • 0

#15 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10469 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 39d 16h 4m 1s

Napisano 31 lipiec 2016, 09:00

Pewnie


  • 0

#16 OFFLINE   mmati9

mmati9

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 197 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Tarnow
  • Flaga:
  • Model:350z
  • Silnik:286KM
  • Time Online: 13d 15h 9m 43s

Napisano 31 lipiec 2016, 12:58

A co lepsze Stilleny czy OBX ?


  • 0

#17 OFFLINE   TheMan

TheMan

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownik
  • 371 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:Trzy Pięć Zero
  • Time Online: 11d 11h 4m 53s

Napisano 31 lipiec 2016, 23:15

Z tego co czytałem kiedyś to Stiellny w 350z to jakieś oszustwo i mizerne przyrosty 


  • 0

#18 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10469 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 39d 16h 4m 1s

Napisano 15 sierpień 2016, 13:06

mi w rudej 7KM daly i minimalnie spsuly zakres od zera do 2500obr.min a wszędzie powyżej przyrosty.
Dlugie OBXy mocno psuja zakres do 2500 potem do 4000 jest jak na seryjnych a od 4200 jakby vtec :)

 

No ładnie ładnie poszło na Ułężu... porządki na dysku robiłem i parę pamiątkowych foto znalazłem:

20160307_211745_zps2sin57bw.jpg

 

20160309_222820_zps4bg3pcoa.jpg


A co do długich OBX to myślę że będzie przepaść, w revupie po modach kolektora ssącego + spacer + dołożenie kolektorów i remap tak wyszło:

start%20vs%20pierwsze%20mody_zpshfvsklvj


  • 0

#19 OFFLINE   GodISmE

GodISmE

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 938 postów
  • Płeć:
  • Skąd:KrK
  • Model:350Z 2008
  • Silnik:VQ35HR
  • Time Online: 28d 7h 11m 19s

Napisano 05 wrzesień 2016, 14:00

H8er zapodales juz te OBXy?
  • 0

#20 OFFLINE   Coobcio

Coobcio

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 10469 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa - Grochów
  • Kraj:POLAND
  • Model:350Z
  • Silnik:VQ4073ccm
  • Time Online: 39d 16h 4m 1s

Napisano 05 wrzesień 2016, 21:08

Czwartek może damy radę, bowiem panuje straszny zmasowany Attak Saabów...


  • 0




 
x

Reklama

OK Wyjdź