Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 370z Turbo Kompresor Pomoc!!!


Casper_Z34
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, moje pytanie będzie skierowane do osób, które miały styczność z uturbionymi 370z. Zaznaczam, że chce wszystko zrobić na niskim doładowaniu przy seria blok przynajmniej żeby to rok wytrzymało.

Czytam, przeglądam, dyskutuje i dalej nie wiem co mam zrobić. Turbo 1x, turbo 2x czy kompresor ??? Gotowy Turbo Kit czy robić wszystko po kolei???

Zastanawiam się nad takimi zestawami:

Turbo 1x - podobnie jak w Czerwonej od Coobcia, czyli Turbosprężarka PT6266 T4 na twinscrollu A/R 1.15 i reszta gratów.

Turbo 2x - Turbosprężarka Garrett GT2871R i reszta gratów.

Kompresor Stillen.

Lub

Gotowe Turbo Kit:

Boosted Performance

GTM Twin Turbo Stage 2

oraz kogo polecacie do takowych zmian tylko Coobcio Warszawa ?
i jak cenowo to wychodzi części mogę sobie policzyć a robocizna za założenie i dorobienie orurowania wystrojenie itp. ???

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc temat mam zamiar ogarnąć na sezon 2017. wiec dużo czasu jeszcze jest.

 

post-94538-0-96693100-1470937055_thumb.jpg
 

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy czego oczekujesz od auta. Jak ma być maksymalna moc to big single turbo, jak ma być minimalny lag to kompresor, a coś po środku to 2 turba. :) Co chcesz robić z autem? Latanie po autostradach, ćwiartki, drift, time attack? Coobcio ma doświadczenie z turbo zetkami jak sam zauważyłeś, a raczej nie chcesz, żeby ktoś uczył się na Twoim samochodzie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki układ maja GTR-y  

ja powiem tak  gdyby mnie bylo stać to

swapował bym orginalny silnik z właśnie GTR -A

seryjne mocne zapewniające że można na autostradzie przez 50km jechać pełną mocą  i tłoki sie nie posypią 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy czego oczekujesz od auta. Jak ma być maksymalna moc to big single turbo, jak ma być minimalny lag to kompresor, a coś po środku to 2 turba. :) Co chcesz robić z autem? Latanie po autostradach, ćwiartki, drift, time attack? Coobcio ma doświadczenie z turbo zetkami jak sam zauważyłeś, a raczej nie chcesz, żeby ktoś uczył się na Twoim samochodzie? 

myślę ze maksymalnych mocy teraz nie chce jakiś osiągać coś w granicach 450-500 styka przy seria bloku. Samochód służy mi do codziennej jazdy, wiec jakieś ćwiartki sporadycznie dla sprawdzenia swojej reakcji a tak to żeby moc się trochę pogonić z innymi we ,,wsi". Ogólnie samochód codzienny. Zakucie jest w głowie ale na pewno nie równocześnie z uturbieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

450-500 to zrobisz niezależnie od  tego co z tego wybierzesz :) pytanie czy to będzie koniec? Jeżeli to jest docelowa moc to ja bym wybrał kompresor, bo ma najniższy lag. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

450-500 to zrobisz niezależnie od  tego co z tego wybierzesz :) pytanie czy to będzie koniec? Jeżeli to jest docelowa moc to ja bym wybrał kompresor, bo ma najniższy lag. 

to będzie początek zabawy. od czegoś trzeba zacząć. teraz uturbienie a na kolejny rok myślę ze zakucie. dlatego mam nadzieje ze mi pomożecie wybrać odpowiednia drogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez tak jak u mnie w Czerwonym Diable - Boosted Performance od Sashy z Kanady, moge pomoc to sciagnac od niego. Od GTMa nic nie kupisz bo to zlodzieje i oszusci. Alternatywa jest Forced Induction kit na twin turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 370z i 350z z silnikami HR korba jest bez porównania bardziej mocnieksza jak w DE i RevUp.
Jak ma coś oddać to tłok :D

ps. masz automata czy manuala ?

Kompressor fajny i na takim zestawie od stillena opartym na dmuchaczu Vortech V3 przyszłosciowo okolica 550-580KM jest do osiągnięcia.

Największą wada jest brak ciosu z dołu na kompressorze tego typu (full ciąg od ok 4800obr.min) i jego głośna praca.

Do zalet należy to że na tego typu doładowaniu nie ma problemów z wysokim EGT i jest błyskawiczna reakcja na gaz - jeździ się jak z dużym wolnossącym silnikiem.

Jak masz automatyczna skrzynie biegów to fajna opcja to powiększenie pojemności silnika i zabawy z wolnossakiem.

Auto najmniej awaryjne będzie i myślę że na dobrej oponie 12.6 na ćwiartkę pojedzie - to mniej wiecęj czas doładowanego na ok 450-480KM manuala.

 

Technicznie najbardziej poprawnie politycznie by było Biturbo - krótkie odległości turbosprężarek od głowic, normalne ścieki oleju do miski olejowej

- nie trzeba dokładać pompki co wysysa olej z turbiny i bywa awaryjna.

Naj mniej zabawy jak trzeba zrzucić skrzynię biegów by np. wymienić sprzęgło.

W zależności od doboru wastegatów i turbosprężarek do osiągnięcia by było 500-1500KM+ przy zachowaniu możliwie najmniejszej turbodziury.

No i w zależności od wielkości turbosprężarek to na tych większych do ich montowania konieczne będzie wyciąganie silnika.

 

Single turbo jak w Czerwonej diablicy też bardzo fajna opcja i poza wspomnianym odprowadzeniem oleju z turbiny z pompką i

sporym nakładem dodatkowej roboty jak trzeba zrzucić skrzynie jest super.

W dodatku w mniejszym stopniu będzie nagrzewać przestrzeń pod maską.

Fabryczny zestaw Boosted Performance jak przyjdzie to trzeba go nieco poprawić.

Lokalizacja filtra powietrza powoduje to że się on topi i zasysa go, ma bardzo długie i zawiłe orurowanie tłoczące

- ale można to w dość prosty sposób usprawnić po przez obrocenie o 180* Intercoolera i dorobieniem nowego orurowania turbo - Intercooler.

No i warto odrazu pójść w PT6766 z żeliwem T4 1.32 :D

W tym zestawie są dwa wastegaty i pamiętam że były z nimi spore problemy bo auto nie chciało dmuchać, haha pamiętam jak dmuchało 0,3 bara spadające na 0,1 :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod jest w manualu. Jesli turbienie bez kucia to i najlepiej bez wyciagania silnika. Tak jak mowisz wszystko zalezy od turbiny. Napisalem w turbo x2 garretta bo mam jednego juz mozliwosc kupic od kumpla co go mial w 200sx , dlatego czy owe garretty wepchnie sie bez wyciagania silnika czy ciezko ??? Silnik jakbym musial wyciagac to juz lepiej kuc od razu jak jest na stole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest najlepsza kompilacją Turbo Vs Kompressor na tym samym silniku, moc niemal ta sama tylko kwestia przebiegu momentu:

Inf%20lukasz%20kompresor%20vs%20revuo%20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam wykresu czerwonej jak miała 450+ i nie mogę znaleźć może ktoś coś wie ?????

 

link USA Boosted Performance. We ended up with 467rwhp at 7.7psi.
https://www.facebook.com/Z1Motorsports/videos/1404615619555729/

 

link USA G35 Kompresor. G35 6mt 515whp at 12psi on his stock block running E85.

https://www.facebook.com/Z1Motorsports/videos/1396415040375787/

 

hmm na wykresie turbo V kompresor widać wszystko dokładnie co i jak. myślę ze lepsza frajda z jazdy na turbo jest :D na chwile obecna bardziej przemawia do mnie twin turbo co do marki turbosprężarek to hmmm duży znak zapytania każdy poleca co innego a tutaj najlepiej by było uzyskać dość szybko wchodzący boost ;) jeśli ktoś posiada jak dane turbo się wkręca fajnie by było jakby wrzucił :) pierwsza rozmowa rozpoznawcza z szeryfem Coobcio odbyta internetowa bo internetowa ale zawsze coś, już jest obrazek co i jak wygląda od strony technicznej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

frajdy z jazdy nie oceniałbym na podstawie wykresu, pytanie jak bardzo będzie Ci przeszkadzał lag

Edytowane przez h8r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego mowie dobrze by było żeby udało się tak wszystko spasować, dostroić  żeby dziura była jak najmniejsza, a nie wciskasz i za minute się załącza ;( jakąś tam dziurę się przeżyje ale wstawania turbo np kolo 4800-5000 to już ciężko będzie przeżyć :( ja to i tak zielony jestem w tych sprawach dlatego powstał temat żebym mógł się dowiedzieć jak najwięcej i coś w końcu wybrać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie turbiny z bmw z rodziny  TDO4    najlepiej w wersji HL    za pare stowek  a nie bedzie ani laga a bost od 2000 prm 

zobacz sobie przebieg mojego wykresu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzialem wykres twojej 350z i jestem w szoku ze tak ladnie to wstaje ale szkoda ze pozniej jeszcze Niuta nie trzyma wtedy by bylo miodzio ale i tak wielkie graty projektu. Zobaczymy co u mnie wpadnie wszystko zalezy od finansow jakie sie uda wykopac z ziemi lub moze cos z nieba spadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...