Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana płynu chłodniczego.


leszekns
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Płyn już kupiłem , za wymianę wezmę się jak w robocie się obrobię ,bo robię prawie codziennie od rana do wieczora. Dziś wymieniłem klocki Chan.

Z przodu ,bo już nie dało rady jechac tak piszczaly na zakretach

Edytowane przez Sky
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn kupiłem ten co ty proponowałeś PRESTONE i środek do płukania też , przepłukam układ przy okazji .

A klocki jak się dowiedziałem to mają takie blaszki na końcach i w momencie kiedy zbliżają się do końca ich żywota to te blaszki trą o tarcze i to sygnalizuje żekomo koniec życia klocków , u mnie tak było .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Edziu tu nie ma praktycznie nic do roboty . Postępowałem tak jak na filmiku który zamieściłeś.

Oczywiście zaczynasz od odkręcenia wszystkich korków z góry ,chłodnica i zbiorniczek wyrównawczy .Robimy to oczywiście na zimnym silniku. Następnie pod spodem znajduje się ten koreczek na krzyżaka - odkręcamy go - tylko uważaj pomału bo mi chlipło po twarzy płynem.I do wiadra ze starym , wcale tak długo nie ścieka. A zbiorniczek wyrównawczy można wyjąć bez ściągania wlotu powietrza (bo można spinki stracić)i dokładnie go umyć . potem jak już wszystko zleci ,to zanim założysz zbiorniczek to zalej chłodnicę nowym płynem na maxa, i gnieć węża w celu przejścia płynu wyżej, to działa.

Bez zbiorniczka łatwiejszy dostęp do tego aby rękę tam wsadzić. No i na końcu zakładasz zbiorniczek i zalewasz do poziomu max.On po kilu dniach jeszcze sam się odpowietrzy - ja dolałem może ze dwie setki. Ogółem kupiłem płynu dwie bańki 4L , a poszło 6 L niecałe.

Powodzenia.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dzięki za info na Wiosnę wymienię :D

 

 

 

 

No i po wymianie płynu Nissan niebieski na Prestone gotowy płyn  żółty 5ć lat żywotności  :D

Jednak płukałem prestone płukanką, bo maluśkie gluty pływały tak jak by się stary płyn zważył  :huh:

Zlałem stary płyn na zimnym silniku ,zalałem na zimnym płukankę i wodę dystylowaną do pełna właziło 6l oczywiście pumpująć węzami .. :P

I tak  dwa razy po płukance , czysta woda zaczęła lecieć ...

Stary myk mechaników aby zlać wszystko  :P

Na koniec na ciepłym tak tak na ciepłym silniku zlałem wodę i poczekałem aż ostygnie silnik .

Do pustego obiegu  przy pumpowaniu i odpalonym silniku nagrzewie na MAX wlałem 7l Prestona razem z zbiorniczkiem wyrównawczym 

Nic się nie zapowietrzyło, grzeje jak w afryce po ustawieniu HI  :wacko:

4 godziny roboty, układ czyściutki i teraz żółciutki jak hamulcowy uuu Galante .............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...