Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Naprawa w silniku Navary


piotr880

Rekomendowane odpowiedzi

Zapytam bo nie znalazłem lub źle szukałem 

 

według opisów w innym temacie , mam w aucie ten mający duże prawdopodobieństwo awarii silnik 

 

może ktoś i powoli wytłumaczyć co trzeba zrobić żeby go szlag nie trafił ? olej wymieniłem na nowy niby lepszy 

 

wiem że zacierają się paneweki = jakie kupić , od czego zacząć w tym przedsięwzięciu ?

 

jaki to orientacyjny koszt , żebym wiedział że mnie któryś szanowny mechanik nie puścił w koszuli

 

auto ma obecnie deko ponad 157 000 km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takiego i znam go tylko z widzenia. Z tego co inni piszą (rosjanie) to chodzi o nie właściwy materiał z którego są wykonane panewki. Choć są też i inne wersje o zbyt małej wydajności pompy olejowej. W każdym razie niezły przykład "planowego postarzania" jak Amelinowe bloki silnika koncernu VAG.

 

Jeszcze taka ciekawostka, ponoć wału korbowego w tym silniku nie wolno szlifować - nienaprawialny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilnuj poziomu oleju na bagnecie , żeby był pod maximum i nie katuj go długą szybką jazdą. Co niedziela na tacę coś daj i powinno hulać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej trzymam na górnej kresce , z panewkami zrobię porzadek jak zakonserwuję karoserię tak na zapas i w full opcji 

 

gorzej z tym trzymaniem się niższych predkości , czy jazda 100-300 kilometrów w stałej prędkosci 100/120 też zbyt wysoka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...