Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

- - - - -

Dobry gazownik Wrocław

gazownik Wrocław primera p11

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 01 listopad 2016, 10:47

Witam,

nowy jestem więc proszę z tolerancją, jeżeli już taki temat był. Chodzi o dobrego gazownika we Wrocławiu. Chcę założyć gaz do p11 2.0 16v 140km. Niezbyt się na tym znam. Chyba chodzi o sekwencyjny. Pytanie o dobrego gazownika we Wrocku, który zrobi komplet wraz z wyregulowaniem, gwarancją, rachunkiem. Zbiornik w kole zapasowym. I pytanie o to co polecacie - instalację jakiego producenta. Jaka mniej więcej cena.

 

dzięki, będę wdzięczny za pomoc

 

pzdr


właśnie dostałem automatyczną wycenę z Abarta we Wrocku. Treść poniżej, co sądzicie ?

 

 

W odpowiedzi na zapytanie o instalację gazową do samochodu Nissan Primera 2,0i 16v na podstawie 20-letniego doświadczenia wybraliśmy dla Państwa następujące propozycje:

- Lovato Smart KP - 2349 zł. Zabezpieczenie gniazd zaworowych - 200 zł. -  od 2549 zł.

- BRC Sequent 32 - 2790 zł. Zabezpieczenie gniazd zaworowych - 200 zł. - od 2990 zł.

 

w cenie zbiornik toroidalny 47 l.

wyposażenie dodatkowe- Cena

Zbiornik toroidalny 59 l. 100 zł


Użytkownik tko edytował ten post 01 listopad 2016, 10:52

  • 0

#2 OFFLINE   _Janusz_

_Janusz_

    Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 1583 postów
  • Płeć:
  • Skąd:LU/DW
  • Kraj:POLAND
  • Model:nie ma drugiego takiego
  • Silnik:dziwny
  • Time Online: 26d 14h 12m 22s

Napisano 01 listopad 2016, 12:17

Zadzwoń lub podjedź do Unigas - na Michalczyka 18

 

Abart jest drogi.....


  • 0

#3 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 01 listopad 2016, 12:47

Zadzwoń lub podjedź do Unigas - na Michalczyka 18

 

Abart jest drogi.....

dziękuję serdecznie


  • 0

#4 OFFLINE   Tofu

Tofu

    Turbo Nissanmaniak

  • VIP

  • 9177 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Małopolska
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Turbo
  • Silnik:SR20
  • Time Online: 20d 14h 40m 4s

Napisano 01 listopad 2016, 12:51

ja bym wolał Standart Staga czy techa barakudy i jakiś reduktor

 

o lubryfikacji to nawet nie myśl ..czyli o zabezpieczeniu gniazd zaworowych


  • 0

#5 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 01 listopad 2016, 13:21

oki, lubryfikant kojarzy mi się z filmami porno :) Nie widziałem, że to się fachowo nazywa zabezpieczenie gniazd zaworowych :)

Na stronie almaautogaz (http://autogaz.wroc.pl/cennik-2/) widziałem coś takiego:

Montaż instalacji gazowej sekwencyjnej 4-cylindrowej LPGTECH 204 lub STAG Q-BOX, reduktor AC150 KM, wtryskiwacze STAG ACW 2 500 PLN Montaż instalacji gazowej sekwencyjnej 4-cylindrowej LPGTECH 204 lub STAG Q-BOX, reduktor AC150 KM, wtryskiwacze Barracuda 2 900 PLN

 

z tego coś się da wyczytać ? tzn. który lepszy? itd


  • 0

#6 OFFLINE   _Janusz_

_Janusz_

    Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 1583 postów
  • Płeć:
  • Skąd:LU/DW
  • Kraj:POLAND
  • Model:nie ma drugiego takiego
  • Silnik:dziwny
  • Time Online: 26d 14h 12m 22s

Napisano 01 listopad 2016, 15:50

UNIGAS zakłada STAGa :]


  • 0

#7 OFFLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 16624 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODYSSEY
  • Silnik:3.5L :D
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 01 listopad 2016, 19:15

tak standardowo się zapytam :D gdzie masz filtr oleju :D 


  • 0

#8 OFFLINE   Tofu

Tofu

    Turbo Nissanmaniak

  • VIP

  • 9177 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Małopolska
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Turbo
  • Silnik:SR20
  • Time Online: 20d 14h 40m 4s

Napisano 01 listopad 2016, 22:05

Dino myślisz że będą ściągać ssący ?


  • 0

#9 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 01 listopad 2016, 22:21

tak standardowo się zapytam :D gdzie masz filtr oleju :D

jeżeli się nie mylę to po lewej stronie patrząc od przodu, gdy stoję twarzą w stronę silnika, a od środka auta to od strony pasażera, ale głowy sobie nie dam uciąć sprawdzę rano. Z VINU można to wyczytać? , jak tak to mogę podać


Użytkownik tko edytował ten post 01 listopad 2016, 22:22

  • 0

#10 OFFLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 16624 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODYSSEY
  • Silnik:3.5L :D
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 01 listopad 2016, 22:42

jeżeli się nie mylę to po lewej stronie patrząc od przodu, gdy stoję twarzą w stronę silnika, a od środka auta to od strony pasażera, a

to zapytaj się czy w tej cenie jest zdjęcie kolektora do wiercenia :) a dlaczego to zobacz w tym temacie :D 


Dino myślisz że będą ściągać ssący ?

przy cenie za zestaw z barakami powinni :D 


  • 0

#11 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 01 listopad 2016, 23:03

to zapytaj się czy w tej cenie jest zdjęcie kolektora do wiercenia :) a dlaczego to zobacz w tym temacie :D


przy cenie za zestaw z barakami powinni :D

jak rozumiem to jest ta najprostsza część montażu, bo co to jest wywiercić parę dziurek, a przedtem zdemontować połowę silnika.  A ja myślałem że stare auta są proste, nie co to wymiana żarówki w kilkuletnim samochodzie gdzie też trzeba najlepiej wyciąć gumówką cały przód. Ale nic to ważne że nowy problem jest, cóż by było warte życie bez wyzwań. Kiedyś miałem LR RR 4.6 HSE z instalacją Landirenzo i to było wyzwanie. Więc coś takiego jak demontaż kolektora i wiercenie w kolektorze to pewnie dla każdego warsztatu prościzna.

A tak ogólnie to sorki, że się rozgadałem. Szczęście mam takie, że jak coś się ma wydarzyć to właśnie mnie się przytrafi, więc jutro idę sprawdzić ten filtr paliwa z nadzieją, że może pomyliłem jak oglądałem jakąś inną Primerkę, ale znając moje szczęście to pewnie trzeba będzie demontować. Nic do juterka


  • 0

#12 OFFLINE   _Janusz_

_Janusz_

    Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 1583 postów
  • Płeć:
  • Skąd:LU/DW
  • Kraj:POLAND
  • Model:nie ma drugiego takiego
  • Silnik:dziwny
  • Time Online: 26d 14h 12m 22s

Napisano 02 listopad 2016, 07:11

Zrób foto i wrzuć, to Ci powiemy :]


  • 0

#13 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 02 listopad 2016, 07:25

Zrób foto i wrzuć, to Ci powiemy :]

już mi się nie chce robić foto, ale opiszę filtr paliwa jest po lewej stronie silnika, patrząc od przodu (stoję twarzą do przodu auta) albo po prawej od strony pasażera patrząc od środka auta. Filtr znajduje się od dołu silnika przy paskach klinowych. Właśnie to sprawdzałem.


Użytkownik tko edytował ten post 02 listopad 2016, 07:25

  • 0

#14 OFFLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 16624 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODYSSEY
  • Silnik:3.5L :D
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 02 listopad 2016, 07:45

filtr oleju a nie paliwa :D TAK??


  • 0

#15 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 02 listopad 2016, 10:45

filtr oleju a nie paliwa :D TAK??

o ja głupia c....pa , czytać ze zrozumieniem nie potrafię :) wklejam zdjęcie silnika może będzie prościej

Załączone pliki


  • 0

#16 OFFLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 16624 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODYSSEY
  • Silnik:3.5L :D
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 02 listopad 2016, 10:55

tu nic nie widać, te silniki mają dwa rodzaje podstawy pod filtr oleju albo takie gdzie filtr jest jak w linku, który podałem i wymiana jest z góry = kłopoty przy wyjęciu kolektora :D , i filtr z tyłu bloku od strony grodzi pod kolektorem ssącym wymiana z dołu = brak kłopotów przy wyjęciu kolektora ssącego :D 


  • 0

#17 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 02 listopad 2016, 11:45

tu nic nie widać, te silniki mają dwa rodzaje podstawy pod filtr oleju albo takie gdzie filtr jest jak w linku, który podałem i wymiana jest z góry = kłopoty przy wyjęciu kolektora :D , i filtr z tyłu bloku od strony grodzi pod kolektorem ssącym wymiana z dołu = brak kłopotów przy wyjęciu kolektora ssącego :D

no więc trochę mi namieszałeś. Wydaje mi się że pierwotnie dobrze mówiłem, iż chodzi o filtr oleju, a nie paliwa. Zatem jeszcze raz. Pierwsze zdjęcie, które zamieszam teraz to chyba jest filtr paliwa "fuel tank" - czy tak?, znajduje się on w lewym górnym rogu, patrząc od przodu pojazdu, czyli w prawym rogu od pasażera, na drugim zdjęciu, które zamieszczam widać kawałek filtra oleju jest on od strony grodzi wmontowany w silnik obok pasków klinowych. Mam nadzieję, że to jakoś da się rozkminić, gdyż nie znam się na tym. 

Załączone pliki


  • 0

#18 OFFLINE   Tofu

Tofu

    Turbo Nissanmaniak

  • VIP

  • 9177 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Małopolska
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Turbo
  • Silnik:SR20
  • Time Online: 20d 14h 40m 4s

Napisano 02 listopad 2016, 11:52

chodzi o OLEJ na 100%

 

czy widać go od góry przy pasku wielorowkowym ?

 

Dopytaj gazownika czy demontują ?


  • 0

#19 OFFLINE   tko

tko

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Primera
  • Silnik:2.0 16v benzyna
  • Nr rejestracyjny:DW
  • Time Online: 22h 33m 9s

Napisano 02 listopad 2016, 12:03

chodzi o OLEJ na 100%

 

czy widać go od góry przy pasku wielorowkowym ?

 

Dopytaj gazownika czy demontują ?

wydaje mi się, że na tym drugim zdjęciu widać go od góry przy pasku (taki czarny okrągły element)


  • 0

#20 OFFLINE   DINO

DINO

    A taki tam sobie luźny gość

  • Administrator

  • 16624 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:Koszalin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:ODYSSEY
  • Silnik:3.5L :D
  • Nr rejestracyjny:ZK

Napisano 02 listopad 2016, 12:11

masz szczęście :D nie trzeba za dużo kombinować przy zdjęciu kolektora :D 

 

a pierwsze zdjęcie to nie filtr paliwa :D 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gazownik Wrocław, primera, p11