tko Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 (edytowane) Witam, nowy jestem więc proszę z tolerancją, jeżeli już taki temat był. Chodzi o dobrego gazownika we Wrocławiu. Chcę założyć gaz do p11 2.0 16v 140km. Niezbyt się na tym znam. Chyba chodzi o sekwencyjny. Pytanie o dobrego gazownika we Wrocku, który zrobi komplet wraz z wyregulowaniem, gwarancją, rachunkiem. Zbiornik w kole zapasowym. I pytanie o to co polecacie - instalację jakiego producenta. Jaka mniej więcej cena. dzięki, będę wdzięczny za pomoc pzdr właśnie dostałem automatyczną wycenę z Abarta we Wrocku. Treść poniżej, co sądzicie ? W odpowiedzi na zapytanie o instalację gazową do samochodu Nissan Primera 2,0i 16v na podstawie 20-letniego doświadczenia wybraliśmy dla Państwa następujące propozycje: - Lovato Smart KP - 2349 zł. Zabezpieczenie gniazd zaworowych - 200 zł. - od 2549 zł. - BRC Sequent 32 - 2790 zł. Zabezpieczenie gniazd zaworowych - 200 zł. - od 2990 zł. w cenie zbiornik toroidalny 47 l. wyposażenie dodatkowe- Cena Zbiornik toroidalny 59 l. 100 zł Edytowane 1 Listopada 2016 przez tko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Zadzwoń lub podjedź do Unigas - na Michalczyka 18 Abart jest drogi..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Zadzwoń lub podjedź do Unigas - na Michalczyka 18 Abart jest drogi..... dziękuję serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 ja bym wolał Standart Staga czy techa barakudy i jakiś reduktor o lubryfikacji to nawet nie myśl ..czyli o zabezpieczeniu gniazd zaworowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 oki, lubryfikant kojarzy mi się z filmami porno Nie widziałem, że to się fachowo nazywa zabezpieczenie gniazd zaworowych Na stronie almaautogaz (http://autogaz.wroc.pl/cennik-2/) widziałem coś takiego: Montaż instalacji gazowej sekwencyjnej 4-cylindrowej LPGTECH 204 lub STAG Q-BOX, reduktor AC150 KM, wtryskiwacze STAG ACW 2 500 PLN Montaż instalacji gazowej sekwencyjnej 4-cylindrowej LPGTECH 204 lub STAG Q-BOX, reduktor AC150 KM, wtryskiwacze Barracuda 2 900 PLN z tego coś się da wyczytać ? tzn. który lepszy? itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 UNIGAS zakłada STAGa :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 tak standardowo się zapytam gdzie masz filtr oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Dino myślisz że będą ściągać ssący ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 (edytowane) tak standardowo się zapytam gdzie masz filtr oleju jeżeli się nie mylę to po lewej stronie patrząc od przodu, gdy stoję twarzą w stronę silnika, a od środka auta to od strony pasażera, ale głowy sobie nie dam uciąć sprawdzę rano. Z VINU można to wyczytać? , jak tak to mogę podać Edytowane 1 Listopada 2016 przez tko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 jeżeli się nie mylę to po lewej stronie patrząc od przodu, gdy stoję twarzą w stronę silnika, a od środka auta to od strony pasażera, a to zapytaj się czy w tej cenie jest zdjęcie kolektora do wiercenia a dlaczego to zobacz w tym temacie Dino myślisz że będą ściągać ssący ? przy cenie za zestaw z barakami powinni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 to zapytaj się czy w tej cenie jest zdjęcie kolektora do wiercenia a dlaczego to zobacz w tym temacie przy cenie za zestaw z barakami powinni jak rozumiem to jest ta najprostsza część montażu, bo co to jest wywiercić parę dziurek, a przedtem zdemontować połowę silnika. A ja myślałem że stare auta są proste, nie co to wymiana żarówki w kilkuletnim samochodzie gdzie też trzeba najlepiej wyciąć gumówką cały przód. Ale nic to ważne że nowy problem jest, cóż by było warte życie bez wyzwań. Kiedyś miałem LR RR 4.6 HSE z instalacją Landirenzo i to było wyzwanie. Więc coś takiego jak demontaż kolektora i wiercenie w kolektorze to pewnie dla każdego warsztatu prościzna. A tak ogólnie to sorki, że się rozgadałem. Szczęście mam takie, że jak coś się ma wydarzyć to właśnie mnie się przytrafi, więc jutro idę sprawdzić ten filtr paliwa z nadzieją, że może pomyliłem jak oglądałem jakąś inną Primerkę, ale znając moje szczęście to pewnie trzeba będzie demontować. Nic do juterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Zrób foto i wrzuć, to Ci powiemy :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Zrób foto i wrzuć, to Ci powiemy :] już mi się nie chce robić foto, ale opiszę filtr paliwa jest po lewej stronie silnika, patrząc od przodu (stoję twarzą do przodu auta) albo po prawej od strony pasażera patrząc od środka auta. Filtr znajduje się od dołu silnika przy paskach klinowych. Właśnie to sprawdzałem. Edytowane 2 Listopada 2016 przez tko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 filtr oleju a nie paliwa TAK?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 filtr oleju a nie paliwa TAK?? o ja głupia c....pa , czytać ze zrozumieniem nie potrafię wklejam zdjęcie silnika może będzie prościej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 tu nic nie widać, te silniki mają dwa rodzaje podstawy pod filtr oleju albo takie gdzie filtr jest jak w linku, który podałem i wymiana jest z góry = kłopoty przy wyjęciu kolektora , i filtr z tyłu bloku od strony grodzi pod kolektorem ssącym wymiana z dołu = brak kłopotów przy wyjęciu kolektora ssącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 tu nic nie widać, te silniki mają dwa rodzaje podstawy pod filtr oleju albo takie gdzie filtr jest jak w linku, który podałem i wymiana jest z góry = kłopoty przy wyjęciu kolektora , i filtr z tyłu bloku od strony grodzi pod kolektorem ssącym wymiana z dołu = brak kłopotów przy wyjęciu kolektora ssącego no więc trochę mi namieszałeś. Wydaje mi się że pierwotnie dobrze mówiłem, iż chodzi o filtr oleju, a nie paliwa. Zatem jeszcze raz. Pierwsze zdjęcie, które zamieszam teraz to chyba jest filtr paliwa "fuel tank" - czy tak?, znajduje się on w lewym górnym rogu, patrząc od przodu pojazdu, czyli w prawym rogu od pasażera, na drugim zdjęciu, które zamieszczam widać kawałek filtra oleju jest on od strony grodzi wmontowany w silnik obok pasków klinowych. Mam nadzieję, że to jakoś da się rozkminić, gdyż nie znam się na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 chodzi o OLEJ na 100% czy widać go od góry przy pasku wielorowkowym ? Dopytaj gazownika czy demontują ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 chodzi o OLEJ na 100% czy widać go od góry przy pasku wielorowkowym ? Dopytaj gazownika czy demontują ? wydaje mi się, że na tym drugim zdjęciu widać go od góry przy pasku (taki czarny okrągły element) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 masz szczęście nie trzeba za dużo kombinować przy zdjęciu kolektora a pierwsze zdjęcie to nie filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) masz szczęście nie trzeba za dużo kombinować przy zdjęciu kolektora a pierwsze zdjęcie to nie filtr paliwa to co jest na tym pierwszym zdjęciu, pytam z ciekawości no i wracam do wątku pierwotnego, co zainstalować jaka najlepsza konfiguracja? Edytowane 2 Listopada 2016 przez tko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 EVAP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 EVAP aha ten evap to niby ekologia bo odpowietrza zbiornik paliwa i jak rozumiem z tego filmu jest bardzo przydatny, he no i wracam do wątku pierwotnego, co zainstalować jaka najlepsza konfiguracja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Staga techa z barakudą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tko Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Staga techa z barakudą czyli to: Montaż instalacji gazowej sekwencyjnej 4-cylindrowej LPGTECH 204 lub STAG Q-BOX, reduktor AC150 KM, wtryskiwacze Barracuda - 2 900 PLN a cena przyzwoita? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.