NorbertS Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Mój problem to brak świateł cofania . Najpierw sprawdziłem żarówki są OK. Szukałem bezpieczników ale z opisu nic nie wynika .Podobno F12 ale który to no nigdzie nie znalazłem takiego oznaczenia. Wolałbym to sprawdzić zanim zabiorę się za poszukiwania wył.w skrzyni biegów. Może jakąś podpowiedzią jest fakt że kupiłem auto z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu NISSAN Park Boy ale ostatnio przy wbijaniu wstecznego musiałem go zał ręcznie. Edytowane 16 Listopada 2016 przez NorbertS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 U mnie padł włącznik w skrzyni, wystarczyło wykręcić, popsikać wd40 i rozruszać, do dzisiaj działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NorbertS Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Czy dobrze główkuje to ten ?? Wkręcony widoczny z żółtym przewodem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Raczej to ten czujnik ( jedyny zresztą od góry skrzyni ) Odłączyć przewód i zewrzeć w nim styki Bezpieczniki w x-trailu są dosyć kiepsko opisane moim zdaniem ( zaznaczony jako jedno a odpowiada za trzy inne rzeczy o których nie ma wzmianki na rozpisce ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_sparrow Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Czy aby dostać się do tego czujnika wystarczy zdjąć mieszek od dźwigni zmiany biegów? I czy demontuje się ją w jakiś specjalny sposób...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Czujnik jest pod maską a nie w kabinie. Pod mieszkiem nic nie ma. Dostęp jest pomiędzy akumulatorem a filtrem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_sparrow Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Zdążyłem się już zorientować, że pod mieszkiem nic nie ma... Dzięki za podpowiedź. Dzisiaj to sprawdzę, bo brak świateł cofania trochę irytuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Zdążyłem się już zorientować, że pod mieszkiem nic nie ma... Dzięki za podpowiedź. Dzisiaj to sprawdzę, bo brak świateł cofania trochę irytuje. Zwłaszcza irytujące będzie odbieranie DR z WK lub kolejna jazda z dopłatą na przegląd jak pojedziesz z niedziałającymi światłami wstecznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_sparrow Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 No to nie było by fajne... Tak czy owak. Moduł znalazłem. Moduł wypiąłem, przeczyściłem, potraktowałem silikonem w sprayu do połączeń i nic :-/ Macie może jakiś pomysł co może być jeszcze z tym czymś? A może jednak jest gdzieś jakiś bezpiecznik obsługujący światła cofania? A tak przy okazji - to normalne, że przyciski od tempomatu i sterowania radia na kierownicy nie są podświetlane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Sprawdzałes czy dochodzi napiecie, oraz czy podlaczyles na krótko żeby sprawdzić czy zaswiecą się światła? Możliwe że czujnik do wymiany. Bezpiecznik może być gdzie reszta bezpiecznikow z oznaczeniem Rev lub Revers coś w ten deseń Edytowane 11 Marca 2017 przez camello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomir82 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 A tak przy okazji - to normalne, że przyciski od tempomatu i sterowania radia na kierownicy nie są podświetlane? Tak pszepana, taka "bida edyszyn" po japońsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 A tak przy okazji - to normalne, że przyciski od tempomatu i sterowania radia na kierownicy nie są podświetlane? mysle ze to celowe rozwiazania techniczne, majace swoje uzasadnienie jakis czas temu natrafilem na wyjasnienie sposobu podswietlania przyciskow podnoszenia/opuszczania szyb w oknach i leitmotivem byla ergonomia i bezpieczenstwo (na temat ktorych mozna oczywiscie dyskutowac bo kazdy z nas inaczej je pojmuje) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 mysle ze to celowe rozwiazania techniczne, majace swoje uzasadnienie jakis czas temu natrafilem na wyjasnienie sposobu podswietlania przyciskow podnoszenia/opuszczania szyb w oknach i leitmotivem byla ergonomia i bezpieczenstwo (na temat ktorych mozna oczywiscie dyskutowac bo kazdy z nas inaczej je pojmuje) pozdrawiam Trudno stwierdzić co kierowało japończykami - czy było to przemyślenie , olanie tematu czy oszczędności.. Podczas gdy europejskie marki ( zwłaszcza francuskie ) lubują się w podświetlaniu wszystkiego łącznie z przyciskami w lampkach na podsufitce ( np laguna ) czy doświetlaniu wnętrza diodami ( np audi a4 ) to japończycy olali temat i bardzo późno w autach z tego rynku pojawiło się podświetlanie wszystkich włączników szyb, regulacji wysokości świecenia świateł czy właśnie tempomatu. Pamiętam lancię z lat 90tych ,która miała podświetlane nawet przełączniki pod kierownicą obydwa - to był bajer Regulację reflektorów można wytłumaczyć tym ,że powinno się to robić na postoju przed wyruszeniem w drogę więc po co później zawracać sobie głowę takim przełącznikiem. To samo chyba przyświecało konstruktorom regulacji lusterek w x-trailu w który trudno trafić po ciemku. Dlaczego nie podświetlili przełączników od szyb nie mam pojęcia.Zwłaszcza,że ten od kierowcy jest przystosowany jedynie brakuje diod. A co do tempomatu to obstawiał bym lenistwo i koszty bo trzeba było doprowadzić dodatkowy prąd do kierownicy poprzez taśmę skrętną no a same joysticki od radia i tempomatu wyprodukowane ładnych parę lat wcześniej dla primery przerobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) ja bym obstawiał schedę aut terenowych. Szczególnie japońskich. Nie miały być one tylko komfortowe. Impact był położony na zdolności terenowe, trwałość i brak barier w myciu z błota. Np. tapicerka repelentna albo podłoga bagażnika przygotowana do zmycia szlauchem. I to Ci sami ludzie budowali potem xa t30 i resztę bandy. Edytowane 12 Marca 2017 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomir82 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Oszczędności panowie, oszczędności, w autach niemieckich dostajemy korby do okien z tyłu a w japończykach oszczędzają na diodach Trochę mnie to śmieszy, bo w zwykłym sedanie starszym o 20 lat od mojego X-a miałem podświetlenie wszystkich przycisków i namiastkę komputera pokładowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Miałem i ja komputer pokładowy i podświetlane przyciski i niebieską deskę. Sierra GHIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 ja bym obstawiał schedę aut terenowych. Szczególnie japońskich. Nie miały być one tylko komfortowe. Impact był położony na zdolności terenowe, trwałość i brak barier w myciu z błota. Np. tapicerka repelentna albo podłoga bagażnika przygotowana do zmycia szlauchem. I to Ci sami ludzie budowali potem xa t30 i resztę bandy. I ta "scheda" przeniosła się do aut kompaktowych jak honda civic ? Bo to nie tylko bolączka pseudo terenówek z kraju kwitnącej wiśni. A propo luksusu Sierry Ghia to juz pod koniec lat 80tych oferowała ona elektrycznie podgrzewaną przednią szybę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_sparrow Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Problem świateł cofania rozwiązałem. Bezpiecznika najnormalniej nie było... Nie wiem z jakiego powodu został on usunięty przez poprzedniego właściciela ale fakt jest taki, że go tam nie było. Kupiłem już w miedzy czasie czujnik na skrzynię ale okazał się nie potrzebny. Swoją drogą to ciekawe czy Inter Cars przyjmuje zwroty... Mam jeszcze jeden problem (tzn. mam ich mnóstwo ale muszę założyć inny temat) ale ten jest bliski całemu wątkowi. Radio (fabryczne) nie wciąga płyt... Irytujące... Czy wiecie może co z tym zrobić...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 zmieniarka czy single? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack_sparrow Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 single Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zanim się rozkręcicie z tematem, proponuje rozebrać radio i sprawdzić Samo się nie naprawi Tu przykład: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91739-p12-radio-nie-wysuwa-p%C5%82yty-cd-naprawa/ jak gość sobie poradził, co prawda z wysuwaniem, ale grzebnąć i tak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 czujnik trzeba wyczyścić. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91739-p12-radio-nie-wysuwa-p%C5%82yty-cd-naprawa/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.