Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

paju28
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

pewien gazownik zaproponował mi instalkę LPG do Maximy 2.0 V6: 

-zenit pro komp - 5lat gwarancji 

-wtryski hana czerwone 

-parownik kme silver 

-53l butla 

-wlew pod klapką 

za wszystko z montażem -2800zł 

Czy ten zestaw się nadaje i czy cena ok?

Od razu powiem, że nie jest to mechanik z jakiegoś dużego miasta (gdzie wiadomo koszty są wyższe).

Edytowane przez paju28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź :)

Ja i tak jeszcze skonfrontuje z innymi specami i oczywiście skonsultuje z Wami. A cenowo myślicie ok?

A o co zapytać takiego gazownika, żeby stwierdzić że zna ten silnik i żeby była pewność, że nie spartoli roboty. Czy np. zapytać go o rozmieszczenie podzespołów? Ma ktoś zdjęcie dobrze założonej instalacji na tym silniku?

Te wtryski barakuda ile droższe są i czy z resztą współgrają?

Edytowane przez paju28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalny silnik, żaden demon, spytaj o zdjęcie kolektora do wiercenia, 

nie chodzi o to ile droższe czy tańsze są baraki i hanny, tylko o to, że gazmen kupuje KIT z firmy i w większości przypadków zakłada to co dostanie w innym przypadku musi dokupić to co wymienia a to generuje koszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Panowie mam pytanie. Kupiłem używane lpg stag 300 z wtryskami OMVL DREAM XXL SL i z wierconym już kolektorem z nissana cefiro( maxima). Sam wszystko demontowałem z auta więc chyba mam wszystko dobrze opisane i porobione wszystkie potrzebne zdjęcia. Na co zwracać szczególną uwagę? Jakie momenty dokręcania kolektora? Nowe uszczelki? Listwę wtryskową benzyny wyciągać w całości czy pojedynczo każdy wtryskiwacz? Dawać nowe o-ringi czy stare powinny trzymać?

245336817508e95af7c42468c4af72f4.jpg

deb72978486de15145c9f4f96231ffe2.jpg

59523febe96dd288ba1c7cc2dbaf61f7.jpg

Ten cefiro to był automat, ja mam manuala, czy jest to jakaś różnica?

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za ile to kupiłes?? to jest stary s300??  czy już nowy?? tych wtrysków nie dasz pojedynczo, proponuję zmienić na pojedyncze baraki, uszczelki nowe chyba, ze sa metalowe to obleci, listwę PB wyciągasz w całości oringi mogą zostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za całość razem z butlą 58l i kolektorem 800pln (tzn. równowartość w euro bo auto jest w Irlandii). Cena tutaj chyba dobra, bo nowy taki zestaw z założeniem tutaj ok. 1000e. Gaz jest 3-letni więc nie wiem czy nowy czy stary - jest to stag 300-6 isa2. Ten cały zestaw chodził w samochodzie, więc czemu uważasz, że trzeba wtryskiwacze wymieniać? Dlatego, że jeśli jeden padnie to pojedynczo wymienić ich nie można? Nie potrzebuję super osiągów - to auto służy mi do spokojnego przemieszczania się. Myślisz, że ten zestaw nie da sobie rady?

Jak założę i wszystko będzie ok to z biegiem czasu pomyślę pewnie o lepszych wtryskiwaczach.

f73d7c012b4ed40a872271c3437a0928.jpg

Czy ten interfejs to obsłuży?:

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5458553760

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam czy S300 obsługuje BT ale chyba nie, musisz szukać na kablu 

zapłaciłeś za coś czego nie zalegalizujesz, choć przyroda zna różne przypadki, kolekto śmiesznie nawiercony, co powoduje dość długie i nei równe węże do wtrysków, ogólnie da radę, osobiście bym nie założył, no ale każdy ma swoje priorytety :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam czy S300 obsługuje BT ale chyba nie, musisz szukać na kablu

zapłaciłeś za coś czego nie zalegalizujesz, choć przyroda zna różne przypadki, kolekto śmiesznie nawiercony, co powoduje dość długie i nei równe węże do wtrysków, ogólnie da radę, osobiście bym nie założył, no ale każdy ma swoje priorytety :D

Nie wiesz gdzie mogę sprawdzić, czy ten bluetooth interfejs zadziała? To jest stary czy nowy model? Legalizacji w irlandii nie wymagają ( chodzi ci o dowód montażu w lpg serwisie? ).

Kolektor taki kupiłem, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby swój powiercić tak jak należy. Jeśli możesz podpowiedz co i jak, żeby to miało prawo działać jak należy ...

Ps.

Na tej stronie twierdzą, że ren interfejs da radę:

http://ccy.pl/pl/interfejsy-lpg/interfejs-lpg-bluetooth-detail

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz gdzie mogę sprawdzić, czy ten bluetooth interfejs zadziała? To jest stary czy nowy model?

 

to jest stary nowy :D czyli ostatni wypust tej serii przed Qboxem, podpytaj u producenta ale obawiam się, ze nie ma juz wsparcia ten sterownik i szukał bym fejsa na kablu

 

 

 Legalizacji w irlandii nie wymagają ( chodzi ci o dowód montażu w lpg serwisie? ).

 

 

 

jeśli tak to spoko :D nei napisałeś, że sprawa dotyczy Irlandii 

 

 

Kolektor taki kupiłem, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby swój powiercić tak jak należy. 

 

jak masz ten to po co wiercić swój, zaślep te otwory śrubami i wywierć nowe przy wtryskach PB, wyjdź wężami od góry nie od dołu 

 

 

 Jeśli możesz podpowiedz co i jak, żeby to miało prawo działać jak należy ...

 

spoko :D 

 

 

Na tej stronie twierdzą, że ren interfejs da radę:

http://ccy.pl/pl/interfejsy-lpg/interfejs-lpg-bluetooth-detail

może z androidem ale nei wiem podpytaj dokładnie u producenta czy ma wsparcie w BT 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Dino za pomoc. Nie masz czasem zdjęcia jak to powinno być wywiercone w maximie, bo nie ma tam zbyt dużo miejsca niestety obok wtryskiwaczy paliwa...

6a0ccde0ce731dbb041723cf00b61b26.jpg

b189e12909879ad4d017679cc32cec5a.jpg

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkrętki zmieścisz bez problemu do tego jak byś miał pojedynce wtryski to krótkie węze by wyszły a tak musisz wyciągnąć do góry ale zawsze będą krótsze niż aktualne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkrętki zmieścisz bez problemu do tego jak byś miał pojedynce wtryski to krótkie węze by wyszły a tak musisz wyciągnąć do góry ale zawsze będą krótsze niż aktualne

Na ten moment wszystkie węże od wkrętek do wtryskiwaczy są równe i mają po ok.41cm. To chyba dużo... Listwy wtryskowe są obydwie z przodu silnika i żeby maxymalnie skrócić te wężyki musiałbym dać jedną listwę z przodu a jedną z tyłu silnika...

Hmmm... Strasznie dużo kombinacji przy tej listwie. Rzeczywiście,gdyby były pojedyncze wtryskiwacze byłoby łatwiej. Póki co chyba zostanę przy tym jak jest tylko postaram się maxymalnie skrócić te wężyki. Wkrętki zostawię w tym miejscu gdzie są - jak się nie sprawdzi to będę poprawiał... Niestety nie mam kontaktu z poprzednim właścicielem i nie wiem jak się instalacja sprawowała

Jeszcze mi przyszła taka myśl... Listwy wtryskowe są z przodu silnika, gdybym je dał po bokach silnika, tak jak wężyki wychodzą spod kolektora ssącego to znacznie skróciłoby to drogę od wtryskiwacza do wkrętki. Czy pozycja montowania ma duże znaczenie? Można je trochę pochylić?

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dać po bokach bo to ma jeździć a nie wyglądać i jeździć :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dać po bokach bo to ma jeździć a nie wyglądać i jeździć :D

Wielkie dzięki, tak zrobię. Niestety nie mam warunków do głębszym modów póki co, wszystko robię pod chmurką a deszcz co chwilę pada .

Pytanie odnośnie wtryskiwaczy: jesli dam je z boku silnika,ponaciągam wężyki i utnę równo przy listwie wtryskowej to każdy wężyk będzie miał inną długość, może tak być? Czy zostawić najktótszą ale równą długość? Póki co nie mam jeszcze interfejsu,czekam na przesyłkę. Czy uruchamiać inatalację bez interfejsu czy nie ma sensu bez kalibracji interfejsem? Z tego co doczytałem tutaj na forum stag300 mostkuje wtryski benzyny nawet jak jest odłączony z prądu lub bezpiecznik się spali? Chciałbym poskładać wszystko i korzystać z auta do czasu kiedy interfejs przyjdzie. Bez auta jestem uziemiony a do pracy jakos trzeba dojeżdżać

Sorry za pytania ale jestem początkujący w sekwencjach. Dzięki.

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób tak aby wężyki miały równą długość

możesz jeździć po podłączeniu z wyjętym bezpiecznikiem ale jak wypniesz kompa z wtyczki to nie pojedziesz bez zmostkowania 

jak jeździła w maximie to możesz spróbować odpalić pewnie będzie działać, choć jak tak to wyglądało to jakoś mam mieszane uczucia co do strojenia :D


aaa i pamiętaj, aby nie pomylić wcięcia we wtryski PB :D z paskiem do ECU :D nieraz samo się pomyli :D wiem coś o tym :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

 

...aaa i pamiętaj, aby nie pomylić wcięcia we wtryski PB :D z paskiem do ECU :D nieraz samo się pomyli :D wiem coś o tym :D

Tzn żeby rozciąć prawidłowy przewód? Wyciągnąłem z tego auta całą wiązkę wraz z wtyczkami i poobcinałem tylko te kable które szły do ecu więc może nie pomylę . A te z paskiem to idą do ECU?

Czemu może być problem ze strojeniem? Przez staga, listwy omvl, długość węży czy ogólbie za całokształt ? Reduktor też jakiś AUTO GAZ CZECH, napisy na nim po włosku...

Lpg wrzucone, bez strojenia chodzi bardzo dobrze. Dzięki @Dino za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za małe dysze, ktoś ratował się ciśnieniem, 

rozwiercić dysze, zmniejszyć ciśnienie wystroić 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za małe dysze, ktoś ratował się ciśnieniem, 

rozwiercić dysze, zmniejszyć ciśnienie wystroić 

Na ile rozwiercić? Jak sprawdzić ile jest obecnie? Ciśnienie zmniejsza się na reduktorze? Same pytania....

Czy coś się powinno poprawić po rozwierceniu i zestrojeniu? Chodzi równo na wolnych obrotach, nie ma żadnych problemów z odpalaniem, spalanie 10-11l/100km więc chyba spoko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie są ale wygląda, na to, że nic nei rozwiercili, dał bym 2.4-2.5 na początek i zobaczył co będzie, średnicę jaka jest teraz możesz sprawdzić wiertłem ale obstawiam 1.5 :D ciśnienie zmniejszasz na reduktorze-imbus na środku.

po rozwierceniu i strojeniu mieszanka powinna być dobra, teraz podejrzewam za ubogo jak wciśniesz bardziej gaz.

To spalanie to w trasie?? bez szaleństw?? kontrolka check sprawna?? korekty w jakim sa zakresie??

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie wiem jakie są ale wygląda, na to, że nic nei rozwiercili, dał bym 2.4-2.5 na początek i zobaczył co będzie, średnicę jaka jest teraz możesz sprawdzić wiertłem ale obstawiam 1.5 :D ciśnienie zmniejszasz na reduktorze-imbus na środku.

po rozwierceniu i strojeniu mieszanka powinna być dobra, teraz podejrzewam za ubogo jak wciśniesz bardziej gaz.

To spalanie to w trasie?? bez szaleństw?? kontrolka check sprawna?? korekty w jakim sa zakresie??

 

 

 

Niestety nie mam zapasowych dysz, więc najpierw kupię kilka dysz i wiertła i sprawdzę co i jak...

Spalanie to w cyklu mieszanym, trasa/miasto 70/30 w cztery osoby, spokojna jazda, chociaż i czasem 150km/h... Kontrolka check na pewno sprawna, bo zaraz po montażu jak nie założyłem wtyczki od przepływomierza to wywaliło błąd :)  A może trzeba zrobić autoadaptację bo nic nie robiłem po założeniu, jeżdżę tak jak było ustawione dla tamtego auta....Gość w serwisie gazu gdzie pojechałem sprawdzić szczelność i zatankować powiedział, że jak wolne obroty stabilne i ładnie przełącza to żebym nic nie ruszał :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...