Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Brak kontrolki AT CHECK w kokpicie.


tuarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie do posiadaczy Pathfinderów z AT.

Wg instrukcji (załącznik) na kokpicie z prawej strony powinienem mieć kontrolkę AT CHECK oraz ATP. U mnie natomiast w miejscu AT CHECK mam O/D OFF (czyli Over Drive OFF - nie posiadam tej funkcji w mojej AT) natomiast w miejscu ATP nic się nie świeci. Przeprowadziłem w tym celu kontrolę kontrolek kokpitu.

Czy w miejscu ATP jest AT CHECK a ja mam spalone podświetlenie?

Jeśli nie - to w jaki sposób można przeprowadzić samodiagnostykę skrzyni AT jeśli wynikiem wg instrukcji powinno być miganie kodów kontrolki AT CHECK.

 

post-94686-0-19313700-1480848911_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdemontuj zegary i zobaczy czy masz wszystkie żarówki z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że zdemontuję.

Myślałem jednak że tak proste pytanie dotyczące popularnego rocznika i wersji na tym forum,  sprowokuje do wielu odpowiedzi. A tu nic. Ludzie czy tak trudno spojrzeć na kontrolki podczas uruchamiania silnika i podać prostą odpowiedź na zadane wyżej pytanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zapala się przy odpaleniu AT Check później gaśnie. Procedura samodiagnostyki skrzyni AT jest opisana w manualu ale jeśli nie zapala się u Ciebie AT Check to niestety nic to nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Rozkręciłem właśnie zegary i dostałem się do "żaróweczek" czyli diód. W miejscu gdzie manual podaje umiejscowienie AT Check ja mam jednak O/D Off a po prawej od niego ATP - (ATP faktycznie się nie świeci ale nie wiem czy z powodu przepalenia diody czy jest wyłączone).

Pytanie:

Jak przeprowadzić samodiagnostykę AT jeśli na pewno nie mam kontrolki AT Check?

Przypominam model:

Pathfinder R51 2,5 DCi AT rocznik 07.2005 bez DPF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ATP jest bezpośrednio powiązane z modułem skrzyni rozdzielczej a nie automatycznej. Aby sprawdzić czy działają wszystkie kontrolki musisz uruchomić samodiagnostykę zegarów:

1. Naciśnij i przytrzymaj regulator zegara: po lewej stronie.

2. Przekręć kluczyk w pozycję ON.

3. Gdy na wyświetlaczu zegara pojawi się tESt puść przycisk.

 

System przejdzie w diagnostykę zegarów. Naciśnięcie przycisku regulacji zegara zmienia typ testu:

1. test zegarów wskazówkowych.

2. test elementów wyświetlaczy.

3. test kontrolek.

4. test pamięci ROM zegarów.

5. sumy kontrolne

6. test pamięci zegarów

7. sumy kontrolne

i tak dalej. Po drodze są jeszcze informacje o silniku oraz statusie foteli etc. Ogółem 53 pozycje.

 

Dzięki temu sprawdzisz czy coś nie padło w zegarach.

 

Samodiagnostyki bez A/T Check nie zrobisz potrzebny będzie Consult-II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem samokontrolę kokpitu. 

Oświetlenie pod ATP nie świeci, 

 

Dziwi mnie tylko brak kontrolki ATCheck (na pewno nie ma jej ponieważ dokładnie sprawdziłem ten czarny "panel" pod światło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...