Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ryzyko zawodowe


górnik777
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pracuję jako taksówkarz. Kto zna temat to wie - jest to rodzaj psychologa. Przez myśli mi nie przeszło do tej pory, że będę musiał czynić tego rodzaju działania ale niestety, jak się okazało potrzeba jest ważniejsza niż pragnienia. Ostatnio zdarzył mi się już któryś klient, który wygaduje takie historie, które wcale nie są zabawne i co więcej, zaczynam się ich obawiać. Chciałem wykorzystać telefon do nagrywania ale na funkcji dyktafonu pada w kilkanaście minut. Żona mówi że to przeznaczenie i że mam nie nagrywac bo źle na tym wyjdę. Ale ja to przecież nie dla jakichś kretyńskich wybryków, nie dla sławy, tylko własnego bezpieczeństwa i ani mi się śni jakkolwiek inaczej tego w razie potrzeby wykorzystywać. Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawo zabrania nagrywania rozmowy bez zgody, i to jest przeszkoda, a na marginesie, nagrywanie telefonem to kiepski pomysł. Być może że kierowca taksówki w trosce o swoje bezpieczeństwo ma prawo do nagrywania tego co się dzieje w aucie ale, i tu właśnie znowu to ale, co będzie jak nagra rozmowę jakiejś pary ze schowanymi obrączkami :-) , co będzie jak wypłynie jakaś rozmowa która nie powinna być upubliczniona, takich ale jest sporo. Spory dylemat, życzę jazd bez przykrości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

... Co o tym myślicie?

Instalujesz w aucie rejestrator jazdy z funkcją nagrywania dźwięku - tego żadne prawo nie zabrania  ... i masz upieczone 2 pieczenie na jednym ogniu. Tym bardziej, że zawodowo spędzasz większość życia na drodze. Dodam, że już poniżej 2 stów możesz kupić sprzęcik z 2 kamerkami (przód + tył) z funkcją nagrywania dźwięku. Jakość wszystkiego jest oczywiście w dużej mierze uzależniona m.in. od kasy, ale i głównie od przestudiowania rankingów i opinii. Bo nie zawsze cena świadczy o jakości.

Odnośnik do komentarza