davidoff89 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Jest gaz,świece mają ponad rok. Możliwe że trzeba będzie regulować luzy zaworowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Całkiem możliwe, że luzy wydechowe już bliskie 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 A nawet jest to pewne. A prawdopodobnie cała głowica do regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidoff89 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 To mnie pocieszyliście na Święta :-( jaka cena orientacyjna tego zabiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 poczytaj forum, po to jest: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/76236-remont-silnika-benzynowego-qr20de/ demontaż i montaż to jakieś 1000 zyli, części i usługa jakieś drugie tyle minimum. W Bosch serwis minimum 3koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Powody mogą być inne, nie straszcie kolegi diagnozując przez monitor. Trzeba posprawdzać. Widziałem przypadek wypadających zapłonów , spadających obrotów i innych dziwactw choćby z powodu wilgoci ( zalane gniazdo świecy wodą ) Cewka może świrować. Możliwe ,że faktycznie zawory ale regulacja wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 cewki tak ale nie w nissanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 cewki tak ale nie w nissanie Możesz to rozwinąć ? Bo są bezawaryjne czy z powodu konstrukcji silnika ? Jak już mówiłem nie znam tej jednostki więc proszę o objaśnienie bo mnie to ciekawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Nikt tu nigdy nie pisał o cewkach, za to w silnikach Renault i Peugeot jest to standardowy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 cewki w nissanie również padają, jakiś czas temu wymieniałem 1 sztukę w P12 i nie tylko ja jest kilku kolegów na forum którzy też pisali że wymieniali cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balcer131 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Witam, od jakiegoś czasu pojawił się w moim Nissanie pewien problem. Samochod po rozgrzaniu,dodaniu gazu i puszczeniu pedału traci obroty-spadają do 500,potem wracają znów na 800. Podczas chamowania,np dojazd do świateł jak zahamuje z użyciem sprzęgła to silnik potrafi zgasnąć. Pojawił się check engine błąd p0300. Dodam że dzieje się to podczas jazdy na benzynie jak i na lpg. W czym może tkwić problem? Z góry dziękuję. U mnie były podobne objawy, okazało się że luz na zaworach wydechowych wynosił od 0.05 do 0,1, a na ssących ok 0,2. Obecnie głowica jest w regeneracji. Po Nowym Roku odbiór samochodu. Głowica zrobiona, objawy ustąpiły. Chodzi cichutko, równo, nie gaśnie, nie szarpie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) mamy tu forum x-traila a nie P12 napiszesz coś więcej o remoncie? kto ile? Edytowane 30 Grudnia 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł X-TRAIL Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Witam, od jakiegoś czasu pojawił się w moim Nissanie pewien problem. Samochod po rozgrzaniu,dodaniu gazu i puszczeniu pedału traci obroty-spadają do 500,potem wracają znów na 800. Podczas chamowania,np dojazd do świateł jak zahamuje z użyciem sprzęgła to silnik potrafi zgasnąć. Pojawił się check engine błąd p0300. Dodam że dzieje się to podczas jazdy na benzynie jak i na lpg. W czym może tkwić problem? Z góry dziękuję. Miałem ten sam problem tylko że jeszcze zimny mi ciężko palił.Wyczyściłem przepustnicę i na nowo ją zaadaptowałem,problem zginął.Spróbuj od tego a potem bierz się za głowicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balcer131 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 mamy tu forum x-traila a nie P12 napiszesz coś więcej o remoncie? kto ile? Regeneracja głowicy 1400 zł, robocizna 980 zł, materiały,olej filtry, uszczelki, razem 3200 zł, serwis nissan nie ASO, w Katowicach. Regeneracja głowicy 1400 zł, robocizna 980 zł, materiały,olej filtry, uszczelki, razem 3200 zł, serwis nissan nie ASO, w Katowicach. Może drogo, ale myślę że bez ryzyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Wcale nie drogo, Normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Witam panowie, Bez nowego wątku Nissan 2.0 LPG 200kkm Świece wymieniane, Olej 5w40 Sprawa jest następująca Błąd p0300 - wypadanie losowe zapłonu, -Od dwóch tygodni samochód zaczyna delikatnie szarpać w zakresie obrotów 2200-2700 -Mocy brakuje, w czasie przyspieszania w zadanym zakresie obrotów. Jadąc na wyższym biegu wyczuwalne jest szarpanie silnika, jeśli wzrosną obroty do powyżej ok, 2700. Wszystko wraca do normy. Z tłumika na wolnych obrotach słychać *puf puf puf, zamiast ciągłej pracy wydechu. Temat 2 Chodzi mi po głowie wadliwa cewka. Jest ktoś z okolicy Rzeszowa, kto mógłby podarować cewką na którą chwilę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Jak by była cewka to by było P0301/2/3/4 a tak zainteresuj się luzami zaworowymi (pewnie już ich nie ma wcale skoro objawy są aż tak mocne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domkor Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Błąd p0300 - wypadanie losowe zapłonu, -Od dwóch tygodni samochód zaczyna delikatnie szarpać w zakresie obrotów 2200-2700 -Mocy brakuje, w czasie przyspieszania w zadanym zakresie obrotów. Jadąc na wyższym biegu wyczuwalne jest szarpanie silnika, jeśli wzrosną obroty do powyżej ok, 2700. Wszystko wraca do normy. Z tłumika na wolnych obrotach słychać *puf puf puf, zamiast ciągłej pracy wydechu. posiadałem dokładnie te same objawy co kolega powyżej okazało się że brak luzu na wydechowych ( przy zapalaniu było słychać charakterystyczne sapanie więc się spodziewałem ) szlif szklanki 10 zł od sztuki +moja robocizna i autko lata Edytowane 16 Lutego 2017 przez domkor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 wiadomo głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Dzięki chłopy, będę reagował niezwłocznie. A czy jest ktoś kto w Rzeszowie mógłby to ogarnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 głowica i tak powinna iść do specjalisty. Zwykły mechanik się tego nie podejmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) 240kkm BRC lpg Prawda jest taka, mam silnik rozj..ny na atomy, [regulacja zaworów] . Rzeczywistość jest taka, luzy są poniżej minimum, 85 % zaworów. Wojna trwa.. posiadałem dokładnie te same objawy co kolega powyżej okazało się że brak luzu na wydechowych ( przy zapalaniu było słychać charakterystyczne sapanie więc się spodziewałem ) szlif szklanki 10 zł od sztuki +moja robocizna i autko lata Gdzie pro mogę zrobić taki szlif. . Męczę silnik, pomiary poniżej dolnej minimum, zarówno IN jak i OUT pw. W tym temacie wiecej info . http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103222-p12-regulacja-zawor%C3%B3w-p12-qr20de/ Edytowane 24 Lutego 2017 przez ROGI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domkor Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 240kkm BRC lpg Prawda jest taka, mam silnik rozj..ny na atomy, [regulacja zaworów] . Rzeczywistość jest taka, luzy są poniżej minimum, 85 % zaworów. Wojna trwa.. Gdzie pro mogę zrobić taki szlif. . Męczę silnik, pomiary poniżej dolnej minimum, zarówno IN jak i OUT pw. W tym temacie wiecej info . http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103222-p12-regulacja-zawor%C3%B3w-p12-qr20de/ Toruń na wschodniej lub Nieszawka do wyboru dwa punkty tej samej firmy "Auto szlif " firma z wielo, wielo i jeszcze raz wieloletnią tradycją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zienek75 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Mam podobne objawy, ale ich występowanie jest jeszcze bardziej skomplikowane. Mam benzynę z lpg. Świece w dobrym stanie, nowa sonda. Strzelanie w tłumik występuje jedynie na lpg, tylko i wyłącznie przy puszczeniu pedału przyśpieszenia, przy hamowaniu silnikiem. Gdy jadę na benzynie nic się nie dzieje. Ustawienia komputera instalacji na bieżąco, bez żadnych odchyłów. Na wolnych obrotach czasami delikatne skoki obrotów, ale nie typowe falowanie. Najgorsze że tyle co znawców tematu, tyle możliwych usterek. Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Witam grono po małej przerwie. Odgrzewam kotleta posiadałem dokładnie te same objawy co kolega powyżej okazało się że brak luzu na wydechowych ( przy zapalaniu było słychać charakterystyczne sapanie więc się spodziewałem ) szlif szklanki 10 zł od sztuki +moja robocizna i autko lata Naprawa wykonana we własnym zakresie. Tak szlif zrobił robotę, podstawiony był na wydechu pierwszy gar. Metoda druciarska, na Dreamel-ku. [ Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy, porady. Walić śmiało, pw/kom] Ważne, sprawdzać luz zaworowy po 10kkm max, na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.