Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

2.0 benzyna - przerywanie, przygasanie, nierówna praca silnika


Gość woltekss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

poczytaj forum, po to jest:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/76236-remont-silnika-benzynowego-qr20de/


demontaż i montaż to jakieś 1000 zyli, części i usługa jakieś drugie tyle minimum. W Bosch serwis minimum 3koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powody mogą być inne, nie straszcie kolegi diagnozując przez monitor.  

Trzeba posprawdzać. Widziałem przypadek wypadających zapłonów , spadających obrotów i innych dziwactw choćby z powodu wilgoci  ( zalane gniazdo świecy wodą )  Cewka może świrować. Możliwe ,że faktycznie zawory  ale regulacja wystarczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki tak ale nie w nissanie

Możesz to rozwinąć ? 

 

Bo są bezawaryjne czy z powodu konstrukcji silnika ? Jak już mówiłem nie znam tej jednostki więc proszę o objaśnienie bo mnie to ciekawi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nigdy nie pisał o cewkach, za to w silnikach Renault i Peugeot jest to standardowy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki w nissanie również padają, jakiś czas temu wymieniałem 1 sztukę w P12  i nie tylko ja

jest kilku kolegów na forum którzy też pisali że wymieniali cewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od jakiegoś czasu pojawił się w moim Nissanie pewien problem. Samochod po rozgrzaniu,dodaniu gazu i puszczeniu pedału traci obroty-spadają do 500,potem wracają znów na 800. Podczas chamowania,np dojazd do świateł jak zahamuje z użyciem sprzęgła to silnik potrafi zgasnąć. Pojawił się check engine błąd p0300. Dodam że dzieje się to podczas jazdy na benzynie jak i na lpg. W czym może tkwić problem?

Z góry dziękuję.

U mnie były podobne objawy, okazało się że luz na zaworach wydechowych wynosił od 0.05 do 0,1, a na ssących ok 0,2. Obecnie głowica jest w regeneracji. Po Nowym Roku odbiór samochodu.

Głowica zrobiona, objawy ustąpiły. Chodzi cichutko, równo, nie gaśnie, nie szarpie. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy tu forum x-traila a nie P12


 

napiszesz coś więcej o remoncie? kto ile?

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od jakiegoś czasu pojawił się w moim Nissanie pewien problem. Samochod po rozgrzaniu,dodaniu gazu i puszczeniu pedału traci obroty-spadają do 500,potem wracają znów na 800. Podczas chamowania,np dojazd do świateł jak zahamuje z użyciem sprzęgła to silnik potrafi zgasnąć. Pojawił się check engine błąd p0300. Dodam że dzieje się to podczas jazdy na benzynie jak i na lpg. W czym może tkwić problem?

Z góry dziękuję.

Miałem ten sam problem tylko że jeszcze zimny mi ciężko palił.Wyczyściłem przepustnicę i na nowo ją zaadaptowałem,problem zginął.Spróbuj od tego a potem bierz się za głowicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy tu forum x-traila a nie P12

 

napiszesz coś więcej o remoncie? kto ile?

Regeneracja głowicy 1400 zł, robocizna 980 zł, materiały,olej filtry, uszczelki, razem 3200 zł, serwis nissan nie ASO, w Katowicach.

Regeneracja głowicy 1400 zł, robocizna 980 zł, materiały,olej filtry, uszczelki, razem 3200 zł, serwis nissan nie ASO, w Katowicach.

Może drogo, ale myślę że bez ryzyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam panowie,

 

Bez nowego wątku

Nissan 2.0 LPG 200kkm

Świece wymieniane,

Olej 5w40

 

 

Sprawa jest następująca

Błąd p0300 - wypadanie losowe zapłonu,

 

-Od dwóch tygodni samochód zaczyna delikatnie szarpać w zakresie obrotów 2200-2700

 

-Mocy brakuje, w czasie przyspieszania w zadanym zakresie obrotów.

Jadąc na wyższym biegu wyczuwalne jest szarpanie silnika, jeśli wzrosną obroty do powyżej ok, 2700. Wszystko wraca do normy.

Z tłumika na wolnych obrotach słychać *puf puf puf, zamiast ciągłej pracy wydechu.

 

 

Temat 2

Chodzi mi po głowie wadliwa cewka.

Jest ktoś z okolicy Rzeszowa, kto mógłby podarować cewką na którą chwilę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by była cewka to by było P0301/2/3/4 a tak zainteresuj się luzami zaworowymi (pewnie już ich nie ma wcale skoro objawy są aż tak mocne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Błąd p0300 - wypadanie losowe zapłonu,

 

-Od dwóch tygodni samochód zaczyna delikatnie szarpać w zakresie obrotów 2200-2700

 

-Mocy brakuje, w czasie przyspieszania w zadanym zakresie obrotów. 

Jadąc na wyższym biegu wyczuwalne jest szarpanie silnika, jeśli wzrosną obroty do powyżej ok, 2700. Wszystko wraca do normy. 

Z tłumika na wolnych obrotach słychać *puf puf puf, zamiast ciągłej pracy wydechu. 

posiadałem dokładnie te same objawy co kolega powyżej okazało się że brak luzu na wydechowych ( przy zapalaniu było słychać charakterystyczne sapanie więc się spodziewałem ) szlif szklanki 10 zł od sztuki +moja robocizna i autko lata

Edytowane przez domkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głowica i tak powinna iść do specjalisty. Zwykły mechanik się tego nie podejmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

240kkm 

BRC lpg 

 

 

 

 

Prawda jest taka, mam silnik rozj..ny na atomy, [regulacja zaworów] . 

 

Rzeczywistość jest taka, luzy są poniżej minimum, 85 % zaworów. Wojna trwa.. 


posiadałem dokładnie te same objawy co kolega powyżej okazało się że brak luzu na wydechowych ( przy zapalaniu było słychać charakterystyczne sapanie więc się spodziewałem ) szlif szklanki 10 zł od sztuki +moja robocizna i autko lata

Gdzie pro mogę zrobić taki szlif. 

Męczę silnik, pomiary poniżej dolnej minimum, zarówno IN jak i OUT

 

pw. 

 

 

W tym temacie wiecej info . 

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103222-p12-regulacja-zawor%C3%B3w-p12-qr20de/

Edytowane przez ROGI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

240kkm 

BRC lpg 

 

 

 

 

Prawda jest taka, mam silnik rozj..ny na atomy, [regulacja zaworów] . 

 

Rzeczywistość jest taka, luzy są poniżej minimum, 85 % zaworów. Wojna trwa.. 

Gdzie pro mogę zrobić taki szlif. 

Męczę silnik, pomiary poniżej dolnej minimum, zarówno IN jak i OUT

 

pw. 

 

 

W tym temacie wiecej info . 

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103222-p12-regulacja-zawor%C3%B3w-p12-qr20de/

Toruń na wschodniej  lub Nieszawka  do wyboru dwa punkty tej samej firmy "Auto szlif "  firma z wielo, wielo i jeszcze raz wieloletnią tradycją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mam podobne objawy, ale ich występowanie jest jeszcze bardziej skomplikowane. Mam benzynę z lpg. Świece w dobrym stanie, nowa sonda. Strzelanie w tłumik występuje jedynie na lpg, tylko i wyłącznie przy puszczeniu pedału przyśpieszenia, przy hamowaniu silnikiem. Gdy jadę na benzynie nic się nie dzieje. Ustawienia komputera instalacji na bieżąco, bez żadnych odchyłów. Na wolnych obrotach czasami delikatne skoki obrotów, ale nie typowe falowanie. Najgorsze że tyle co znawców tematu, tyle możliwych usterek. Masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam grono po małej przerwie. 

Odgrzewam kotleta 

 

 

posiadałem dokładnie te same objawy co kolega powyżej okazało się że brak luzu na wydechowych ( przy zapalaniu było słychać charakterystyczne sapanie więc się spodziewałem ) szlif szklanki 10 zł od sztuki +moja robocizna i autko lata

 

Naprawa wykonana we własnym zakresie.

Tak szlif zrobił robotę, podstawiony był na wydechu pierwszy gar. 

 

Metoda druciarska, na Dreamel-ku. [ Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy, porady. Walić śmiało, pw/kom]

 

Ważne, 

sprawdzać luz zaworowy po 10kkm max, na lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...