Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QASHQAI J11 a inne modele,oferty.


colins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra towarzysze.

Mój QQ dziś został w ASO, a ja lansuję się takim wynalazkiem...

post-87564-0-08573500-1483548702_thumb.jpg

 

post-87564-0-11047700-1483548708_thumb.jpg

 

post-87564-0-88018100-1483548715_thumb.jpg

 

post-87564-0-26138400-1483548713_thumb.jpg

 

Nówka sztuka, bo zaledwie 6 tysięcy km na liczniku, benzynka 2.0 160 KM w automacie.

I powiem Wam, że... doopy nie urywa. Sprawdziłem dane techniczne i ma to ledwo 204 Nm gdzieś tam wysoko na skali obrotomierza.

Przy odrobinie wysiłku byłbym więc w stanie spuścić mu lanie moją kosiarką (przynajmniej od świateł, do świateł).

Więcej może napiszę, gdy przez parę dni potestuję, ale naprawdę spodziewałem się czegoś lepszego w stosunku do QQ, a tu jednak efektu WOOOW nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie ma aut idealnych,jak wybieralem qq to testowałem kia sportage,tuscana,tiguana,mazde i kuge.Generalnie każde z tych aut było tak podobne do siebie że wybrałem najnizsze koszty uzytkowania,oraz najmniejszą stratę przy odsprzedaży.Poczekaj aż zobaczysz ile mazda potrafi spalić,skoro w dieslu manual palił w miescie 8.5-9 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat cx5 testowałem sporo i jest oszczędna. a fajna w niej jest półka/roleta, wygodne fotele , mimo wszystko silnik (ale trzeba kręcić - brak turbo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko uważaj z holowaniem, pokazywali w TVN turbo jak wyciągali mazdę z piasku i został na line hak z kawałkiem blachy, miny chłopaki mieli zdziwione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CX5 z 2,5 litrowym silnikiem to jest fajne auto - myślę , że następne właśnie takie będzie - ewentualnie Mazda 6 sedan z tym samym silnikiem  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to ja wiem po co Colins ma dobrego sąsiada...w innym przypadku nie dane byłoby mu wożenie dooopska Mazdą Cx....musiałby się dalej bujać Kaśką...a tak ,sąsiad---ka mu załatwił---a :D

Dobranoc Państwu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat cx5 testowałem sporo i jest oszczędna. a fajna w niej jest półka/roleta, wygodne fotele , mimo wszystko silnik (ale trzeba kręcić - brak turbo)

Spaliłem średnio 7,5 l/100 km jadąc rekreacyjnie po drogach lokalnych. Ten sam odcinek w przypadku QQ (tylko w odwrotnym kierunku) to dobry litr mniej.

W QQ silnika nie słychać praktycznie w całym zakresie obrotów. W Maździe ten automat kręci wysoko i robi się głośno. W trybie SPORT jeszcze wyżej i jeszcze głośniej. W trybie normalnym odniosłem wrażenie, że prowadzę kawał ciężkiego autobusu, bo silnik reaguje dość ospale - przyzwyczaił się człowiek do małej, bo małej, ale jednak ochoczo wkręcającej się na obroty kosiarki. Audio niewiele lepsze jak w QQ. Pierwszy kontakt z nawigacją równie zły jak w QQ, bo toporna, a na dodatek jeszcze po obcemu gadała i nie widziałem opcji zmiany komunikatów dźwiękowych na polski (być może się mylę). Menu komputera jakieś biedne - w QQ jest bardziej rozbudowane. Brak wskaźnika temperatury silnika - jedynie niebieska ikonka, gdy silnik zimny, a potem nic więcej. Wolę jednak wskazówkowy wskaźnik jak w QQ. Pozycja za kierownicą dobra, fotel wygodny, ale siedzisko trochę za krótkie - przynajmniej jak dla mnie - w QQ jest chyba dłuższe. To tak na szybko z pół dnia obcowania z tym japończykiem.

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spaliłem średnio 7,5 l/100 km jadąc rekreacyjnie po drogach lokalnych. Ten sam odcinek w przypadku QQ (tylko w odwrotnym kierunku) to dobry litr mniej.

W QQ silnika nie słychać praktycznie w całym zakresie obrotów. W Maździe ten automat kręci wysoko i robi się głośno. W trybie SPORT jeszcze wyżej i jeszcze głośniej. W trybie normalnym odniosłem wrażenie, że prowadzę kawał ciężkiego autobusu, bo silnik reaguje dość ospale - przyzwyczaił się człowiek do małej, bo małej, ale jednak ochoczo wkręcającej się na obroty kosiarki. Audio niewiele lepsze jak w QQ. Pierwszy kontakt z nawigacją równie zły jak w QQ, bo toporna, a na dodatek jeszcze po obcemu gadała i nie widziałem opcji zmiany komunikatów dźwiękowych na polski (być może się mylę). Menu komputera jakieś biedne - w QQ jest bardziej rozbudowane. Brak wskaźnika temperatury silnika - jedynie niebieska ikonka, gdy silnik zimny, a potem nic więcej. Wolę jednak wskazówkowy wskaźnik jak w QQ. Pozycja za kierownicą dobra, fotel wygodny, ale siedzisko trochę za krótkie - przynajmniej jak dla mnie - w QQ jest chyba dłuższe. To tak na szybko z pół dnia obcowania z tym japończykiem.

grzeszysz :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem przecież już Porterze, że nie stworzono jeszcze auta, które w pełni by mnie zadowoliło.

Musiałoby to być połączenie francuskiego komfortu z japońską precyzją i niemiecką ergonomią, a przy tym o urodzie rasowej włoszki. Może wówczas byłbym zadowolony.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem przecież już Porterze, że nie stworzono jeszcze auta, które w pełni by mnie zadowoliło.

Musiałoby to być połączenie francuskiego komfortu z japońską precyzją i niemiecką ergonomią, a przy tym o urodzie rasowej włoszki. Może wówczas byłbym zadowolony.

Proponuję harem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sir Colinsie, nareszcie zrozumiałem Twoje zauroczenie połowicą i zaciąganie jej w różne dziwne miejsca, Ona to wszystko ma.

Pozazdrościć :-)))

A swoją drogą też jestem ciekaw wrażeń po powrocie do QQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colinsie Drogi !

Podziwiam Ciebie , że w ogóle miałeś odwagę wsiąść do takiego "skorodowanego, napromieniowanego" auta   :D  Ale rozumiem ,że nie miałeś wyboru bo to w końcu auto zastępcze ... to może być trochę gorsze od Twojego Qq ... więc już tak je nie krytykuj !  :(  ;)

  Myślę , że porównania aut jakie by nie były są zawsze subiektywne . A o naszych wyborach już chyba wszystko zostało napisane i to one są najważniejsze  !!!

Uważam , że jeśli już wybierzemy auto i czy to będzie  Qq, czy  Cx,czy też   Duster  to one są warte swojej ceny  !

Życzę Koledze samych pozytywnych i miłych wrażeń z jazdy ... :drivingauto:  i tylko abyś nie zgubił silnika  :laie_67:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colinsie Drogi !

Podziwiam Ciebie , że w ogóle miałeś odwagę wsiąść do takiego "skorodowanego, napromieniowanego" auta   :D

 

On to zrobił specjalnie, bo liczy, że potem wyrośnie mu tu i tam coś większego........... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee tam.... po prostu zazdrościmy mu takiej wypasionej fury..... ;) i ewentualnych dodatkowych korzyści z jej obcowaniem....... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już w tym wieku, że nie muszę dowartościowywać się pojazdem ani czym innym, a już na pewno nie przedłużaniem tego i owego. ;)

Co do Mazdy, to... jeszcze nie ukradli. :P A ponoć to chodliwy towar jest wśród amatorów cudzej własności. :blink:

Jeśli chodzi o jazdę, to... tęsknię za QQ. Mazda jest poprawna do bólu, niczym nie zaskakuje, nie rozczarowuje, ale też nie zachwyca.

Tęsknię za bezkluczykowym dostępem jaki ma mój QQ, za dużo niższym spalaniem jakie oferuje, za kamerkami 360, a nawet za składanymi automatycznie lusterkami i moim wypierdzianym fotelem.

Oddajcie mi moje autko. :icon_cry:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łączymy się z Tobą w żalu, już nie płacz jeszcze tylko pół roku i już QQ kawka będzie :-))

Edytowane przez kubalon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, napisałem w dużym uproszczeniu, że chodzi o wskaźnik temperatury silnika. Oczywiście jest tak jak napisałeś, że to wskaźnik cieczy chłodzącej. Co nie zmienia faktu, że Mazda CX-5 ma tylko kontrolkę informującą o tym, że silnik (płyn) nie złapał jeszcze odpowiedniej temperatury. Wskaźnik z "patyczkiem" wskazującym na bieżąco temperaturę jest moim zdaniem lepszym rozwiązaniem. Szczególnie w przypadku, gdy może dojść do przegrzania silnika. Widzimy wówczas, że wskazówka pnie się w pobliże czerwonego pola i możemy w porę zareagować. Niestety w Maździe jest jedynie niebieska kontrolka niedogrzania oraz jak przypuszczam czerwona przegrzania i nie wiemy nic więcej. Widocznie inżynierowie z Mazdy uznali, że ich silniki są w każdych warunkach pracy tak stabilne termicznie, że nie potrzebują dodatkowych instrumentów kontrolnych dla kierowcy. :D

Co do mojego QQ, to umowę użyczenia Mazdy mam podpisaną do środy 11 stycznia więc do tego czasu muszą (a przynajmniej powinni) wyrobić się z naprawą. Natomiast dostałem zapewnienie, że najpóźniej we wtorek QQ będzie do odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej Tiida jest tak samo podczas odpalenia silnika pali się niebieska lampka =nie pałuj silnika !!  :D

A jak zapala się czerwona to kaplica  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...