Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QASHQAI J11 a inne modele,oferty.


colins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde, otwieram dziś cennik NIssana QQ i okazuje się, że to jest ta oferta -  w wersji  Tekna dodają Bose, okno panoramiczne i podgrzewaną szybę. Ja dodatkowo dostałem spory rabat od dealera za lojalność. Wielki plus dla Yama w Toruniu  -naprawdę idzie się dogadać. Dostałem na zanętę QQ w wersji Tekna + na jeden dzień. naprawdę auto jeździ inaczej, znacznie lepiej aniżeli np. Ford Kuga, który podobno jest wzorcem. No podumamy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dumać! Brać, wybierać, często zmieniać i cieszyć się jazdą U nas niedługo zawita czerwona strzała z dwu i pół litrówką w automacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, otwieram dziś cennik NIssana QQ i okazuje się, że to jest ta oferta - w wersji Tekna dodają Bose, okno panoramiczne i podgrzewaną szybę. Ja dodatkowo dostałem spory rabat od dealera za lojalność. Wielki plus dla Yama w Toruniu -naprawdę idzie się dogadać. Dostałem na zanętę QQ w wersji Tekna + na jeden dzień. naprawdę auto jeździ inaczej, znacznie lepiej aniżeli np. Ford Kuga, który podobno jest wzorcem. No podumamy.

A mozna prosic szczegoly tej specjalnej oferty ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozna prosic szczegoly tej specjalnej oferty ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

W salonach Polody proponują 3% upustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym podzielić się swoją opinią po odebraniu auta J11 1.2 w wersji Acenta z salonu i przejechaniu pierwszych kilometrów. Auto jest pozbawione elektronicznych bajerów albo ja po prostu jeszcze ich nie zauważyłem ale wydaje mi się że system rozpoznawania znaków lub zjechania poza linię jest po prostu zbędny bo każdy kierowca obserwuje przecież drogę. Trochę brakuje czujników i kamery cofania to akurat jest super ale różnica w cenie na poziomie 8 tys zrobiła swoje i wybór padł na uboższa wersje. Uboższa ale nie uboga bo to co potrzebne to wszystko jest na pokładzie. Samochód w porównaniu np do Skody Yeti który miałem okazję użytkować jako auto służbowe od nowości kosmicznie wręcz wygodny. W środku jest znacznie więcej miejsca auto jest zdecydowanie cichsze w środku. Dynamika sądzę że jest podobna. W Nissanie ja nie wyczułem naradzie żadnej turbodziury. Silnik jest ustawiony tak że turbo działa już bardzo nisko umożliwiając płynna jazdę na wolnych obrotach. Podczas jazdy na trasie silnik jest praktycznie niesłyszalny jedyne co słychać to odgłosy wiatru przy lusterkach (są bardzo duże). O spalaniu trudno pisać po przejechaniu kilkuset km. Zawieszenie jest bardzo komfortowe. Po przesiadce z Vectry C GTS to wręcz kanapa na kołach. Napewno nie jest to auto do szybkiego pokonywania zakretow- po prostu nie musi do takiej jazdy a wręcz zniecheca. No ale w końcu jest to podwyższone zawieszenie więc nie stworzone do slalomów i szybkich zakrętów. Pierwsze wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne zdecydowanie fajniejsze niż we wspomnianej Skodzie Yeti lub Astrze IV (także użytkowane od nowości) Korzystając z promocji obecnie oferowanych przez dilerów na model przed liftingiem trudno moim zdaniem o lepsze samochód za podobne pieniądze. Napiszę swoje spostrzeżenia po przejechaniu większych dystansów ale chyba polubimy się z tym samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie napiszę, że Astra V ma dużo lepsze właściwości jezdne w stosunku do poprzedniczki i to był właśnie jeden z powodów, dla których zamieniłem QQ na Astrę. Zgodzę się natomiast z tym, że QQ prowadzi się lepiej od wcześniejszego modelu Astry, którym też miałem okazję trochę pojeździć, bo Astra IV była ciężka, ospała i prowadziła się jak klocek. Jednak nowa Astra dzięki znacznemu odchudzeniu, to już zupełnie inne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co dawać rabat na nowy model - i tak się będzie na początku sprzedawał. Rabaty zostawią na koniec roku i wyprzedaż rocznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że QQ powinno się bardziej porównywać do Skody Yeti bo to przecież ta sama półka i typ samochodu. W Skodzie jest ciasno jeśli chodzi o szerokość kabiny za to można jeździć w kapeluszu i miejsca nad głową nie zabraknie. Wnetrze jest dużo bardziej toporne takie jakby siekiera ociosane. Silnik 1.4 bierze olej jak smok choc jest dość silny. W środku jest też głośniej i niż w Nissanie. Ciągle przepalaja się żarówki. Fotele są mniej wygodne siedzi się jak na krześle lub w dostawczaku. No chyba że ktoś tak lubi... Ogólnie za podobne pieniądze Nissan jest dużo przyjemniejszym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy model Renault Koleos z ubezpieczeniem 1% kuszą,kuszą...nie mnie oczywista oczywistość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Dostałem dość atrakcyjną ofertę, ale chyba jeszcze nie mogę tu pisać szczegółów ;-) Mój powrót do QQ jako opcji zakupu kolejnego samochodu spowodowały trzy rzeczy: nowy QQ jest ładny+ cena po ofercie Nissana zrobiła się akceptowalna + doskonałe wrażenia z dotychczasowej współpracy z Yama Motors w Toruniu oraz w Osielsku. Ta ostatnia rzecz jest dla mnie bardzo ważna - chodzi tu zarówno o sam proces sprzedaży auta (dzięki Bartek!), ale i same dobre wspomnienia z serwisowania zarówno J10 (3,5 roku), jak i J11 (3 lata). 

Mam za to bardzo złe wspomnienia z serwisowania innych marek. 

Tak więc na placu boju pozostały QQ 1,6 Tekna oraz Honda CRV 2,0 w wersji Elegance Plus (uboższa znacznie, niż Tekna) za 117 000 (po rabacie ok. 106 000 plus ubezpieczenie) lub wersja Lifestyle (bogata, z napędem na 4) z 2016 roku za 118 000.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda na duży bagażnik i takie sobie wnętrze oraz mało wygodne fotele. Wchodzi nowy model więc nie brałbym starego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare dni temu pisalem o wyborze samochodu dla zony - Mazda 3 vs Seat Leon FR - ostatecznie wybralismy Mazde :) Odbior pierwsza polowa pazdziernika :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam za to bardzo złe wspomnienia z serwisowania innych marek. 

Tak więc na placu boju pozostały QQ 1,6 Tekna oraz Honda CRV 2,0 w wersji Elegance Plus (uboższa znacznie, niż Tekna) za 117 000 (po rabacie ok. 106 000 plus ubezpieczenie) lub wersja Lifestyle (bogata, z napędem na 4) z 2016 roku za 118 000.  

 

 

musisz tylko pamiętać ,że pod koniec tego roku będzie nowy model Hondy CR-V 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, będzie nowa CRV, ale już "tylko" z 1.5 turbo. I niestety ta stara zarąbiście trzyma cenę, bo jest masa fanatyków silnika 2.0 (skądinąd uzasadniony zachwyt tym silnikiem bierze się z potwierdzonej jego niezawodności). 

CRV jest dużo większy od QQ, ale.... nie ma tego "czegoś". :-) Zobaczymy, w piątek mam CRV na 3 h dostać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przejechałem już całe 700 km przy okazji jjezdzac sluzbowkami. I moje wrażenia są takie że np w porównaniu do Astry IV jakość spasowania elementów tapicerki konsoli centralnej itd to niestety w Oplu jest to lepiej zrobione. Nie chodzi mi o jakość materiałów bo tutaj według mnie jest remis ale precyzję montażu. Niestety. Na plus wypada wygłuszenie wnętrz,a i komfort resorowania. QQ jest cichsze i jak dla mnie bardziej relaksujące niż wspomniana Astra. QQ ma bardziej elastyczny silnik tak do 100 km/h. Później chyba jest już podobnie. Skoda jest pod każdym względem gorsza. Jedynie spasowanie obrzydliwego wnętrza jest trochę lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas służbowa Zafira to jest jakaś kompletna porażka. 3 lata, 4 bardzo poważne awarie, w tym 2 razy laweta spod Warszawy. 

Jeździłem Hondą i oczywiście należy ją porównywać z X-Trailem, bo to ta liga, a nie z QQ. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My mało co nie wyjechaliśmy z salonu Vitarą, brany był też pod uwagę ASX. A zwyciężyła cena najmu długoterminowego + opcje wyposażenia + bardzo duża promocja na ten konkretny model. No i zawsze mi się Qashqai'e podobały. Za każdym razem przy okazji wizyt w salonie Suzuki z zadrością patrzyłem na QQII stojące w tym samym pomieszczeniu.

A, i ciekawostka, bo instrukcja jest już do modelu po FL.

Edytowane przez franekisimba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja powstała wcześniej niż FL :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 Dostałem zaproszenie (14.10) na prezentację Mitsubishi Eclipse Cross w Arpolu w Toruniu. No, tym modelem Mitsu może  namieszać w segmencie "kaszkajowym" :-) 


Jestem po pokazie Mitsubishi Eclipse Cross. Auto jest bardzo ładne, starannie wykończone, efektowne, o ile nie efekciarskie. No właśnie... Ma mnóstwo fajerwerków technicznych w rodzaju touchpada na prawym podłokietniku. System ciekawy tyle samo, co wątpliwie niezawodny (rękawiczki? spocone dłonie? rysy?). Ogólnie auto jest wielkości QQ, choć na zewnątrz wygląda bardziej bojowo i pokaźnie, aniżeli QQ. Wąskie fotele z przodu, bardzo mały bagażnik. No i ceny to już przeginka. 

Jak chcesz mieć dobrze wyposażoną wersję - musisz brać w automacie, a najwyższa wersja jest tylko w automacie i 4x4. Acha - ta wersja kosztuje 147 000 zł. 

Wersja w miarę bogata, z kamerą cofania, navi, ale bez skóry etc i bez automatu. - 112 000 zł plus lakier. O upustach zapomnij. 

Najtańsza w ogole wersja, praktycznie golec- 96 000 zł .

Dostawy - II pol. grudnia 2017. 

Edytowane przez seta21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja brałem pod uwagę głównie kompakty, bo to auto bardziej po mieście i dla żony, a dużego SUVa już mamy. Jeździłem tak:

 

- nową Astrą 1.4 150KM - strasznie ciasna i mocno plastikowa

- Mokka 1.4 140KM - całkiem spoko i w sumie mocno rozważaliśmy

- Megane 1.2 130KM - wcześniej nie brałem pod uwagę silników poniżej 1.4 a tu dość pozytywna niespodzianka, ładnie chodzi po nierównościach, cichutko, wnętrze trochę toporne mimo, że duży telewizor 8 cali

- Scenic 1.2 - j.w. ale silnik już mniej dawał radę

- Peugeot 308 1.2 130KM - niby w porządku, ale silnik 3-cylindry i to już słychać - nie podobało mi się

- Civic 1.5 - super, podobało mi się, ale cena zbyt wysoka i bez rabatu

- Leon 1.4 - generalnie to był nasz faworyt, jedyne co mnie hamowało to złe przygody z VAG i twarde zawieszenie w Leonie, a auto będzie jeździło po nierównościach

 

Do salonu Nissana trafiłem nieco przez przypadek no i dziś odbieramy QQ :) Po ładnym rabacie wyszło w cenie średnio wyposażonych w/w aut. Jeździłem 1.6 i 1.2, jakiejś przepaści między nimi nie widziałem, a na 1.2 dostałem dużo większy rabat, więc nie było się co zastanawiać. 

Edytowane przez aerofan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, dziwne trochę, bo chyba mam zupełnie inną Astrę, gdyż moim zdaniem jest w niej przynajmniej tyle samo miejsca dla pasażerów co w QQ, a w wersji kombi, którą posiadam zapewne więcej. Porównując zaś jakość wykonania (i plastikowość) w stosunku do QQ, którym jeździłem wcześniej prawie 3 lata, również daję niewielką przewagę Astrze. Pewnie oglądałeś niższą niż Dynamic wersję wyposażenia, bo wówczas rzeczywiście robi się bardziej plastikowo niż w przypadku QQ N-Conecta.

Mam również odmienne zdanie co do Meganki, bo też przymierzałem się do niej. Toż to dopiero jej wnętrze jest ciasne.

Mokka tymczasem ze swoim ledwo trzystulitrowym (no ciut więcej) bagażnikiem, to zupełny maluch, natomiast silnik 1.2 130 KM z Peugeota wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, choć rzeczywiście nieco warczy przy przyciśnięciu.

Jak widać każdy ma inny gust więc nie ma co się sugerować wszelakimi forumami jeno brać co pasuje i cieszyć się jazdą. :drivingauto:

Zadowolenia z QQ życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...