Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

- - - - -

[J10] Bierze olej 2.0dci 2008


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   a.brauner

a.brauner

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gogolin
  • Flaga:
  • Model:J10
  • Silnik:2.0 dci
  • Nr rejestracyjny:OKR
  • Time Online: 2h 7m 9s

Napisano 11 styczeń 2017, 17:01

Witam.Jestem tu nowy i nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu.

Jestem posiadaczem Qashqai 2.0dci Acenta 4WD z 2008r.Jakiś rok temu wywaliłem filtr dpf ,a od kilku miesięcy bierze mi strasznie dużo oleju.

Najwiecej po jeździe na autostradzie.Jest to w granicach 2l na 1000km.Auto kopci tylko na biało.Nie ma wycieków.

Pomóżcie


Użytkownik Sky edytował ten post 11 styczeń 2017, 17:26

  • 0

#2 OFFLINE   mambo5

mambo5

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Sz-n
  • Model:Kaszkaj (oby)
  • Silnik:diesla
  • Time Online: 9h 59s

Napisano 11 styczeń 2017, 17:23

Biały dym = uszczelka pod głowicą.


  • 0

#3 OFFLINE   a.brauner

a.brauner

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gogolin
  • Flaga:
  • Model:J10
  • Silnik:2.0 dci
  • Nr rejestracyjny:OKR
  • Time Online: 2h 7m 9s

Napisano 11 styczeń 2017, 18:01

Kopci tylko jak jest zimno na zimnym silniku później już nic.
  • 0

#4 OFFLINE   mambo5

mambo5

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Sz-n
  • Model:Kaszkaj (oby)
  • Silnik:diesla
  • Time Online: 9h 59s

Napisano 11 styczeń 2017, 18:35

A to nie jest czasem para?


  • 0

#5 OFFLINE   scanik

scanik

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 295 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Ślask
  • Flaga:
  • Model:Nissan QASHQAI 2012r.FL, NOTE 2013r
  • Silnik:1.5 DCI -110km I WAY, 1.4 PB ACENTA
  • Time Online: 7d 29m 40s

Napisano 11 styczeń 2017, 18:48

Co tu duzo pisać, jak 2l na 1 tys. km to czeka Cie remont silnika i tyle w temacie.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 OFFLINE   a.brauner

a.brauner

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gogolin
  • Flaga:
  • Model:J10
  • Silnik:2.0 dci
  • Nr rejestracyjny:OKR
  • Time Online: 2h 7m 9s

Napisano 11 styczeń 2017, 19:18

Co tu duzo pisać, jak 2l na 1 tys. km to czeka Cie remont silnika i tyle w temacie.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka


Dokładnie co? Uszczelka? turbina?
  • 0

#7 OFFLINE   horte

horte

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 221 postów
  • Płeć:
  • Skąd:wlkp.
  • Flaga:
  • Model:QQ
  • Silnik:2.0 Pb
  • Nr rejestracyjny:PSR
  • Time Online: 23d 15h 42m 27s

Napisano 11 styczeń 2017, 21:43

Dołóż do remontu wymianę pierścieni. Jak już będziesz wymieniał pierścienie p, to i o panewkach nie zapomnij.
Jaki masz przebieg?


Użytkownik horte edytował ten post 13 styczeń 2017, 10:24

  • 0

#8 OFFLINE   a.brauner

a.brauner

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gogolin
  • Flaga:
  • Model:J10
  • Silnik:2.0 dci
  • Nr rejestracyjny:OKR
  • Time Online: 2h 7m 9s

Napisano 12 styczeń 2017, 09:23

215000km
  • 0

#9 OFFLINE   scanik

scanik

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 295 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Ślask
  • Flaga:
  • Model:Nissan QASHQAI 2012r.FL, NOTE 2013r
  • Silnik:1.5 DCI -110km I WAY, 1.4 PB ACENTA
  • Time Online: 7d 29m 40s

Napisano 12 styczeń 2017, 17:01

Jak nie ma wyciekow na zewnątrz to kapitalka silnika, przynajmniej gora ale to i tak pare tys zl poleci. 2l nan1 tys to b duzo. Ludzie jeszcze do 1l na tys km jakiś czas jeżdżą ale u Ciebie to remont, daj do kogoś kto robie diesle

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 OFFLINE   horte

horte

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 221 postów
  • Płeć:
  • Skąd:wlkp.
  • Flaga:
  • Model:QQ
  • Silnik:2.0 Pb
  • Nr rejestracyjny:PSR
  • Time Online: 23d 15h 42m 27s

Napisano 13 styczeń 2017, 10:45

Właśnie widziałem u kolego rozebrany silnik 2.0 DCI pochodzący z qashqai z przebiegiem ok 200tys.

Panewki- słabe

pierścienie - ocena na 3

 

Reszta w przyzwoitym stanie.

 

Wszyscy jednak kręcą głową i zgodnie narzekają na jakość panewek. 

 

Jest duża szansa, że branie oleju w studiowanym przypadku wynika z zużycia pierścieni, zużycia gumek w głowicy lub nadmiernym zużyciem turbiny.


  • 0