Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Grzechot / Zgrzyt [350]


Rolandinho
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejna dolegliwość... Tylko jaka ?

 

 

Od paru dni jak auto się rozgrzeje mam dziwne "zgrzytanie" dochodzące spod samochodu

 

Występuje na nierównościach i podczas "wygazówki" gdy odpuszczę gaz i auto samoistnie zwalnia

 

Dodam, że biegi zmienia się dobrze a szrot przyspiesza a i na półsprzęgle przy parkowaniu tez czuje pewne wibracje...nie mam pojęcia czy to skrzynia / sprzęgło / wał - napisałem już do Kuby może uda się dojechać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To  to chyba jest po prostu łożysko w skrzyni, ale to faktycznie chyba w kazdej troche bardziej lub mniej wyje. Ale zgrzytać nie powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szum szumem, teraz jakby wystepuje bardziej słyszalny, zgrzyt dochodzi przy wygazówkach i nierównościach, jak jutro z roboty będę wracał spróbuje nagrać, nic czekam na Kubę i pewnie na dniach się zgłoszę do niego, swoją drogą wjeb*** się dzisiaj w krawężnik ze znakiem C9, takiej ilości lodu na ulicy dawno nie widziałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jałowcu dźwięk jest taki ustaje po wrzuceniu pedału sprzęgła...

 

http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/1002628---tdc8.html

 

Kuba daj znać na moje PW

To w miarę jasna sytuacja : D tak zetki mają coraz bardziej pada dwunastu i tyle dopóki się da to smigaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem nic sugerować od razu, ale moja dwumasa ma już nalotu prawie 180K :) na krótkich odcinkach da się jechać, ale dziś dodatkowo poza chrobotaniem po nagrzaniu czuje jakby "trzesiawke" kiery, wszystkich pedałów i jak dodaje gazu to jakby był "przyduszony"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem nic sugerować od razu, ale moja dwumasa ma już nalotu prawie 180K :) na krótkich odcinkach da się jechać, ale dziś dodatkowo poza chrobotaniem po nagrzaniu czuje jakby "trzesiawke" kiery, wszystkich pedałów i jak dodaje gazu to jakby był "przyduszony"...

Nie, no to juz jest tragedia. Tak nie powinno byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcje pierwsza odpuść. Słyszałem ze te luki się rozpadaja. Jest jeszcze czwarta opcja. Jednomasa plus obicie tarczy kewlarem albo spiek. Ale jak ci nie szkoda kasy to wiadomo ze lepiej dać nowe sprzęgło. Osobiście się spotkałem z tym ze dorabiany spiek przy 300hp się poprostu obkrecil na nitach i tyle było ze sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dać zregenerować 2 masa  koszt ok 500zł  i okuć tarcze nowymi okładzinami   i nic więcej nie trzeba   

chyba że ktoś woli słuchać żężenia skrzyni na niskich obrotach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co ,   mało jest innych tańszych warsztatów    wejdź na forum STRET RACING   tam poszukaj  popytaj  nie trzeba kupować sprzegła za 4 tyś  

wystarczy  w goglach wpisać  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja   

koło zaspawane   na sztywno tarcza okuta kewlarem   a docisk przerobiony żeby miał 30% więcej siły 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest regeneracja Jarek tylko po prostu zespawanie dwoch czesci kola w jedna.

Regeneracja normalna to slaby pomysl, rozleci sie to za niedlugo i tak, kiedys probowalem w Mazdzie dla przekonania bo koszt nieduzy. Rozlecialo sie szybko.

Kupuj lekkie kolo zamachowe dla lepszych osiagow i troche mniej komfortu albo nowy dwumas jesli chcesz kompletna serie zachowac!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio ma fajne jednomasy exedy 8kg+ podobno zachowuje się jak dwunas po 1000km

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  oem koło to właśnie LUK, także... :devil:

Dokładnie, to jest fabryczne koło.

Jak nie jezdzisz tylko po torze daj sobie spokój z jednomasami!

Cena jak za barszcz, chyba z powodu słabości GBP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja po wymianie na jednomas + exedy sprzęgło, w porównaniu do tego co miałem to bajka, auto nie wibruje jak pojebane, szybko się wkręca, póki co dyskomfortu nie czuję jakiegoś, może dlatego że znam zetkę z rozdupconą dwumasą, teraz jest bajka ;) Sprzęgło zamiennik oem, lekko chodzi, wcześniej musiałem używać od cholery siły, teraz prawie jak w moim byłym saabie ;) Aż tak bardzo nie upalam by sobie wzmacniać docisk i zmuszać się do używania siły w śmiganiu po Warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To się ciesze, Ja wciąż czekam na paczkę :)


I po zabiegu... wciąż się zastanawiam co będę jadł do wiosny ??

 

Kuba wymienił Dwumase LUKa, Sprzęgło EXEDY (komplet), pompę sprzęgła OEM, płyn i przewód HEL - auto bajka i ile szybciej się rozpędza aż nie do wiary jak EXEDY przenosi moc... Dodatkowo mam juz przestrzeń między kolektorem a rozpórka bo nie było i stąd też moje drgania...

 

 

Ogólnie jestem zachwycony :) Tylko $$ w ch** poszło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...