Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] cold air dolot i takietam


dieselLPG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec

Auto mialo cold air ze stożkiem tak nisko, ze w polskich warunkach byl to dla mnie odkurzacz smieci na drodze.

Wywalilem kolanko i teraz stozek jest w miejscu gdzie oryginalnie jest pucha filtra.

Auto traci odczuwalnie moc, bo (na logike) zaczyna zasysac gorace powietrze.

 

Cale oryginalne doloty na alegro chodza po 500zl. Nie zaplace tyle za to, ale sama puszke za 100 moge kupic.

 

Teraz pytanko. Widzialem, ze ktos dolot mial tak, ze puche zostawil jako oslone przed cieplem i wrzucil do niej stozek zamiast oryginalnego filtra.

Wyglada to jak wyglada, ale czy zadziala?

I drugie, czy te metalowe rurki nie przenosza bardziej ciepla niz oryginalne plastikowe? I stad ta przewaga oryginalnego dolotu nad tymi customowymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OEM najlepszy, ale DieselLPG zakładam że mieszkamy blisko Siebie mogę ci pokazać moja "sakwę" w której trzymam stożek aby łapał zimne powietrze oraz nie robił za odkurzacz, swoją drogą mój dolot owinąłem w thermo tape.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadz airbox simoty. Jeszcze dobry mod wywalic uszczelki z podszybia i podniesc maske na dystansach. Po jednej nakretce wystarczy. Roznica jest duza. Na seri po ostrej jezdzie nie ma praktycznie mozliwosci dotknac kolektora dolotowego. Z podniesiona maska mozna na nim swobodnie trzymac reke.

Edytowane przez xpl1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo, ja ostatnio zastanawiałem się nad otworem z zderzaku który ułatwiał by transport zimnego powietrza bezpośrednio w puchę filtra. Ma ktoś jakieś doświadczenia ? przeszukałem troszkę internety i jedna rzecz mnie martwi, jedne są tak ładnie spasowane ze zderzakiem:

http://www.focusst.org/forum/attachments/focus-st-discussions/77743d1418678445-rocket-snorkle-install-ddsc4249ai8.jpg 

a inne tak siedzą troszkę od czapy:

http://my350z.com/forum/attachments/exterior-and-interior/281572d1269821098-carbon-fiber-air-duct-air-duct2.jpg

 

ma ktoś jakieś doświadczenia? kupował i może polecić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najlepszym rozwiązaniem dla n/a będzie oryginalny air box z air ductem? Do ori puszki ori filtr czy np wkład z k&n?

 

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktory masz rok Z? Dobrym rozwiazaniem jest tez zmiana airbox z 06 + k&n filter. Na zdjeciu roznica pomiedzy 03-05 rok a 06 .

cfedff0466e9d631d74c9a89dc43207e.jpg

 

Sent from my 2PQ93 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2004. U siebie mam stożek zamontowany w miejscu ori boxa i ciągnie ciepłe powietrze na potęgę przez co strasznie muli na niskich obrotach. Coobcio tez polecał mi box z rev upa. Rozumiem, że na zdjęciu 06 to ten po prawej?

 

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hubbcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ten po prawej, sam mam u siebie +k&n

 

HTC A9

Bardzo modne w usa jest teraz ten intake, po tunie komputera daje naprawde dobre wyniki

https://www.nedautoparts.com/products/limp-mode-tuning-4-intake

 

HTC A9

Edytowane przez Mario958
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez chce sobie to kupic (air duct) na przyszly sezon. Ktore najlepiej zamowic i gdzie - moze byc plastik zwykly?

Potrzebuje dwa do HR-a. Zrobie w kolorze zderzaka bo z moimi czarnymi otworami na chlodzenie hamulcow to juz by to pstrokato wygladalo!  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak wygląda kwestia osadzenia stożka k&n w stockowym dolocie g35c? one różnią się z dolotami od zet

Jeśli wykorzystał bym oryginalny airbox+rurę z zetki może efekt był by ciekawy jak myślicie?

Zależy mi na tym aby moc nie spadła ale brzmienie silnika było bardziej agresywne jak to w przypadku cai. Myślę że zmiana rury i stozek mogły by mieć fajny efekt. Proszę o wasze rady

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upchnąć już wiem jak i jak zrobić dodatkowy wlot powietrza z instrukcji na youtube. Tylko czy będzie jakiś efekt dźwiękowy czy tylko stracony czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie będzie tak głosno jak na gołym stożku, ale głosniej pewnie bedzie. Wyjmij wkladke filtra i sie przejedz. Bedzie porownywalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jaki polecacie do HR filtr? Bo mi dzisiaj go rozwaliło, zassało mi reklamówkę na drodzę do filtra i jest cały wygięty(mam serię bez stożków niżej osadzonych) I mnie czeka wymiana najlepiej dwóch na coś lepszego bo te to jakieś lipne były założone, ale pewnie takie ładują w ASO. Myślałem kiedyś o takich stilenach

 

http://www.velocityfactor.net/stillen-gen3-dual-intake-for-2007-2008-nissan-350z/

 

ale nie wiem czy warto kupować to jak to będzie zasysać jeszcze bardziej śmieci niż seria, i nic może nie dodać a cena nie jest mała, więc nie wiem czy warto. 

 

Wystraszyła mnie ta reklamówka bo przez chwilę to nie wiedziałem co się dzieje z silnikiem:P:P

Edytowane przez Asesino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo widziałem je u Ciebie:P Ale boje się że to może być wielki odkurzacz na śmieci, jak się one sprawują u Ciebie na co dzień? Nie zbierają ciepła bo są blisko chłodnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz u mnie jest ten problem, ze kupiłem samochód od razu z nimi więc nie mam porównania z seryjnymi. :)

Na pewno wygląd na duży plus i dźwięk też zdecydowanie lepszy, kwestia mocy będzie niebawem rozwikłana bo zamierzam hamować furke. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to daje 20whp to ja jestem swiety! Tu masz troche o tym:

http://my350z.com/forum/intake-exhaust/476396-stillen-cai-gen3-20hp-gain-claim-is-bs.html

 

Slaby pomysl z tym CAI, chyba ze ktos uzywa auta "higienicznie" albo tylko na suchy tor. Ja mam wkladke Pipercross i robie teraz airvent-y, wszystko co mi potrzeba teraz. 

CAI 3" to mozna rozwazac jak juz wam sie robi waskie gardlo "na wlocie", zanim przejdzie się do modyfikowania górnego i dolnego kolektora w HR - przynajmiej jesli chodzi o NA, nie wiem jak z Turbo ale chyba nie macie, wiec ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...