Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Akcje serwisowe J11


vendetti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie do końca, każda naprawa z tej przedłużonej "gwarancji" chyba pomniejsza sumę pozostałą do wykorzystania, a naprawa nie może przekroczyć wartości auta. Więc po wymianie silnika może niewiele z niej zostać, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, każda naprawa z tej przedłużonej "gwarancji" chyba pomniejsza sumę pozostałą do wykorzystania, a naprawa nie może przekroczyć wartości auta. Więc po wymianie silnika może niewiele z niej zostać, niestety.

 

A to nie tak, że po wymianie silnika dostajesz nową gwarancję na cały sasmochód? Jako że jest to integralna część samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powinno być,ale jeszcze nie wiem jak serwis do tego podchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze silnik to "zwykła" cześć, a nie integralna cześć samochodu, a po drugie to ubezpieczenie. Nawet na gwarancji producenta nie biegnie ona od nowa, a tylko do jej końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jadę dzisiaj do Nissana do S....

A co do akcji serwisowych,to myślę,że jak odbierasz już z tego rocznika to masz już akcje zrobione przez fabrykę.Sprawdzić po Vin'ie czy podlega nigdzie nie sprawdzisz,bo nissan robi to w tajemnicy ,więc numery nigdzie nie są ujawniane.Jedynie możesz zapytać sprzedawcę.

Tego typu akcje serwisowe, nawet jeśli już "wyskoczyły" po wyprodukowaniu auta, powinny zostać wykonane na przeglądzie 0.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze silnik to "zwykła" cześć, a nie integralna cześć samochodu, a po drugie to ubezpieczenie. Nawet na gwarancji producenta nie biegnie ona od nowa, a tylko do jej końca.

 

A to akurat nieprawda - jeśli jest wymiana na nowy, to nowa gwarancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... przeczytaj sobie uważnie warunki gwarancji.

A prawo :Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od dnia dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru, czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części.

Gwarant dobrowolnie i samodzielnie określa swoje obowiązki, a jego zakres obowiązków odpowiedzialności zwrot zapłaconej kwoty, wymianę bądź naprawę rzeczy lub zapewnienie innych usług, np. bezpłatne holowanie samochodu w przypadku awarii. 

I życie: Od kiedy ją się liczy? UOKiK twierdzi na swoich stronach że "Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy."

Ale tutaj jest jeden haczyk. I ten haczyk wykorzystują firmy. Jaki?

“Zmiany w kodeksie cywilnym dotyczą urządzeń zakupionych po 23.12.2014 i faktycznie wydając nowe produkt zobligowani jesteśmy do odnowienia gwarancji. Ale, jeśli zostało zakupione jeszcze przed wprowadzeniem nowelizacji ustawy i zgodnie z naszą interpretacją ustawy o specjalnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r przy sprzedaży konsumenckiej (tj. dla klienta indywidualnego) zapisy z art. 581 kodeksu cywilnego są wyłączone.

Tym samym stosuje się zapisy warunków karty gwarancyjnej które są jednostronnym oświadczeniem woli producenta.”

 

Natomiast jeżeli Klient zakupił produkt „na firmę” gwarancja biegnie na nowo wg art.581 kodeksu cywilnego. Warto to zapamiętać bo podobnego rodzaju zasada obowiązuje przy reklamacji wszystkich produktów.

Proszę też pamiętać, że gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta. Może, ale nie musi jej oferować. Czasami korzystniej jest powołać się na niezgodność towaru z umową.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę państwa ale dealerzy czy też ASO  udają  lub też są niedouczeni bo NIE WIEDZĄ co to jest rękojmia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę państwa ale dealerzy czy też ASO  udają  lub też są niedouczeni bo NIE WIEDZĄ co to jest rękojmia

Tu Cię zmartwię - oni dobrze wiedzą, jaka ciąży na nich odpowiedzialność dotycząca rękojmi. To raczej u użytkowników danej rzeczy przyjęło się, że jak się coś zepsuje, to korzystamy z przysługującej gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu Cię zmartwię - oni dobrze wiedzą, jaka ciąży na nich odpowiedzialność dotycząca rękojmi. To raczej u użytkowników danej rzeczy przyjęło się, że jak się coś zepsuje, to korzystamy z przysługującej gwarancji.

To może inaczej  salon w Dąbrowie nie zna sie na rękojmi bo jeden pyta drugiego "CIO TO"....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Gwarancja na nowy samochód trwa 3 lata lub 100 000 km co nastąpi pierwsze ( poza LCV i kompnentami EV ). Jeśłi ktoś wykupił ubezpieczenie 5* zwane też czasami rozszerzoną gwarancja to zależnie od opcji posiada możliwośc naprawienia, wymiany elementów zgodnych z umową programu 5*.  Elementy wymienione podlegają standardowej gwarancji na w wymieniny element - 5*  to rok gwarancji na wymieniony element bez limitu km. Prawo lokalne danego kraju ma tutaj zastosowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Czyli rekojmie

 

 

Proszę nie cytować całych, obszernych wypowiedzi

Rękojmia a niezgodność towaru z umową to też dwie różne odpowiedzialności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Akcja serwisowa dla Nissanów Qashqai (J11) wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii od 23.09.2013 do 26.05.2016.

W samochodach objętych akcją serwisową naprawa polegać będzie na zamontowaniu wspornika podtrzymującego na osłonie tylnego prawego nadkola.

Więcej na:

https://www.samar.pl/__/3/3.a/96106/Poważna-akcja-Nissana-Qashqaia.html?locale=pl_PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już od dawna jest aktualne i na bieżąco realizowane przez serwisy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj na pierwszym przeglądzie wymieniony akumulator,wspornik nadkola i wgrany nowy soft.Wydaje mi się,że na tym nowym sofcie fajniej przyśpiesza,ale może tylko tak mi się wydaje ;)

Kurcze ! u mnie też wymienili na taki akumulator. Czy wiemy coś więcej o nim poza wartością odpalania przy 0 st C -  CCA 7200, producent ? właściwości ?

Pozdrawiam

Edytowane przez GRZECH0TNIK PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja ma takie pytanko. Mój Qashqai  N-Connest jest zakupiony z listopadzie 2017 ale na magazynie stał od lutego 2017. Czy te wszystkie akcje serwisowe które były do teraz  były zrobione i uwzględnione w moim modelu ? Skąd mam wiedzieć co wymienili od tego czasu a co nie i warto się o to upomnieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy była kiedyś akcja serwisowa dotycząca wymiany trzeszczących gum przy amortyzatorach? Moje zaczęły pierdzieć po 3 roku i podobno mam płacić, nawet poszerzona gwarancja tego nie obejmuje :-( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy była kiedyś akcja serwisowa dotycząca wymiany trzeszczących gum przy amortyzatorach? Moje zaczęły pierdzieć po 3 roku i podobno mam płacić, nawet poszerzona gwarancja tego nie obejmuje :-( 

Nie było na to kampanii i raczej nie będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kampanii nie było ale wymieniali na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...