Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Akcje serwisowe J11


vendetti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właściciele VW mają radochę. Już widziałem wpisy, że wolą pękające głowice w silnikach TDI niż odpadające kierownice w Nissanach. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Właśnie odebrałem list z Nissan Polska wzywajacy mnie do serwisu.Problemem jest obramowanie wszystkich czterech drzwi,a co za tym idzie możliwość pojawienia się korozji w  wąskich kanałach obramowania.Naprawa,dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne we wszystkich drzwiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez dostalem taki list i zamelduje im jeszcze wyciszenie lusterka i zbyt grzejaca klime. Czasami zahacza mi 1 i 2 bieg ale z tym jeszcze zaczekam. Może sie dotrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawie to wygląda.Po cichutku,powolutku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Obserwuję,jest delikatne wytarcie na łączeniu z górnej lewej strony.mam czas ,może do przeglądu(luty) więcej się wykluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Mam nadzieje że w dobrym dziale napisałem ale do rzeczy, byłem w serwisie niby pierdoła, przy ruszaniu dławił mi się silnik, początkowo sądziłem że przesiadka z klekota żle operuje gazem i sprzęgłem itp. ale jak ktoś inny się przejechał i też zauważył ze coś nie tak to pomyślałem pojadę i zapodam sprawę.Godzinka zleciała i Pan z duma powiedział, wgraliśmy zalecany przez producenta  nowy soft powinno być dobrze, czy jest lepiej za mało przejechałem ale chyba bardziej płynnie reaguje na gaz i kangurek mniejszy  delikatniejszy.Pytanie, czy ktoś z forumowiczów miał w 1,6 zmieniany soft w autku z 2015 r. 


Jest akcja serwisowa związana z sondą lambda i zostałem zaproszony do serwisu.

 

http://www.samar.pl/__/19/19.m/33/19.t/6/19.2a/89336/Nissan---Qashqai-i-spółka-do-sprawdzenia-w-ASO.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. U mnie. Mam QQ z 2016 r i w maju, przy odbiorze autka powiadomili mnie, ze zrobili akcje serwisowa.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wizycie w serwisie,przeprogramowali chyba komp.w związku z akcją sonda lambda i albo mam pomroczność albo coś poprawili,nie mam już kangurka przy ruszaniu,jeśli ktoś z forumowiczów coś takiego zauważył po akcji proszę o podzielenie się spostrzeżeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi takze wgrali nowy soft. Jezdzi sie plynniej nawet przy zmianie biegow nie czuć szarpniecia

Edytowane przez artua
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Nawiązując do tematu, jak opisał  kol.kubalon   to i ja udałem się do serwisu dziś celem aktualizacji softu w moim QQ.

Moje spostrzeżenie.  Już niema kangurka i płynna jazda podczas zmiany biegów.  Jest super.

A może jeszcze przy tej okazji zmniejszy się nieco zużycie paliwa :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć,

 

z tą sondą lambda to chyba w tych nowych QQ faktycznie prawda. Moje 1.6 zabrałem dziś na wymianę opon i miły Pan powiedział mi że jest akcja serwisowa, że wymieniają oprogramowanie jakiegoś czujnika związanego z sondą lambda. Rzekomo dlatego, że z badań wyszło im, że taki czujnik nie wykrywał prawidłowo niektórych usterek. Podobno niedługo zaczną przychodzić od importera listy w tej sprawie do tych użytkowników, których to dotyczy. Tak czy owak zrobili co mieli zrobić w godzinę, autko jeździ bez zarzutu.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu wytestowane na klientach.Chociaż dobrze z tym,że wiedzą już na czym problem polega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie

 

Dzwonił do mnie serwis Nissana, że podobnież przeprowadzana jest na Q2 jakaś akcja serwisowa montażu dodatkowego wspornika przy tylnim nadkolu - co ma związek z przewodem hamulcowym

 

Ktoś co wie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Pisaliśmy o tym tu (może warto przenieść posty onośnie akcji serwisowej) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97250-j11-silnik-12-dig-t-opinie-serwis-uwagi/page-183
masz też info tutaj https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=12459
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Pisaliśmy o tym tu (może warto przenieść posty onośnie akcji serwisowej) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97250-j11-silnik-12-dig-t-opinie-serwis-uwagi/page-183

masz też info tutaj https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=12459

 

Dzięki! Wygląda własnie na to....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z którego ASO dzwonią? ;)
J11 na nr VIN czacynające się SJNFCAJ11U
mój ma SJNFwięc chyba się nie łapie. Gdzie można sprawdzić dokładną datę produkcji auta?

Edytowane przez pawcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój vin też nie łapał sie jak szukałem na liście a podczas ostatniej wizyty w aso w innej sprawie objęła mnie kampania wspornika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie było w moim przypadku, kiedy to 2 dni temu odwiedziłem serwis w sprawie "szalejących" sensorów przednich. Przy okazji wykonano kampanię tego wspornika, oraz inną kampanię dotyczącą zmiany oprogramowania jakiegoś czujnika (nie zapamiętałem nazwy) mającego wpływ na ograniczenie zużycia oleju silnikowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie skopiować z innego wątku info od kol POL http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/98496-j11-pierwszy-przegl%C4%85d-i-nast%C4%99pne/page-23?do=findComment&comment=1151897

 

PG6BF   WHEEL ARCH PROTECTOR

PG6BP   ENGINE CONTROL MODULE (ECM)

Edytowane przez pawcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

jestem nowy na forum ale też chciałem się podzielić informacją. 

Zadzwonili do mnie z akcją serwisową dotyczącą przeprogramowania sondy oraz możliwości przetarcia tylnego przewodu hamulcowego w związku z ruchami nadkola. 

 

W ciągu 4 dni od telefonu wykonali akcję. Przeprowadzili przeprogramowanie oraz prace przy nadkolu  (obserwowałem z poczekalni)

Wszystko odbyło się sprawnie w serwisie w  Nissana Grupa PGD Warszawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...