Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

Akcje serwisowe J11

Qashqai J11

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
135 odpowiedzi w tym temacie

#121 ONLINE   JACKO29

JACKO29

    Turbo Nissanmaniak

  • Moderator

  • 10598 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:SOSNOWIEC
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był NOTE Acenta 1.4 Jest Qashqai Acenta +NC 1.2 DIG-T
  • Silnik:1.2

Napisano 01 sierpień 2017, 06:59

Właśnie jadę dzisiaj do Nissana do S....

A co do akcji serwisowych,to myślę,że jak odbierasz już z tego rocznika to masz już akcje zrobione przez fabrykę.Sprawdzić po Vin'ie czy podlega  nigdzie nie sprawdzisz,bo nissan robi to w tajemnicy ,więc numery nigdzie nie są ujawniane.Jedynie możesz zapytać sprzedawcę.


  • 0

#122 OFFLINE   Pablo33

Pablo33

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Chrzanów
  • Flaga:
  • Model:Qashqai J11 N-Connecta
  • Silnik:1.6 DIG-T
  • Time Online: 5h 24m 33s

Napisano 01 sierpień 2017, 07:12

Dzięki za info. A co sądzisz o serwisie
, Aso w Sosnowcu? Dają radę? Nie ma ściemy?
  • 0

#123 ONLINE   JACKO29

JACKO29

    Turbo Nissanmaniak

  • Moderator

  • 10598 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:SOSNOWIEC
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był NOTE Acenta 1.4 Jest Qashqai Acenta +NC 1.2 DIG-T
  • Silnik:1.2

Napisano 01 sierpień 2017, 07:20

Trudno mi powiedzieć,nie naprawiałem u nich,ale podejście do wymiany silnika w Qashqai'u super!!!


  • 0

#124 OFFLINE   nowy 2011

nowy 2011

    Nissanmaniak

  • Użytkownik
  • 1242 postów
  • Płeć:
  • Skąd:"Krzyżak"
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był - Qq 1.6 Acenta Night Shade FL
  • Silnik:Jest - Mazda CX 3, 2.0 Pb AT Soul Red
  • Nr rejestracyjny:CT
  • Time Online: 25d 19h 39m 49s

Napisano 01 sierpień 2017, 13:38

Rozumiem podejście ok. bo może ono wynikać z tego , że płatnikiem naprawy z pogwarancyjnego ubezpieczenia nie jest Nissan ?
Jeśli dobrze śledziłem perypetie silnikowe Jacko to w okresie gwarancji ASO D.G. doraźnie próbowało naprawiać pracę silnika poprzez zmiany oprogrogramowania.
  • 0

#125 ONLINE   JACKO29

JACKO29

    Turbo Nissanmaniak

  • Moderator

  • 10598 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:SOSNOWIEC
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był NOTE Acenta 1.4 Jest Qashqai Acenta +NC 1.2 DIG-T
  • Silnik:1.2

Napisano 01 sierpień 2017, 13:49

Ja mam dalej gwarancję,wykupioną na dwa lata.


  • 0

#126 OFFLINE   manix

manix

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 5702 postów
  • Płeć:
  • Skąd:szczecin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:z Nysek jest k12/80KM były N15 i SC11X inne: jest H tucson
  • Silnik:1.6
  • Nr rejestracyjny:ZS
  • Time Online: 37d 8h 15m 38s

Napisano 03 sierpień 2017, 07:13

Nie do końca, każda naprawa z tej przedłużonej "gwarancji" chyba pomniejsza sumę pozostałą do wykorzystania, a naprawa nie może przekroczyć wartości auta. Więc po wymianie silnika może niewiele z niej zostać, niestety.
  • 0

#127 OFFLINE   btus

btus

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 62 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Qashqai 2016 N-Connecta
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:WE
  • Time Online: 2d 17h 49m 29s

Napisano 03 sierpień 2017, 10:06

Nie do końca, każda naprawa z tej przedłużonej "gwarancji" chyba pomniejsza sumę pozostałą do wykorzystania, a naprawa nie może przekroczyć wartości auta. Więc po wymianie silnika może niewiele z niej zostać, niestety.

 

A to nie tak, że po wymianie silnika dostajesz nową gwarancję na cały sasmochód? Jako że jest to integralna część samochodu?


  • 0

#128 ONLINE   JACKO29

JACKO29

    Turbo Nissanmaniak

  • Moderator

  • 10598 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:
  • Skąd:SOSNOWIEC
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:Był NOTE Acenta 1.4 Jest Qashqai Acenta +NC 1.2 DIG-T
  • Silnik:1.2

Napisano 03 sierpień 2017, 18:32

Tak powinno być,ale jeszcze nie wiem jak serwis do tego podchodzi.


  • 0

#129 OFFLINE   manix

manix

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 5702 postów
  • Płeć:
  • Skąd:szczecin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:z Nysek jest k12/80KM były N15 i SC11X inne: jest H tucson
  • Silnik:1.6
  • Nr rejestracyjny:ZS
  • Time Online: 37d 8h 15m 38s

Napisano 05 sierpień 2017, 13:26

Po pierwsze silnik to "zwykła" cześć, a nie integralna cześć samochodu, a po drugie to ubezpieczenie. Nawet na gwarancji producenta nie biegnie ona od nowa, a tylko do jej końca.
  • 0

#130 OFFLINE   polonus

polonus

    Konkretny gość

  • Użytkownik
  • 286 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Warszawa
  • Model:Pulsar
  • Silnik:1.2t
  • Time Online: 4d 23h 52m 47s

Napisano 06 sierpień 2017, 09:05

Właśnie jadę dzisiaj do Nissana do S....
A co do akcji serwisowych,to myślę,że jak odbierasz już z tego rocznika to masz już akcje zrobione przez fabrykę.Sprawdzić po Vin'ie czy podlega nigdzie nie sprawdzisz,bo nissan robi to w tajemnicy ,więc numery nigdzie nie są ujawniane.Jedynie możesz zapytać sprzedawcę.

Tego typu akcje serwisowe, nawet jeśli już "wyskoczyły" po wyprodukowaniu auta, powinny zostać wykonane na przeglądzie 0.
  • 0

#131 OFFLINE   btus

btus

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 62 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Wrocław
  • Flaga:
  • Model:Qashqai 2016 N-Connecta
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:WE
  • Time Online: 2d 17h 49m 29s

Napisano 08 sierpień 2017, 11:55

Po pierwsze silnik to "zwykła" cześć, a nie integralna cześć samochodu, a po drugie to ubezpieczenie. Nawet na gwarancji producenta nie biegnie ona od nowa, a tylko do jej końca.

 

A to akurat nieprawda - jeśli jest wymiana na nowy, to nowa gwarancja.


  • 0

#132 OFFLINE   manix

manix

    Turbo Nissanmaniak

  • Eksperci

  • 5702 postów
  • Płeć:
  • Skąd:szczecin
  • Flaga:
  • Kraj:POLAND
  • Model:z Nysek jest k12/80KM były N15 i SC11X inne: jest H tucson
  • Silnik:1.6
  • Nr rejestracyjny:ZS
  • Time Online: 37d 8h 15m 38s

Napisano 08 sierpień 2017, 16:03

Ech... przeczytaj sobie uważnie warunki gwarancji.

A prawo :Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od dnia dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru, czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części.

Gwarant dobrowolnie i samodzielnie określa swoje obowiązki, a jego zakres obowiązków odpowiedzialności zwrot zapłaconej kwoty, wymianę bądź naprawę rzeczy lub zapewnienie innych usług, np. bezpłatne holowanie samochodu w przypadku awarii. 

I życie: Od kiedy ją się liczy? UOKiK twierdzi na swoich stronach że "Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy."

Ale tutaj jest jeden haczyk. I ten haczyk wykorzystują firmy. Jaki?

“Zmiany w kodeksie cywilnym dotyczą urządzeń zakupionych po 23.12.2014 i faktycznie wydając nowe produkt zobligowani jesteśmy do odnowienia gwarancji. Ale, jeśli zostało zakupione jeszcze przed wprowadzeniem nowelizacji ustawy i zgodnie z naszą interpretacją ustawy o specjalnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r przy sprzedaży konsumenckiej (tj. dla klienta indywidualnego) zapisy z art. 581 kodeksu cywilnego są wyłączone.

Tym samym stosuje się zapisy warunków karty gwarancyjnej które są jednostronnym oświadczeniem woli producenta.”

 

Natomiast jeżeli Klient zakupił produkt „na firmę” gwarancja biegnie na nowo wg art.581 kodeksu cywilnego. Warto to zapamiętać bo podobnego rodzaju zasada obowiązuje przy reklamacji wszystkich produktów.

Proszę też pamiętać, że gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta. Może, ale nie musi jej oferować. Czasami korzystniej jest powołać się na niezgodność towaru z umową.


  • 1

#133 OFFLINE   Tomiczek

Tomiczek

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Śląsk
  • Flaga:
  • Model:Qashqai J11
  • Silnik:1.2 dig-t
  • Time Online: 4h 47m 2s

Napisano 08 sierpień 2017, 20:45

Czyli rekojmie

 

 

Proszę nie cytować całych, obszernych wypowiedzi


Użytkownik Andrzej G edytował ten post 08 sierpień 2017, 22:40

  • 0

#134 OFFLINE   Grika

Grika

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gołkowice
  • Flaga:
  • Model:Qashqai
  • Silnik:1,6 dCi 4x4
  • Nr rejestracyjny:SWD
  • Time Online: 12h 26m 11s

Napisano 08 sierpień 2017, 21:53

Proszę państwa ale dealerzy czy też ASO  udają  lub też są niedouczeni bo NIE WIEDZĄ co to jest rękojmia


  • 0

#135 OFFLINE   Baran

Baran

    Wiem co i jak

  • Użytkownik
  • 82 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Racibórz
  • Flaga:
  • Model:Qashqai Acenta
  • Silnik:1.2 DIG-T
  • Nr rejestracyjny:SRC
  • Time Online: 1d 20h 22m 42s

Napisano 11 sierpień 2017, 12:42

Proszę państwa ale dealerzy czy też ASO  udają  lub też są niedouczeni bo NIE WIEDZĄ co to jest rękojmia

Tu Cię zmartwię - oni dobrze wiedzą, jaka ciąży na nich odpowiedzialność dotycząca rękojmi. To raczej u użytkowników danej rzeczy przyjęło się, że jak się coś zepsuje, to korzystamy z przysługującej gwarancji.


  • 0

#136 OFFLINE   Grika

Grika

    Już trochę się ogarnąłem

  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Gołkowice
  • Flaga:
  • Model:Qashqai
  • Silnik:1,6 dCi 4x4
  • Nr rejestracyjny:SWD
  • Time Online: 12h 26m 11s

Napisano 12 sierpień 2017, 20:08

Tu Cię zmartwię - oni dobrze wiedzą, jaka ciąży na nich odpowiedzialność dotycząca rękojmi. To raczej u użytkowników danej rzeczy przyjęło się, że jak się coś zepsuje, to korzystamy z przysługującej gwarancji.

To może inaczej  salon w Dąbrowie nie zna sie na rękojmi bo jeden pyta drugiego "CIO TO"....


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Qashqai J11