Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana butli lpg


svyturys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Kolegów mam takie zapytania a mianowicie :

co do instalacji lpg jestem zielony, a w najbliższym czasie czeka mnie wymiana butli lpg po 10 letnim używaniu więc zadzwoniłem do gazownika zapytać się o cene a on ze 500 zł, dlatego pytam się czy to jest tak wielka filozofia wymienić taka butle bo nową można kupić za 265 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt samej butli, robocizna i papier podbity przez uprawnionego gazownika

to trochę kosztuje i wg mnie to 500 zł to jest w normie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazmen nie podpisuje, żadnego papieru przy wymiany butli, po prostu po założeniu klient dostaje papier na butlę, który przychodzi z butlą dla SKP i tyle

 

wymiana to żadna filozofia tylko jak masz działalność to musisz utrzymywać warsztat, płacić podatki  itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy też jaka butla i jakiej pojemności. Nikt też za darmo nie wymieni. Wymiana to pestka, sam to robiłem. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok normalne ze kosztuje , ale 235 zl za robocizne( zusy, srusy,prady itp ) ja na to na etacie to dwa dni musze pracowac 16h, ;) pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup nowa uszczelkę pod wielozawór  i najlepiej butla tego samego producenta żeby nie wiercić nowych otworów do mocowania butli. Kup sobie dodatkowo tester szczelności do gazu i  zrób sam wymianę zbiornika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok normalne ze kosztuje , ale 235 zl za robocizne( zusy, srusy,prady itp ) ja na to na etacie to dwa dni musze pracowac 16h, ;) pozdrawiam !

ja nie napisałem, że to tanio :D tylko, że za darmo nie da się zrobić w warsztacie :D napisałeś, ze nowa butla kosztuje 265zł a jaką masz pojemność i rozmiar?? bo od tego też zależy cena