eldritch Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Witam, mam zagwozdkę z nadmuchem powietrza do kabiny. W czasie jazdy jest wszystko w porządku, ale jak się zatrzymam np. na światłach, to po chwili zaczyna mi dmuchać tylko zimne powietrze do kabiny, mimo że pokrętło nastawione na ciepłe. Dodam, że jak depnę gazu na postoju i potrzymam chwilę na 2000 obrotów, to zaczyna znów lecieć ciepłe. Płyn w chłodnicy jest...Podpowie ktoś, jakiej usterki to objaw? pozdrawiam E. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 na pierwszym miejscu odpowietrz dokładnie układ chłodzenia. z opisu wynika iz nagrzewnica nie dostaje ciepłego plynu, albo jest zapowietrzana, albo gdzies przytkana , albo coś nie tak z pompą wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Zapowietrzona nagrzewnica albo zbyt niski poziom płynu. Wystarczy że kiedyś płynu było za mało i nagrzewnica mogła się zapowietrzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Albo bardzo zawalona nagrzewnica - też tak kiedyś miałem - po wyczyszczeniu gorąco jak w piekle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eldritch Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 ok. Dzięki za podpowiedzi. Na zimnym silniku rzeczywiście poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym jest poniżej poziomu minimum i to sporo, właściwie na dnie, ale nie wiem czy na zimnym to ma znaczenie(?). Nie wiem jaki płyn mam wlany. Jest w zielonym kolorze. Gdyby dolewać, to po kolorze dobierać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2017 Poziom płynu chłodniczego i jego uzupełnienie zawsze robi się na zimnym silniku, płyn możesz dobrać według koloru ale niekoniecznie, on ma chłodzić i nie zamarzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eldritch Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Jasne, dzięki. Jutro kupię i doleję. Rozwiazanie okazało się najprostsze. Dolałem płynu i grzeje. Zauważyłem, że szybciej nawet ciepłe powietrze leci do kabiny. Dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.