Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kapryśny bieg z przerywaną pracą wycieraczek


bosk

Rekomendowane odpowiedzi

Taka sytuacja  w P10 ...

Raz jest (na ogół tylko kilka pierwszych ruchów po włączeniu), raz brakuje przerywanej pracy wycieraczek - mowa o tym biegu, który się reguluje potencjometrem.

Zdemontowałem przełącznik wycieraczek wyczyściłem i przekonserwowałem styki, przemierzyłem sam potencjometr - wygląda, że wszystko powinno być OK, a nadal nie jest.

Gdzie szukać dalej w instalacji ? Jakiś (w którym miejscu ?) moduł sterownika/automatu pracy wycieraczek ? Może tam gdzieś masę gubi ?

Ktoś miał podobny problem ....?


OK, "pokopałem" w manualu schemat elektryczny - sam sobie odpowiem...

TCU (Time Control Unit) gdzieś pod kierownicą (?), do sprawdzenia rezystancja na wtyku MI7, między pinami 14-15 powinno się zmieniać 0-1k Ohm (podczas kręcenia gałką potencjometru wycieraczek).

"Gorzej" jak rezystancja wyjdzie OK , bo to by oznaczało problemy z TCU...

 

.............................................................

 

 

No i się wyjaśniło ... (dzięki Janusz)

Może się komuś przyda. Niesłusznie wczytywałem się w serwisówkę G20, w 'naszych' europejskich P10 nie ma TCU tylko moduł FR WIP np. 28510-87J05 (szary plastikowy klocek przy prawym przednim kielichu amortyzatora). Po jego wymianie ożyło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...