Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lift D40


papa_bizkit

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Mam takie pytanie. Lift Navary o 2 cale. Jest do wyboru kilka opcji zależnych od ceny jak i od rozwiązania.

 

1. Dłuższe amortyzatory sprężyny itp

2. Podkładki pod mocowanie amortyzatora z przodu, piszą że do 5cm podejdzie. z tyłu dłuższe szekle.

3. jw tylko że z tyłu dłuższe szpilki między resor a most.

4. opony

 

teraz interesuje mnie rozwiązanie 2 i 3. jakie są różnice z tyłu. o co w tym chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma dłuższych amortyzatorów i sprężyn, są tylko twardsze spręzyny o mniejszym ugięciu i amortyzatory o wiekszej sile tłumienia.

Może się zdarzyć iz stare spręzyny będą krótsze ale tylko dlatego iz są "uklepane".

 

Zawieszenie przednie w D40 jest takie same jak w Pathfinderze, niestety ze względu na wahacze nie mozna podnosic zawieszenia do woli.

Firmowe 2" ironmana to niestety 4cm, mozna zastosować podkładkę i jeszcze troszkę zwiększyć wysokość.

Co do tyłu tu masz pole do popisu w przeciwienstwie do patha masz oś sztywną i resory piórowe, ktore najlepiej wymienic lub dodać jedno pioro więcej,i dłuzszy amor. Temat był juz opisywany.

 

Nie podnoś na samych podkładkach przodu, ori zawieszenie jest stosunkowo miekko zestrojone. Zestawy podwyższające są znacznie sztywniejsze przez co lepiej się prowadzi podniesione auto. Na ori amorach po podniesieniu zrobi Ci się amerykanski krążownik z lat 60tych...

 

Jesli coś zle napisałem, koledzy poprawią.... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz mieć navarę ala amerykański krązownik  szos, to kup i zamontuj.

Podniesienie zawieszenia, podnosi srodek cięzkości co musi isć w parze z zmianą zestojenia zawieszenia na znacznie twardsze.

poszukaj , z pewnością znajdziesz taniej o kilka stowek   http://dany4x4.pl/zawieszenia/474-zawieszenia.html

w tym przypadku odradzam pół środki czy wiejski tuning, zawieszenie to Twoje bezpieczeństwo!

przeszukaj dział navary masz tu kolegę który swoja D40 przerobił praktycznie na monster traka.... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można złożyć jeszcze taki zestaw

-sprężyna przednia +2"

-amory przednie

-dodatkowe pióro resora tył +2"

-przedłużone u-bolty tylnych resorów

-amortyzatory tylne do liftu

cały zestaw w cenie 1900zł

bez rzeźby z podkładkami i innymi cudami jest +2cale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

można złożyć jeszcze taki zestaw

-sprężyna przednia +2"

-amory przednie

-dodatkowe pióro resora tył +2"

-przedłużone u-bolty tylnych resorów

-amortyzatory tylne do liftu

cały zestaw w cenie 1900zł

bez rzeźby z podkładkami i innymi cudami jest +2cale

 Gdzie można taki zestaw zakupić za 1900zł  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro @SNAKE4X4 pisał ile to zapewne u niego - w partmax4x4.pl


Hej. Mam takie pytanie. Lift Navary o 2 cale. Jest do wyboru kilka opcji zależnych od ceny jak i od rozwiązania.

 

1. Dłuższe amortyzatory sprężyny itp

2. Podkładki pod mocowanie amortyzatora z przodu, piszą że do 5cm podejdzie. z tyłu dłuższe szekle.

3. jw tylko że z tyłu dłuższe szpilki między resor a most.

4. opony

 

teraz interesuje mnie rozwiązanie 2 i 3. jakie są różnice z tyłu. o co w tym chodzi.

jest jeszcze 5. BodyLift

 

Ja ma w swojej navarze (d22) +2" na zawieszeniu oraz +2" na budzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 13.12.2017 o 11:35, saydack napisał:

Ja ma w swojej navarze (d22) +2" na zawieszeniu oraz +2" na budzie

 

Planuje podnieść  budę, wannę w pickup D40. Zastanawiam się czy trzeba coś przerabiać, dorabiać. Widziałem, że pokrywa od silnika opiera się o tunel wiatraka od chłodnicy. Co jeszcze czas pokarze.

http://luxlifts.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

List na budzie zrobiony.

Raczej prosta operacja ale...

Na pace dwie śruby ukręcone. Tylne nakrętki paki dodatkowo zamknięte w profilach. Nakrętki kabiny pewnie też. Co do kabiny jeszcze to zweryfikuję muszę zdjąć dywanik. Osłona silnika do modyfikacji, lekko opiera się o tunel osłaniający wiatrak. Podobnie sprawa wygląda z dolnym elementem tunelu wiatrak lekko ociera o dolną osłonę tunelu. Przednie nadkola odsłoniły komorę silnika. Przyda się patent na zasłonę alternatora. Przedni zderzak pręży coś go trzyma na dole muszę sprawdzić co. Wajcha zmiany biegów lekko się skróciła i delikatnie dotyka tapicerki na biegach 2, 4, 6, wsteczny. To tyle. Efekt fajny trochę do poprawy, generalnie OK :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...