Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kopcenie i wyciek oleju t2 t27


aquater
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rysunek przyda się dla potomnych..... Podjadę jeszcze do jednej firmy... akurat wszystkim wyszły.....

 

 

 

A odnośnie tematu... orientujesz sie w jakich warunkach działa w terrano EGR? bo jutro zamierzam wywalić ten system....

Spaliny są cały czas podawane do silnika na wolnych obrotach?

Bo od tego tutaj chyba jest przepustnica przy kolektorze od góry ...

 

 

 

 

I może pamiętasz jakim momentem dokręcać wtrysk.... piwo się należy albo i parę :)

Edytowane przez aquater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś podawał spaliny na wolnych obrotach to silnik by zgasł. Niektóre modele Terrano fabrycznie nie miały EGR starsze jak i nowsze.

 

Moment dokręcania wtryskiwaczy.

Link do serwisówek:

http://terranoirk.ru/forums/manual/

wybierasz

R20_93/

rozdział

EF & EC - Engine Fuel & Emission Control.pdf

strona 215

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czyli patrząc na to co jest w tej serwisówce... Wtrysk w głowicy dokręcamy momentem w zakresie 54-64Nm ..... Ciekawe od czego jest spora tolerancja 10Nm ...

 

Listwa przelewowa do wtrysku - 29-39Nm

Rurki paliwowe do listwy przelewowej- 20-25Nm

 

dokreceni_awarhpa.png


No i wtryski wymienione... egr również ...

Nie odpisałem ze głównym powodem drgań auta były wtryski ...

Zajrzałem do odmy ... dróżna. ..
Wyszło ze mam dawkę na pompie przestawiona i turbo również ...
Dlatego kopci ...

Czołem ponownie....

 

Szukam teraz info na temat regulacji dawki paliwa na pompie wtryskowej.... Bo kopci dość mocno ....

 

A wiem i czuję po aucie że dawka sporo zwiększona...

 

Ktoś podrzuci info jak to wykonać?

W naszej szukajce nie mogę odnaleźć

Edytowane przez aquater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Cześć,
Pozwolę sobie trochę odkopać temat, bo mam podobne problemy.
Od niedawna jestem w posiadaniu Patrola 260 z silnikiem 2.7 TD. Silnik raczej mało znany w Patrolach, więc wolę napisać tutaj. Auto przy przyspieszaniu kopci mocno na biało. W rurze od turbo zbiera się sporo oleju. W czasie pracy silnika, po wyjęciu bagnetu pryska olejem, a korek podskakuje od ciśnienia wewnątrz silnika ( link do filmu ). Podejrzenie padło na odmę. Zdjąłem dziś pokrywę zaworów  i odkręciłem metalowy dekielek przykręcony na trzy śrubki. Wszystko wyglądało w miarę czysto.
Potrzebuję pomocy - gdzie szukać dalej, co sprawdzić.
Z góry dzięki!

IMG_20190824_0909212.jpg

IMG_20190824_1010262.jpg

IMG_20190824_1013530.jpg

Edit: wąż z tego dekielka na pokrywie zaworów (odmy?) idzie bezpośrednio do do rury filtr powietrza -> turbosprężarka. Czy nie powinno być po drodze jakiegoś separatora oleju? Co oddziela olej od powietrza wydmuchiwanego z odmy?

Edytowane przez krzeselko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
W dniu 13.03.2017 o 20:18, aquater napisał:

Czyli patrząc na to co jest w tej serwisówce... Wtrysk w głowicy dokręcamy momentem w zakresie 54-64Nm ..... Ciekawe od czego jest spora tolerancja 10Nm ...

Czy już wiadomo dlaczego jest taka tolerancja momentu dokręcenia wtryskiwacza?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...