Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rozładowany aku i brak możliwości otworzenia drzwi


bikemc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

E tam ja dopiero po 8 latach wymieniłem swojego Boscha i to nie ze względu na jego śmierć tylko już w zimie nie domagał bo raz na 3 dni trzeba było autko odpalić inaczej już nie zakręcił.

 

Wracając do prądów i powolnej śmierci akumulatora, alternator Mitsubishi montowany w D40 i R51 z YD25 posiada rolkę z sprzęgłem i nie uderza pełnym prądem w akumulator po rozruchu. Przy obrotach 1800rpm podaje 35A, dalej przy 2500rpm - 105A a przy 5000rpm - 136A. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem ale piszac odpowiedz zasugerowalem sie Twoim pierwszym postem gdzie napisales 'padl akumulator'

skad ta wiedza ze mechanizm jest elektromagnetyczny? na wielu forach ludzie maja podobny problem do Twojego i otwieraja drzwi po znalezieniu zamka, idea awaryjnego otwieranie zamka uzalezniona od sprawnosci akumulatora czy baterii w kluczyku jest bez sensu

pierwszy lepszy watek o podobnym temacie gdzie wlasciciel wlamywal sie do auta przez atrape 

http://www.motorhomefun.co.uk/forum/threads/entry-into-nissan-navara-with-a-flat-battery.17282/

 

a wystarczylo tak (o czym koledzy wczesniej wspominali)

 

 

pozdrawiam

Ten filmik oczywiście już widziałem. Właściciel opisuje sytuację, gdy akumulator jest słaby, ale nie gdy jego jest brak. Poza tym, jest to wersja amerykańska. W europejskiej jest zamek od strony kierowcy i nie jest on schowany za zaślepką. Stąd ta różnica. 3 dni szukałem informacji w internecie, łącznie z forami zagranicznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Ten filmik oczywiście już widziałem. Właściciel opisuje sytuację, gdy akumulator jest słaby, ale nie gdy jego jest brak. Poza tym, jest to wersja amerykańska. W europejskiej jest zamek od strony kierowcy i nie jest on schowany za zaślepką. Stąd ta różnica. 3 dni szukałem informacji w internecie, łącznie z forami zagranicznymi.

To z całą pewnością nie jest wersja z USA , tylko angielska;).  Zamek służy do awaryjnego, mechanicznego zamykania i otwierania drzwi w samochodzie bez napięcia. Inaczej by nie miał sensu. gdy nie ma akumulatora otwiera i zamyka tylko te jedne drzwi (dzieje się to bez charakterystycznego dźwięku automatycznego zamka) inne drzwi trzeba mechanicznie otwierać i zamykać od środka. Gdy jest napięcie, możliwe, że przekręcony kluczyk dodatkowo uruchamia zamek centralny zamykając i otwierając cały samochód. Jeśli przy braku zasilania nie możesz otworzyć drzwi kluczykiem to znaczy, że masz uszkodzony mechanizm zamka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...