Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana mocowania dyferencjału


tony091

Rekomendowane odpowiedzi

Przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu cos pukało, a w zasadzie to waliło. Okolice gdzieś za pierwszym rzędem siedzen. Okazało sie ze tuleje padły przod i tyl. Tuleje zostały wymienione aczkolwiek "dupniecie" powrocilo myślałem ze wina poduszek silnika bądź skrzyni po oględzinach okazało sie ze dalej wali dyfer. Co może być nie halo ? Ktoś na warsztacie dal ciała i odwrotnie zamocował tuleje czy może to wina tego iz są to zamienniki ? A może wina leży gdzieś jeszcze indziej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak krzyzak po regeneracji i odrazu były robione tuleje. Aczkolwiek to dalej tuleje a w zasadzie jedna patrząc od przodu auta to ta po lewej stronie dyfra w tym śmiesznym uchu. Byl temat z podkładką aczkolwiek słabo opisany w sensie gdzie podkladka została umieszczona. W sumie auto i tak wroci na warsztat gdzie bylo robione bo trochę trzeba bylo położyć 220 tuleje i 300 robota wiec skoro kasa sie zgadzała to i robota powinna być zrobiona dobrze. No chyba ze zamiennik jest mniejszy od oryginału i w tym siedzi problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tony chłopie mógłbyś pisać posty z zrozumieniem? Jakieś znaki przestankowe. Nie obraź się ale czytając to jeden słowotok leci. I proszę jak pomagamy w jednym temacie to w nim zostajemy a nie klepiesz to samo w następnym temacie. 

 

Wał był wyważany?? Ostatnio zdemontowałem przedni dyfer ale u mnie nie ma żadnych luzów. Patek żyje od 2006 roku. Nie wiem coś tam za tuleje założył ale 220zł to już spokojnie poliuretan włożysz. Nie wiem o co chodzi z podkładką ale nie tędy droga. tam nei ma cudów jeśli miałeś luzy na tulejach to po wymianie most ma być sztywny w stosunku do ramy i tyle. 

 

Czytając twoje posty podejrzewam że masz na myśli tuleje wahacza. Pamiętaj że trzeba po takiej wymianie geometrię zrobić. Dolne śruby posiadają podkładki mimośrodowe. Pytanie w jakim stanie piasty. Możemy tutaj sobie gdybać co tam się dzieje. Trzeba pojechać na stację diagnostyczną wytrzepać zawieszenie i wtedy zobaczysz co i jak. A może amortyzatory masz już do wymiany, może gumy drążka stabilizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sort za slowotok. Pisze na telefonie i malo wygonie sie tu bawić w akapityitp...

 

Co do usterki to jest na 100% to bo odklepana jest podkladka przy belce. Sprawdzane na podnosniku i po ostrym przygazowaniu dyfer idzie w gore i bije w podkladke. Robiłem to 3 miechy temu ,a poprostu chciałem sie dowiedzieć czy jechać do mechanika żeby sprawdził czy nie spaprał czy to wina czesci. Tyle w temacie.

 

A w drugim wątki poprostu szukałem ewentualnego rozwiązania, póki nie rozwiąże sie temat z częścią (serwis ASO) albo może ktoś będzie miał namiary np. np poliuretany ktore będą pasować na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Olkuszu zrobią Ci poliuretan na podstawie każdego wzoru w postaci starej tulei lub rysunku technicznego (Deuter S.C.). Ja tak ogarniałem tuleje do zawieszenia w Patku i dzięki temu można już w ciemno kupić w ich sklepie internetowym komplet tulei do całego zawieszenia. A wysłałem im stare tuleje.

 

Wydaje mi się że jeśli wymieniałeś tuleje to sprawa powinna być załatwiona. Pewny jesteś że to był prawidłowy zamiennik? Przyznam szczerze że nie spotkałem się w katalogach z tulejami dyfra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...