Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana silnika 2002 2.2di 84kW 114PS


forfiter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Stałem się posiadaczem T30, ale niestety coś puka na dole, raczej szukam drugiego "słupka".

Proszę o podpowiedź czy ten silnik był jeszcze gdzieś po za T30 do 2003r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sam słupek to Almera i Primera, choć mogą być różnice.


A co i gdzie puka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odp. Jeszcze nie zdiagnozowany. Ogólnie uszkodzona miska, zalejemy i ocenimy czy oglądać penewki, ale wolę wrzucić słupek bo jakoś nie do końca wierzę naprawę.

 

Moge jakoś stwierdzić po nr VIN bo nie ukrywam że ceny i dostępność są mocno zróżnicowane między x-trail a innymi?

Edytowane przez forfiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odp. Jeszcze nie zdiagnozowany. Ogólnie uszkodzona miska, zalejemy i ocenimy czy oglądać penewki, ale wolę wrzucić słupek bo jakoś nie do końca wierzę naprawę.

 

Odkręć wannę i sprawdź.

Daj znać co tam słychać u Jaśka korbowoda ;)

Dół raczej nie siada, chyba że przebieg kosmiczny z wymianą oleju co 30 kkm.

A stukać może wszystko, po dwumas.

Po vin nic raczej nie stwierdzisz, chyba że ktoś coś wie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kultura pracy japońskiego 2.2 di to tragedia. Coś jeszcze się dzieje oprócz stuków?

 

@tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kultura pracy japońskiego 2.2 di to tragedia. Coś jeszcze się dzieje oprócz stuków?

 

@tapatalk

No ale przepraszam bardzo, dźwięk yd22 jest przepiękny :D

I rozpoznawalny, jak 1,9 TDI :D

Ten klekot i wycie pompy... niepowtarzalne.

Akurat to bardzo udane silniki.

Tylko na rynku wtórnym jest jak jest.

Ale zbaczamy z tematu, więc zobaczymy co @forfiter jeszcze napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz mój drugi 2.2di i grzechocze tak samo jak poprzednik. Pięknie idzie, no ale grzechocze czasami ;)

 

@tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już zwalisz miskę to od razu panewki obejżeć, jak będą w miarę i wał bez przytarć to założyć nowe i po 1k km wymienić olej i jeździć. w ostateczności szlif wału. słupek wymieniaj jak nie będzie kompresji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w naszym dieslu  widać panewki po ściągnięciu miski ? Z tego co pamiętam to tam jest jeszcze karter aluminiowy broniący dostępu do wału i nie pamiętam czy da się łatwo przez dziury w nim rozkręcić panewki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stał bardzo długo ale odpalił bez problemu :) "Stukanie" to raczej tylko nierówna praca, niestety wywalił olej gdzieś bokiem (wygląda jak olej z wodą jak by chłodnica oleju puściła). Czas pokaże i oczywiście podzielę sie tu informacją jak się skończyło i czy ewentualnie słupek z innego yd22 podszedł bez problemu.

Trzeba przyznać że różnica w cenie jest spora bo yd22 kosztują od 500 (almera, primera) do 2500 (x-trail),

Edytowane przez forfiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...