Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

almera tino 1.8 zalewa się nie odpala


kris9219
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z Almerą Tino 1.8 benzyna. Auto nie odpala, bądź odpala, ale nie wkręca się na obroty i po chwili gaśnie zalane paliwem.

Próbowałem już podmieniać czujniki wałka rozrządu, czujnik wału, przepływomierz i dalej bez zmian.Miał ktoś podobny przypadek lub wie jaka może być tego przyczyna?? iskra jest, świece są nowe. Po wyciągnięciu listwy wtryskowej zauważyłem też, że wszystkie wtryskiwacze podają paliwo w tym samym momencie!!! czy tak ma być? proszę o porady, bo mi już skończyły się pomysły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia

Przecież wyraźnie napisał że iskra jest.

I tam są cewki, więc jakie przewody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że forum tętni życiem...

A szukałeś przyczyny w podobnych tematach, czy liczysz na osobną diagnozę dla siebie?

Np: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87558-n16-jak-zapierwszym-razem-nie-odpali-to-nie-zapali-18-motor/

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/34187-n15-zalewa-sie-co-radzicie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thunder: przeczytałem już mnóstwo tematów i żaden nie przyczynił się do rozwiązania mojego problemu, daje sobie jeszcze kilka dni, a potem oddaję autko w ręce fachowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thunder: przeczytałem już mnóstwo tematów i żaden nie przyczynił się do rozwiązania mojego problemu, daje sobie jeszcze kilka dni, a potem oddaję autko w ręce fachowców.

No wiesz, to jest forum.

Skoro nikt nie miał takiej przypadłości jak twoje auto, to ciężko spodziewać się jakichś sugestii.

No chyba że jak ta z kablami WN ;)

Może lepiej od razu wybierz się do mecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie problemu?? prawdopodobnie przytkany układ wydechowy, być może katalizator, ponieważ po odkręceniu kolektora wydechowego od głowicy auto ożyło. Pali na strzała, normalnie wchodzi na obroty,nie zalewa się już. Można gasić i odpalać kiedy się tylko podoba. Teraz tylko sprawdzić dokładnie gdzie jest zatkany, naprawić i cieszyć się z jazdy.

PS dziękuję kolegom, którzy próbowali coś podpowiedzieć, pomóc...

Edytowane przez kris9219
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super :)

Daj znać jak zrobisz i opisz dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jeszcze nie koniec moich problemów z tym autkiem. Auto stało ok roku nie jeżdżone i katalizator był dosłownie zaklejony, prawdopodobnie przez olej, którym pluje silnik... pewnie pierścienie zrobiły kuku, albo są po prostu zapieczone. Chyba, że olej w silniku jest zbyt mocno rozrzedzony przez paliwo, które zbierało się w komorze spalania podczas nieudanych prób rozruchu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...