jarek walewski Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autko zaczęło zamulać się Jakiś czas temu, wyskakiwał błąd związany z przepływomierzem (nie pamiętam teraz nr), wyczyściłem stary i sprawa ucichła... Niedawno coś się znowu przyblokowało i zaczął wyskakiwać check. Po sprawdzeniu błyskami wyszło 0300 lub 0300 1 lub 0301 (raz tak raz tak). Świece są ok, cewki dwie wymieniłem, te części eliminuje z winy w tym momencie. Dodatkowo jak odłączam wtyczkę od cewki na miejscu 1 nic się nie zmienia w pracy silnika... ? A cewka na tym miejscu ma rudawy nalot. Jak odłączam inne traktor na trzech cylindrach Praca silnika w miarę, nieco bardziej terkocząca niż przed check'iem. jałowe obroty ~` 800/900. Auto nie ma siły pod górkę(nawet coś stukało na sporym podjeździe), na płaskim Vmax 120 i 4000 obr. Dziś przypomniałem sobie o przepływce... Założyłem zamiennik i... -Check 0301 (sprawdzę czy coś jeszcze może jutro ) -jałowe obroty są sporo niższe i co jakiś czas falują, auto czasem gaśnie przy zrzucaniu na luz, -moc wróciła, -wciąż odpięcie cewki nr 1 nie ma wpływu na prace silnika, Pytania do Szanownych forumowiczów: -czy można wyeliminować problemy z rozrządem skoro teraz moc wróciła? -czy obstawiać przepływkę jako winowajcę?(stara odnowiona teraz zamiennik) -czy wiązka przewodów dawała by takie problemy? -gdzie jeszcze szukać ewentualnej przyczyny? Podejrzewam że temat może być rozległy i nie obędzie się bez komputera i głębszej diagnostyki ale prosił bym o wskazówki w którym miejscu mógł ugryźć ząb czasu moją Primerkę... Dzieki wielkie za odpowiedzi P.S.Auto z lpg. Objawy w obu przypadkach takie same dla lpg i PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Temat może być rozległy więc zacznij od porządku z motorkiem; Regulacja zaworów( bo może już na ostatniej płytce i zaraz głowica aut...), sprwdzić kompesje, wyczyścić przepustnicę i na N.Consult celem weryfukacji parametrów pracy motorka na garach i jego osprzętu- poprawnej adaptacji przepustnicy i czy zamiennik przepływki wyrabia w pełnym zakresie, czy charakterystyka współpracy sond jest w normie na wykresie sinusoidalnym... Okaże się czy jest wszystko ok i wystarczy przesoftować do ustawień fabrycznych. Dopiero wtedy dostroić lpg i smigać dalej.... Pzd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cawallo Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Żadnych zamienników jesli chodzi o przeplywke!! Ja na takim sprzecie zrobilem 80km i padla! Szkoda kasy, szczęście ze uznali reklamacje w sklepie. Przyczyn zamulenia moze byc wiele, choćby zapchany katalizator. Lubi sie to dziac zwłaszcza przy instalacji lpg gdzie nie zapychaja spaliny lecz osadzajacy sie kamien z wody, ktorej sporo w tym paliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 4 godziny temu, cawallo napisał: Żadnych zamienników jesli chodzi o przeplywke!! Ja na takim sprzecie zrobilem 80km i padla! Szkoda kasy, szczęście ze uznali reklamacje w sklepie. Przyczyn zamulenia moze byc wiele, choćby zapchany katalizator. Lubi sie to dziac zwłaszcza przy instalacji lpg gdzie nie zapychaja spaliny lecz osadzajacy sie kamien z wody, ktorej sporo w tym paliwie. Co ty za głupoty wypisujesz? Woda w LPG? Woda jest odpadem spalania. CH4 + 2 O2 → CO2 + 2 H2O i na pewno nie mam w nim kamienia heheheh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cawallo Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Sam napisales wzor i go cztac nawet i umiesz!! He he he... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.