Gość Szymek133 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Moja zielona strzała (po lift) wynaga renowacji podłogi. Chcialbym sie dowiedzieć czy to się oplaca? Jakich kosztów sie spodziewać? Czy w przypadku dość głębokich 2 dziur (nie na wylot) oplaca sie to leczyc punktowo czy lepiej wymienić całośc na ocynk i mieć problem z głowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Wszystko zależy od tego jak długo będziesz jeździł tym pojazdem, od zasobów finansowych ale przede wszystkim to od rzeczywistych potrzeb. Bo jeśli naprawa punktowa, to musi ocenić osoba znająca się na rzeczy, da efekt na 1/2 góra 1 rok i potem wyjdzie na nowo w nowej zapewne większej odsłonie a pojazdem masz zamiar jeździć jeszcze cho, cho, to warto zainwestować i zrobić porządnie. Nie są to jakieś wielkie pieniądze ale koszt uzależniony jest od fachowca który to będzie robił. W oficjalnym zakładzie, który płaci podatki koszt będzie większy od pieniędzy które zapłacisz znajomemu, który po godzinach zrobi Ci to po kosztach użytych materiałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opłaca sie tylko gdy będziesz robić to samemu. Osobiście jakbym był blacharzem to bym spuszczał każdą K11 Mówisz o progu zewnętrzym , podłodze czy jak? To istotne, bo jezeli woda włazła pod dywan to pod spodem moze być mogiła generalnie blacharka zlecona nigdy sie nie opłaca, jezeli to nie jest zabytkowe auto.Ja skubie od jesieni, musiał bym za to policzyć jakieś 13 432 zł. https://www.micra.org.uk/attachments/dsc04656-jpg.52121/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.